2021-04-01, 20:48
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej , jag såg det också.

Klart att de låg.
Tanja med minnesluckor passar peddot perfekt.
Då kan han säga till tjejen utanför att inget hände. Om hon nu är så jävla puckad. Skulle peddot erkänna att de knullade kan han åka på en anmälan för oaktsam våldäkt. Därför han nekar stenhårt. Predinator har grävt sin egen grav för länge sedan. När han kommer ut kommer han också att få skörda de sura frukterna av det han sått i huset...
2021-04-01, 20:48
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaha, där tappade Dompa mig, Nardos snyggast? 🤮🤮
Äh, han vill bara ha nån som inte behöver gå ner på knä för att ta emot den ståtliga dompapålen.
2021-04-01, 20:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Isåfall skulle Miss Piggy Emelie passa som handen i handsken för Alex. Lika som bär.
Javisst! Hon förtjänar honom. ÖÖÖÖYYYSTAAAUUD.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Jag sticker en kniv i örat nästa gång jag hör Emelie säga ”assuu fuurstaaauur daau vauu jauu meejjnar?”

Joinar dig
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaha, där tappade Dompa mig, Nardos snyggast? 🤮🤮
Kom igen, han skämtar säkert.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Att han ogillade XXX (Dennis) i början, men att han nu förstått hur fin (= populär) han är. Too late!

Förstå hur jobbigt det måste kännas för honom att alla tagit emot Dennis med öppna armar o att Emelie mer än gärna sover med honom..medans de undviker Alex som pesten D: Han är ju verkligen som en ovälkommen gäst!
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var rätt pinsamma scener i förgår kväll/natt när Simon, Dennis, Alex och Emelie hade sexsnack utanför biktdörren, och varje gång Emelie berättade något snuskigt som Simon gillade så skulle ha flyga på henne och krama henne, och varje gång började Alex bröla "Simon! Lugn!" och mer eller mindre försökte putta bort honom från Emelie. En riktig Kapten Klänning det där..

Haha, han har säkert en sån där väska och en suspekt pickup à la Kapten K.
2021-04-01, 20:50
Medlem
Alex är fullständigt vidrig...

- besatt av sin egen låt till den grad att han lipar
- försöker white knighta Emelie och läser inte av hur obekväm hon blir
- antastar emelie
- tar för mycket plats generellt som ny deltagare, kan inte läsa av rummet
- klagar på Dennis och tror att han ska komma undan med beteendet
- från Emelie till Madde. Tror han ska få Madde fr Adrian, LOL
- ser inte bra ut alls men tror han är en sexgud

Har säkert missat nåt men där var lite!
Medlem
Är full och slog på dc . Men fattar inte vad dom pratar om och varför är Adrian där för ?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var rätt pinsamma scener i förgår kväll/natt när Simon, Dennis, Alex och Emelie hade sexsnack utanför biktdörren, och varje gång Emelie berättade något snuskigt som Simon gillade så skulle ha flyga på henne och krama henne, och varje gång började Alex bröla "Simon! Lugn!" och mer eller mindre försökte putta bort honom från Emelie. En riktig Kapten Klänning det där..
Äh vad fan! Och han som gick med i BB för att promotea sin musik. Det är en sådan jävla rape-varning över den killen. Tänk dig honom med några promille i blodet och utan kameror.
Medlem
uardozs avatar
Hahaha, Mergim Jackie och Pedram är tre hyenor som tävlar om att låta högst. Jag får stressutslag av att höra de försöka hålla en konversation
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Menar du att jag måste öppna appen och kolla? FEED ME med hela konversationen, tack.

Nej men jaha okej
vafan

Tycker så jävla synd om Madde. Hon är värd mer än någon som håller dörren öppen för en miljon.

Du kan gott o väl gå in i appen o kolla själv, som oss andra som som missat liven idag ingen skriver några sammanfattningar här längre då alla är upptagna med att följa varje steg Adrian "Shit, vad sjukt" Podde tar.

Ja det är synd om henne. Tyvärr gräver hon ner sig själv ännu mer när hon fortsätter att prata om honom hela tiden. Ingen orkar med det, inte ens hon själv (förvärrar bara allt).

Men samtidigt vad fan ska man göra när man är kär, vi alla (förutom malmens1 m.fl) har gått igenom det hon gör just nu och det är inte lätt.

Den enda som kan hjälpa henne är Adrian "Shit, vad sjukt" Podde han själv, genom att vara tydlig. Men det skulle äventyra miljonen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in