2021-04-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Japp! Hon sa det till Joel, maddes bästa vän i huset..känns inte genuint! Hon vill bara skapa draaama!!

Spänn fast säkerhetsbältet för nu jävlar blir det att åka av. Hoppas på en catfight mellan Vicky och Madde om AD
Medlem
Kollade på dagens tv-sändning och tävlingen igår. Big Brother måste steppa upp sin kontroll att utrustning sitter som den skall enligt tävlingsbrevet. Stod att mössan med kikarglasögonen skall sitta under näsan. Jackie följde det medan AD mössas nerkant var på näsroten alltså ca 2-5 cm för högt upp. AD gör allt för att vinna tänjer på reglerna och nyttjar att BB inte är hård i sin tolkning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är galet uppenbart. Bor hemma hos mamma och blir bortpjoltad till max! Förstår inte hypen om honom. Alls!
Ja, det är ful rekvisita!

Nardos har Barbie-look... I för små kläder? Inte mer Barbie över henne än färgerna.
URSÄKTA MIG!! Bor han fortfarande hemma? På riktig hade det inte förvånat mig ett dugg.
2021-04-01, 19:33
Medlem
Shit vad AD kladdar och glor på Joel, man blir fan obekväm.
2021-04-01, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ja jag tänkte oxå på det. Hade varit riktigt roligt att se hur huset reagerar
Eller hur! Tror det blivit galet bra stängning och folk hade garanterat pissat i poolen!
2021-04-01, 19:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt. Han är som Madde är för dig, för mig <3
Dompa till miljonen!

Absolut. För mig vinner Dennis personlighet mycket mer än AD.
AD känns som ett skal.
Men
Groda gilla mmmm Madde
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nu har Vicky duttat med en sminkborste i fejset i evigheter.

Jag är tjej och älskar smink. Men inte ens jag fattar vad hon gör nu.

Och festen började precis. Varför sminka sig Igen? Jag förstår om man bättrar på sminket efter många timmar. Men det har ju inte ens börjat?

Hon tar puder för att matta ner läpparna och få läppstiftet att fastna. När man dricker och äter så förstör man pudret, så man måste bättra på sminket ofta. Fint men jobbigt
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Ellerhur! Hon hänger ju efter Adrian som en svans, Madde svansar iallafall inte efter honom men när man kollar på Victoria så skäms man, hon ska vara överallt där Adrian är.

Plus att sa inte Victoria igår under middagen att om hon vet att någon är intresserad av en kille så är det ”klart” att hon inte skulle göra något? Nu har hon ju bara sagt att han är kattig och hon är väldigt bro’ig av sig som en såg förra året. Men ifall hon kommer agera på det hon tycker så är det ju sjukt att hon sa det där till Madde igår
2021-04-01, 19:35
Medlem
fan vad alkohol dem fått idag och tätt också
2021-04-01, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Och där erkände Victoria för Joel att hon är tänd på Adrian, vilket man märkte från sekunden hon kom in i huset. Nu får Madde steppa upp sitt game med tanke på att hon erkände för Victoria vad hon känner, Victoria kommer stå i vägen så långt hon bara kan!
Jag hoppas att Viktoria hånglat upp Adrian och han blir så kåt att han blir fullständigt personlighetsförändrad och dunkar på henne mitt på vardagsrumsbordet. Framför Madde och övriga rövgäng!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Alla är fan kära i Adrian, wtf Och Adrian är enbart kär i sig själv

Och sugen på miljonen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Adrian har noll intresse för Madde

Fattar inte folk de haha syns jätte tydligt

Att han inte säger det då, är han lika efterbliven som hans syrra sa han va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in