Citat:
Ursprungligen postat av
Contragulations
Du kan gott o väl gå in i appen o kolla själv, som oss andra som som missat liven idag

ingen skriver några sammanfattningar här längre då alla är upptagna med att följa varje steg Adrian "Shit, vad sjukt" Podde tar.
Ja det är synd om henne. Tyvärr gräver hon ner sig själv ännu mer när hon fortsätter att prata om honom hela tiden. Ingen orkar med det, inte ens hon själv (förvärrar bara allt).
Men samtidigt vad fan ska man göra när man är kär, vi alla (förutom malmens1 m.fl) har gått igenom det hon gör just nu och det är inte lätt.
Den enda som kan hjälpa henne är Adrian "Shit, vad sjukt" Podde han själv, genom att vara tydlig. Men det skulle äventyra miljonen

Men TONEN, Contris
Ja, såklart. Men det är ju SKITsvårt att inte göra det när man är så upp i någon på det där sättet. Och lägg till att vara instängd med honom utan någon annan stimulans eller några andra människor på det. Det är klart det är svårt att bara släppa och gå vidare.
Jag förstår inte vad du menar? Jag har aldrig varit med om det? Jag fattar hintar direkt, typ som om någon avvisar/ghostar mig flera gånger, och skulle ALDRIG jaga någon på det där sättet
Jag är inte helt säker på att det hade gjort att hon hade slutat älta honom/deras icke-relation, though. Hur tydlig han än är. Hon kommer antigen hitta kryphål i det han säger eller bortförklara det med något annat. TROR JAG. Men vad vet jag. Han kommer inte göra det så vi kommer aldrig få se om jag har rätt.