2021-04-01, 19:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
URSÄKTA MIG!! Bor han fortfarande hemma? På riktig hade det inte förvånat mig ett dugg.

Nej han bor inte hos mamma men mamsen fixar matlådor för hela veckan åt honom varje söndag och tar hand om hans tvätt. Enligt denna tråd iallafall. Inte hört det själv.
2021-04-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Men han har ju pojkvän på utsidan!. Du förstår verkligen inte va?
Aha, hans pojkvän Peter eller?
2021-04-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Rent utseendemässigt så är Adrian snyggast. Även om jag har svårt att se det nu efter ett par veckor av mössa, burkputtande och intetsägande person.
Men Dennis är lång, manlig, ser helt ok ut, har personlighet och är skitrolig. Alltså blir han de snyggaste därinne. Jag ser hela tiden att Dompa drar till sig gänget pga att han sprider glädje.
Är det bara jag som tycker att Dennis är snyggare? AD ser ut som en blek fisk, har inget skägg och har "bögig" ansikte och för snälla ögon, Dennis däremot har snygg skägg, dark & manliga features, alluring och sexiga ögon...
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Hon tar puder för att matta ner läpparna och få läppstiftet att fastna. När man dricker och äter så förstör man pudret, så man måste bättra på sminket ofta. Fint men jobbigt

Ok men hon duttade ju i hela ansiktet med borsten (utan nåt på) extremt länge. Självklart är puder på läpparna ett bra sätt att få läppstiftet att fastna bättre men det var inte det hon gjorde då iaf.

Som sagt, jag har mycket smink och tycker det är skitkul med smink men fattade bara inte vad hon höll på med. Nåja, inga problem för mig så länge hon får ut nåt av det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej han bor inte hos mamma men mamsen fixar matlådor för hela veckan åt honom varje söndag och tar hand om hans tvätt. Enligt denna tråd iallafall. Inte hört det själv.
Helt sinnessjukt det också! Om det är sant. Men har man som största intresse att skjuta en konservburk fram och tillbaka så förvånar ingenting mig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Absolut. För mig vinner Dennis personlighet mycket mer än AD.
AD känns som ett skal.
Men
Groda gilla mmmm Madde

De hade kunnat ställa in en pappfigurfoto av adrian i hans storlek och slängt på en mössa och det skulle ta de andra timmar att upptäcka att det inte var en person. Nardos hade varit först när hon inte får respons när hon vill att han ska klia på henne.
2021-04-01, 19:39
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Är det bara jag som tycker att Dennis är snyggare? AD ser ut som en blek fisk, har inget skägg och har "bögig" ansikte och för snälla ögon, Dennis däremot har snygg skägg, dark & manliga features, alluring och sexiga ögon...

Jag har ingen speciell typ, men tycker också Dennis är snyggare
Medlem
Mouchinos avatar
Nu ska AD charma Jullan och ställa frågor!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu ska AD charma Jullan och ställa frågor!

Intervju på gång.
2021-04-01, 19:40
Medlem
Nardos & AD separerar sig från gruppen och går till vardagsrummet, inom 5 minut så har 80% gänget joinat de
2021-04-01, 19:40
Medlem
Varför har Adrian på sig maddes ring om han inte är intresserad av henne? Han har haft hennes ring på sig i flera veckor
2021-04-01, 19:41
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Varför har Adrian på sig maddes ring om han inte är intresserad av henne? Han har haft hennes ring på sig i flera veckor

Tror en inte ska förstora det, han tycker väl bara ringen är nice

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in