2021-04-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Tror definitivt hon ljög, annars hade man ju känt ett lugnt och bekräftelse - inte gått och störtbölat. Och skulle det någonsin bli något mellan dem så hade nog AD också känt "wow" från start som Madde gjort. Som Nardos sa "Ska det hålla utanför huset måste det vara något riktigt starkt"
Ja, och hon berätta det för Joel och Emelie. Jag känner att Madde har varit falsk emot Emelie sen start, hon har sett innan och jag vet hur tjejer fungerar. Jag tror hon gärna trycker upp de i Emelies ansikte för att dom ska skilja sig åt och sen bli bra vän med henne. Nu verkar det ändå vara kört med Emelie, men jag såg defenitivt mer kemi emellan dom än med Madde, men den har ju dött nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Victoria att Adrian är kattig??? Haha nämen nuuuuuu inte en till

Japp! Hon sa det till Joel, maddes bästa vän i huset..känns inte genuint! Hon vill bara skapa draaama!!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det var ett bra snack och nu vet i att det finns intresse från hans sida.
Punkt.
Han är inte intresserad.Man har överhuvudtaget inte sett ett uns av det.Han kan inte bara ge nådastöten till henne.Det är ett spel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Lyssnade du inte fullt ut!
Han sade klart & tydligt att han VAR intresserad av Madde, men dem har inte fått tid tillsammans för sk deep talks och bara få umgås tillsammans för lära känna varandra på ett djupare plan!

Om du tittade förra säsongen mellan Jassa % Martin samma situation rakt upp och ned copy paste, Men dem fick tiden tillsammans i samma säng nu bockas det hej vilt i sängarna klart fan dem inte fått den tid som behövs för att känna det klicket vad det då är!

Exakt
2021-04-01, 19:28
Medlem
Citat:
Du lyssnade inte vad han sade eller?
Men han har ju pojkvän på utsidan!. Du förstår verkligen inte va?
Medlem
lillaflippens avatar
Nu har Vicky duttat med en sminkborste i fejset i evigheter.

Jag är tjej och älskar smink. Men inte ens jag fattar vad hon gör nu.

Och festen började precis. Varför sminka sig Igen? Jag förstår om man bättrar på sminket efter många timmar. Men det har ju inte ens börjat?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
TAAACK! GRYM JU 🤣🤣🤣
Hoppas att den spelas ikväll!
2021-04-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Det verkar vara du som lever i en drömvärld. Han sa exakt allt det där

Det.klickar.inte
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Japp! Hon sa det till Joel, maddes bästa vän i huset..känns inte genuint! Hon vill bara skapa draaama!!

Om hon agerar på det hon tänker vill jag ha ut henne ännu mer. Bra sagt av Joel dock att alla säger så om AD haha
Medlem
icons avatar
Citat:
Lyssnade du inte fullt ut!
Han sade klart & tydligt att han VAR intresserad av Madde, men dem har inte fått tid tillsammans för sk deep talks och bara få umgås tillsammans för lära känna varandra på ett djupare plan!

Om du tittade förra säsongen mellan Jassa % Martin samma situation rakt upp och ned copy paste, Men dem fick tiden tillsammans i samma säng nu bockas det hej vilt i sängarna klart fan dem inte fått den tid som behövs för att känna det klicket vad det då är!
Ok, då vet jag hur du uppfattade det. Jag fortsätter tro att han inte är tänd på henne. Han ser att hon är vacker och har fina kvaliteter men det är inte samma sak.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Det verkar vara du som lever i en drömvärld. Han sa exakt allt det där

Öhmmm vadå drömvärld, när han pratade med pedram märkte man klart o tydligt att det inte finns ett intresse
2021-04-01, 19:30
Medlem
Zingo2s avatar
Lägg ner BB nu i påsk. Hoppas alla får en trevlig helg👍
Kan vi få ut Em blir jag glad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här