Citat:
För en massa år sedan så besökte jag EM/Europamöbler i Bromma för jag skulle köpa en vardagsrumsmatta, men när jag gick igenom butiken så hade de en vackert bäddad dubbelsäng och ovanför den en hylla med samma bredd som sängen och någon slags vita "kuber" med olika svarta bokstäver på varje sida och de hade skrivit "Have a beautiful day", jag kunde inte låta bli att arrangera om dem till "Made for real incest". Med min risiga humor så tyckte jag det var fantastiskt kul, ångrar lite att jag inte tog ett foto på det.

Citat:
Bradford Exchange måste jag säga andas verkligen genuin kvalitet och en tidlös stil, det hör man ju redan på namnet. Vill tacka min f.d moderatorkollega T-80U på att han startade tråden och fick mig uppmärksam på detta himmelrike av kvalitetsinredning. Jag är på god väg att bli stamkund redan, beställde nyss ett Musse Pigg-gökur som jag ska spika eller limma upp i mitt bibliotek (fyllt till bredden med svenska herrtidningar från 1985 till 1999 samt en diger samling böcker på tyska om Mindfulness) mellan den hysteriskt roliga skrattande abborren (som dessutom rör sig!) och en signerad poster föreställandes salig Hans Scheike när han bistert och bestämt risar en av sina kvinnor, som jag personligen fick av honom till det mycket facila priset av 1000:- när jag deltog i en av hans helgkurser - "Realfeminism och dess bejakande av rejäl risning".
Aaah, The Bradford Exchanges gökur är under av precision och tidlös design. Jag förutsätter givetvis att du nyttjade erbjudandet med 3 delbetalningar á 666 kr? Det är förstås ingen slump att det är satans eget nummer...
Hans Scheike <3
Citat:
Jag förutsätter givetvis att det Oddballska hemmet nu kommer att tindra och lysas upp av alla fantastiska kvalitetsprodukter med Eddie LePages vargkonst!
Citat:

Ja det brukar vara fantastiska kreationer man ibland ser på blocket.se och finn.no som säljs av araber och slika människor. Soffor som ser ut som tagna direkt ur Liberaces hem!