2021-04-01, 11:55
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
För en massa år sedan så besökte jag EM/Europamöbler i Bromma för jag skulle köpa en vardagsrumsmatta, men när jag gick igenom butiken så hade de en vackert bäddad dubbelsäng och ovanför den en hylla med samma bredd som sängen och någon slags vita "kuber" med olika svarta bokstäver på varje sida och de hade skrivit "Have a beautiful day", jag kunde inte låta bli att arrangera om dem till "Made for real incest". Med min risiga humor så tyckte jag det var fantastiskt kul, ångrar lite att jag inte tog ett foto på det.

Citat:
Bradford Exchange måste jag säga andas verkligen genuin kvalitet och en tidlös stil, det hör man ju redan på namnet. Vill tacka min f.d moderatorkollega T-80U på att han startade tråden och fick mig uppmärksam på detta himmelrike av kvalitetsinredning. Jag är på god väg att bli stamkund redan, beställde nyss ett Musse Pigg-gökur som jag ska spika eller limma upp i mitt bibliotek (fyllt till bredden med svenska herrtidningar från 1985 till 1999 samt en diger samling böcker på tyska om Mindfulness) mellan den hysteriskt roliga skrattande abborren (som dessutom rör sig!) och en signerad poster föreställandes salig Hans Scheike när han bistert och bestämt risar en av sina kvinnor, som jag personligen fick av honom till det mycket facila priset av 1000:- när jag deltog i en av hans helgkurser - "Realfeminism och dess bejakande av rejäl risning".

Aaah, The Bradford Exchanges gökur är under av precision och tidlös design. Jag förutsätter givetvis att du nyttjade erbjudandet med 3 delbetalningar á 666 kr? Det är förstås ingen slump att det är satans eget nummer...

Hans Scheike <3

Citat:
Har på känn att mitt boende kommer att bli än mer exklusivt nu när jag funnit denna outsinliga källa med exklusiva inredningsdetaljer - här snackar vi verkligen om 'high-end'.

Jag förutsätter givetvis att det Oddballska hemmet nu kommer att tindra och lysas upp av alla fantastiska kvalitetsprodukter med Eddie LePages vargkonst!

Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Jag får väl erkänna att jag brukar besöka diverse invandrarmöbelbutiker i förorten, bara för att
få mig en quick fix.

Ja det brukar vara fantastiska kreationer man ibland ser på blocket.se och finn.no som säljs av araber och slika människor. Soffor som ser ut som tagna direkt ur Liberaces hem!
Citera
2021-04-01, 19:22
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U

Aaah, The Bradford Exchanges gökur är under av precision och tidlös design. Jag förutsätter givetvis att du nyttjade erbjudandet med 3 delbetalningar á 666 kr? Det är förstås ingen slump att det är satans eget nummer...

Hans Scheike <3

Jag förutsätter givetvis att det Oddballska hemmet nu kommer att tindra och lysas upp av alla fantastiska kvalitetsprodukter med Eddie LePages vargkonst!

Ja det brukar vara fantastiska kreationer man ibland ser på blocket.se och finn.no som säljs av araber och slika människor. Soffor som ser ut som tagna direkt ur Liberaces hem!

Du hade älskat att besöka min Polske vän jag hade tonåren.
Mycket åttiotalskitsch. Samt ännu mer.
Heltäckningsmatta i badrum och på balkong.
Samt i lägenhetens övriga rum.

Förresten, hänger du något i tråden "Udda Hemnet-objekt"?
Citera
2021-04-01, 19:36
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Du hade älskat att besöka min Polske vän jag hade tonåren.
Mycket åttiotalskitsch. Samt ännu mer.
Heltäckningsmatta i badrum och på balkong.
Samt i lägenhetens övriga rum.

Förresten, hänger du något i tråden "Udda Hemnet-objekt"?

Hehe, nej, det här är ingenting jag har någon större koll på generellt, utöver TBE och det faktum att jag får gaskammare i blicken när jag ser, främst tjejer, med väggskrifter...
Citera
2021-04-01, 19:51
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Hehe, nej, det här är ingenting jag har någon större koll på generellt, utöver TBE och det faktum att jag får gaskammare i blicken när jag ser, främst tjejer, med väggskrifter...

Fast jag kan känna viss temporär sexuell upphetsning när de återfinns i en hyrestrea i Huddinge...
Citera
2021-04-01, 20:00
Vad är det för perverts som köper såna här bebisdockor?

https://www.bradford.se/konstdockor/
Citera
2021-04-01, 21:35
Medlem
ulrikasborgs avatar
Den som författar beskrivningarna under punkten "detaljer" är en poet av högsta klass! Tänk att varje morgon gå till en arbetsplats där man får författa slika inspirerande texter!
Citera
2021-04-02, 02:24
Moderator
Oddballs avatar
Citat:

Ey bror - snart är lägenheten eller snarare palatset i min ägo, verkar som att mitt bud vinner. Den behöver bara lite mer färg, äkta guldkranar i polerad mässing, min gigantiska hörnsoffa i äkta zebraskinnsimitation och min 96 tums plasma-TV så ska jag se på Paradise Hotel och känna mig som en äkta schejk med ett glas äkta iranskt rosenvatten buteljerat i Moldavien i handen walla. Väggarna ska jag täcka med exklusiva vargmotiv av mästaren Al Agnew, denne visuelle gigant, från Bradford Exchange. Det verkar också som att de första fjorton SMS-lånen går igenom så att de första delbetalningarna täcks. Annars får jag pantsätta min äkta Rolexkopia.

Synd att inte Bradford Exchange saluför bilstylingprodukter också, känslan av vargmotiv på dörrarna och motorhuven på min Mercedes SLK 200 -97 med äkta AMG-dekaler vore nästan extatisk - inte bara stans bästa svarttaxichaufför i Tumba utan även king of the world southside walla.

~ ~ ~ Carpe Fucking Diem! ~ ~ ~
Citera
2021-04-02, 13:33
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ey bror - snart är lägenheten eller snarare palatset i min ägo, verkar som att mitt bud vinner.

Mäklaren har stavat fel till Walla-vägen...
Citera
2021-04-02, 14:02
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Vad är det för perverts som köper såna här bebisdockor?

https://www.bradford.se/konstdockor/

Haha, precis samma fråga jag ställde mig när jag såg dem första gången. Det, och "varför har man modellerat barnen efter någon slags bugg eyed mutant, som krupit ut ur en pöl vid Tjernobyl", var också en fråga som föresvävade mig...

Citat:
Ursprungligen postat av ulrikasborg
Den som författar beskrivningarna under punkten "detaljer" är en poet av högsta klass! Tänk att varje morgon gå till en arbetsplats där man får författa slika inspirerande texter!

Haha, jag vill nästan jobba där alltså. Bara sitta och vara så svulstig och oförskämt lögnaktig det går i 8 timmar varje dag.

Citat:
Ey bror - snart är lägenheten eller snarare palatset i min ägo, verkar som att mitt bud vinner. Den behöver bara lite mer färg, äkta guldkranar i polerad mässing, min gigantiska hörnsoffa i äkta zebraskinnsimitation och min 96 tums plasma-TV så ska jag se på Paradise Hotel och känna mig som en äkta schejk med ett glas äkta iranskt rosenvatten buteljerat i Moldavien i handen walla. Väggarna ska jag täcka med exklusiva vargmotiv av mästaren Al Agnew, denne visuelle gigant, från Bradford Exchange. Det verkar också som att de första fjorton SMS-lånen går igenom så att de första delbetalningarna täcks. Annars får jag pantsätta min äkta Rolexkopia.

Synd att inte Bradford Exchange saluför bilstylingprodukter också, känslan av vargmotiv på dörrarna och motorhuven på min Mercedes SLK 200 -97 med äkta AMG-dekaler vore nästan extatisk - inte bara stans bästa svarttaxichaufför i Tumba utan även king of the world southside walla.

Herre Jesus... Vem fan bor sådär? Var gick det snett?

Vi borde starta en firma som säljer äkta guldkranar i polerad mässing. Vi skulle ha råd med varsin splitter ny Mercedes SLK -97 redan efter ett par år!
Citera
2021-04-02, 14:19
Moderator
T-80Us avatar
https://www.youtube.com/watch?v=7VgdKT8FDgY

Hur kunde man tro att ett såhär seriöst företag skulle behandla sina kunder på detta sätt, när de beställt sin Al Agnew-konst, eller sin Elvis-memorabilia i äkta konstharts? I AM SHOCKED! SHOCKED I TELL YOU!
Citera
2021-04-04, 01:04
Medlem
Citat:

Oj wtf. Är annonsen på riktigt? Trodde inte det gick att bli så mycket whitetrash.
Citera
2021-04-04, 19:57
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Oj wtf. Är annonsen på riktigt? Trodde inte det gick att bli så mycket whitetrash.

Jag tror inte att det är white trash, jag tror att det där är blatte, typ turk eller arab, som ändå har ett hyfsat jobb och tjänar okej. Det där ses nog som hög stil hos dem, givet andra erfarenheter jag har av människor från den delen av världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in