Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Jag är med dig i sak, MEN såhär tänker jag också:
Typ det absolut värsta du kan vara som kvinna är "för på". Det har målats upp som den värsta egenskap en kvinna kan besitta. Vi har blivit matade med alla historier om "crazy stalker exes/girlfriends" i hela våra liv, att det har blivit någonting många kvinnor (även jag) försöker undvika TILL VARJE PRIS. För det är det fulaste och jobbigaste en kvinna kan vara och göra.
Så jag förstår verkligen Madde till 10000000%, att hon inte tar det steget. Hon är väldigt osäker i sig själv som det är, och hon har uttryckt själv att hon är rädd att vara för på. Att vara den som tar initiativ är att bekräfta att hon gör det absolut värsta brott en kvinna kan göra i relation till en man - nämligen att vara för på.
Hon har givetvis ett ansvar, likväl som Adrian har ett ansvar att sätta ner foten, MEN jag har ändå mer förståelse för Madde än för Adrian. Adrian har ingenting (om man bortser från miljonen) att förlora, men Madde sätter liksom hela sin värdighet och sin bild av vilken typ av kvinna hon är på spel.
Äh, jag kan fan inte relatera. När jag är intresserad lägger jag min hand mot killens skrev. Det fungerade med min nuvarande och vi har varit gifta i 10 år, trots att jag inser hur absurt det är. Sociala regler? Please inform me, liksom. 😂