2021-04-01, 20:50
Medlem
Mouchinos avatar
Ujuj vänta tills vi närmar oss nomineringar Pedram, då lär du ångra att du lovade att inte pakta.
2021-04-01, 20:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
vrf kan ni aldrig acceptera att alla har olika åsikter

Right back at ya! Varför gör inte du det?

Svara inte, frågan var retorisk
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim är så jävla paranoid, "jamen jag KÄNNER när folk pratar skit om mig, och då vill jag bara prata med dem och få höra vad de sagt!!!!!"

Det märktes ju i snacket med Tanja, han kunde inte ta in det hon förklarade alls, han återkom om och om och om igen till att han kommer få se allt på utsidan om det är så, berätta nu om det är något, JAMEN DET KÄNDES SÅ FÖR MAJ!!! osv..
Medlem
Varför går alltid Nardos och AD ifrån gruppen och börjar snacka om oväsentlig saker som ska alltid handla om henne, hennes upplevelser och allt ur hennes perspektiv ?
Medlem
Jag hoppas om Madde pratar med Adrian att Adrian säger exakt samma sak som han sa till Pedram och inte fegar och säger saker som han tror hon vill höra!
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Judith.

Det finns två saker jag älskar och en grej jag inte gillar. Inte är typ personligheten vilket känns så jävla hårt att skriva (oälskar också att hon konstant talar i samma ton och melodi).

Men grejer som inte kan sluta fascinera mig är hur mycket hon utseendemässigt påminner om Nomi Rapace (tänderna tror jag) och Tova (tjejen som är kär i Didrik i Ebba och Didrik).

Finns något i hennes röst som jag också älskar, men det tas kol på i hennes monotona entonighet.

Undrar ihjäl mig (ok, överdriver kanske, men undrar ändå på riktigt) om någon mer ser dessa likheter till Nomi och ”Tova”.
Vilken spaning haha
Där är jag med dig och ja, jag tror även här att det är munnen som gör dem lika.
2021-04-01, 20:52
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Förstå hur jobbigt det måste kännas för honom att alla tagit emot Dennis med öppna armar o att Emelie mer än gärna sover med honom..medans de undviker Alex som pesten D: Han är ju verkligen som en ovälkommen gäst!
Javisst. Han tänkte säkert få knulla i huset, men inte ens kändiskåta silikonbrudar är sugna. Boomer.
2021-04-01, 20:52
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaha, där tappade Dompa mig, Nardos snyggast? 🤮🤮
Den enda med smak, gillar honom.
2021-04-01, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Alex är fullständigt vidrig...

- besatt av sin egen låt till den grad att han lipar
- försöker white knighta Emelie och läser inte av hur obekväm hon blir
- antastar emelie
- tar för mycket plats generellt som ny deltagare, kan inte läsa av rummet
- klagar på Dennis och tror att han ska komma undan med beteendet
- från Emelie till Madde. Tror han ska få Madde fr Adrian, LOL
- ser inte bra ut alls men tror han är en sexgud

Har säkert missat nåt men där var lite!

Jag gillar hur han framhäver sin "kagge" också. Han har dålig hållning och står o slappnar av, så ölmagen ser ut som en jäst deg. Lite Homer Simpson look på det hela
Medlem
xrlpyts avatar
Eww, ska Simon använda lösfittan på toaletten nu? Han lär spruta ner hela rummet..
Medlem
simon testar lösfittan på dass nu vilken jävla stjärna
2021-04-01, 20:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Hahaha, Mergim Jackie och Pedram är tre hyenor som tävlar om att låta högst. Jag får stressutslag av att höra de försöka hålla en konversation

Det blir kamerabyte direkt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in