2021-04-01, 20:55
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Klart att de låg.
Tanja med minnesluckor passar peddot perfekt.
Då kan han säga till tjejen utanför att inget hände. Om hon nu är så jävla puckad. Skulle peddot erkänna att de knullade kan han åka på en anmälan för oaktsam våldäkt. Därför han nekar stenhårt. Predinator har grävt sin egen grav för länge sedan. När han kommer ut kommer han också att få skörda de sura frukterna av det han sått i huset...

Ja verkligen och det är det som är så jävla sjukt med Pedram och som gör hela den här grejen ännu mer fel! Tanja var redlös och blackout, han VÄLJER att se förbi det och sätter på henne ändå. Inte bra! Står i lagen att det är oaktsam våldtäkt och om Tanja inte minns ett skit så är han skyldig till just detta. Ruggigt

Då förstår jag varför han nekar för vad annars skulle anledningen vara till att neka?
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-01 kl. 21:00.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Är full och slog på dc . Men fattar inte vad dom pratar om och varför är Adrian där för ?
Du när Narods pratar så fattar ingen så är det bara..
Adrian vete fan men lyssnar gör han iaf av intresse outgrundligt...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mergim är så jävla paranoid, "jamen jag KÄNNER när folk pratar skit om mig, och då vill jag bara prata med dem och få höra vad de sagt!!!!!"

Det märktes ju i snacket med Tanja, han kunde inte ta in det hon förklarade alls, han återkom om och om och om igen till att han kommer få se allt på utsidan om det är så, berätta nu om det är något, JAMEN DET KÄNDES SÅ FÖR MAJ!!! osv..
FÖR MAAAAJ

Jag tål honom inte. Han kan dra!
Medlem
Joel den mest världsvane 20 åring, har sagt tidigare att han inte haft något förhållande. Nu sitter han och predikar hur man håller ett förhållande levande mm
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Vilken spaning haha
Där är jag med dig och ja, jag tror även här att det är munnen som gör dem lika.
Noomi är munnen, ”Tova” är ögonen.
2021-04-01, 20:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du kan gott o väl gå in i appen o kolla själv, som oss andra som som missat liven idag ingen skriver några sammanfattningar här längre då alla är upptagna med att följa varje steg Adrian "Shit, vad sjukt" Podde tar.

Ja det är synd om henne. Tyvärr gräver hon ner sig själv ännu mer när hon fortsätter att prata om honom hela tiden. Ingen orkar med det, inte ens hon själv (förvärrar bara allt).

Men samtidigt vad fan ska man göra när man är kär, vi alla (förutom malmens1 m.fl) har gått igenom det hon gör just nu och det är inte lätt.

Den enda som kan hjälpa henne är Adrian "Shit, vad sjukt" Podde han själv, genom att vara tydlig. Men det skulle äventyra miljonen

Congrat, fan du skriver ännu ett jävla guldkorn!
Hell Congrat.
2021-04-01, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Eww, ska Simon använda lösfittan på toaletten nu? Han lär spruta ner hela rummet..
Ja, det ska han göra! Med Judith och Julis som sällskap. Och så slutade DC följa detta spektakel!
2021-04-01, 20:58
Medlem
Fyfan vilken trashig flickvän Julia är. Springer in med killar på toa när dom ska onanera.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Jag gillar hur han framhäver sin "kagge" också. Han har dålig hållning och står o slappnar av, så ölmagen ser ut som en jäst deg. Lite Homer Simpson look på det hela

Hur kan han ens ha den när ha påstår att han går till och från jobbet varje dag, ett avstånd på 6 km totalt? I call bullshit!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du kan gott o väl gå in i appen o kolla själv, som oss andra som som missat liven idag ingen skriver några sammanfattningar här längre då alla är upptagna med att följa varje steg Adrian "Shit, vad sjukt" Podde tar.

Ja det är synd om henne. Tyvärr gräver hon ner sig själv ännu mer när hon fortsätter att prata om honom hela tiden. Ingen orkar med det, inte ens hon själv (förvärrar bara allt).

Men samtidigt vad fan ska man göra när man är kär, vi alla (förutom malmens1 m.fl) har gått igenom det hon gör just nu och det är inte lätt.

Den enda som kan hjälpa henne är Adrian "Shit, vad sjukt" Podde han själv, genom att vara tydlig. Men det skulle äventyra miljonen
Men TONEN, Contris

Ja, såklart. Men det är ju SKITsvårt att inte göra det när man är så upp i någon på det där sättet. Och lägg till att vara instängd med honom utan någon annan stimulans eller några andra människor på det. Det är klart det är svårt att bara släppa och gå vidare.

Jag förstår inte vad du menar? Jag har aldrig varit med om det? Jag fattar hintar direkt, typ som om någon avvisar/ghostar mig flera gånger, och skulle ALDRIG jaga någon på det där sättet

Jag är inte helt säker på att det hade gjort att hon hade slutat älta honom/deras icke-relation, though. Hur tydlig han än är. Hon kommer antigen hitta kryphål i det han säger eller bortförklara det med något annat. TROR JAG. Men vad vet jag. Han kommer inte göra det så vi kommer aldrig få se om jag har rätt.
2021-04-01, 20:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Jo det måste till underverk om inte den jobbade på.
Finns filmklipp någonstans, glömt var. Men guppande täcken går inte att ta fel på så visst kopulerade de.
2021-04-01, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Fyfan vilken trashig flickvän Julia är. Springer in med killar på toa när dom ska onanera.

säkert tess som berättat om simons mastodontkuk för julia så hon kanske är lite sugen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in