2021-04-01, 19:25
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Knuff mot sten! Panik från grabben tar ett vapen o avslutar det
Nej, det är ologiskt.
Citera
2021-04-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Anser du att det är större benägenhet till mord om han har känslor för henne?

Ja. Gillar man en person så tar man illa vid sig vid en diss. Men om man inte gillar personen, då bryr man sig inte om man blir dissad.
Citera
2021-04-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Eftersom han erkänt så erkänner han ju sig vara gärningsmannen och är väl då egentligen GM och inte MGM?
I en rättsstat är man aldrig skyldig tills motsatsen bevisats. Är alla de 130+ personerna som erkände Palmemordet ansvariga för det?
Citera
2021-04-01, 19:27
Medlem
Jag är alldeles ny här, första inlägget. Har en fråga till er som har varit med ett tag.Det rör inte själva dådet, men jag undrar så,jag fastnade i E.K Facebooksflöde, hur kan bilden på henne med den gröna tröjan som låg ute på efterlysningar vara på hennes Facebook från 2015.Jag scrollade till slutet på sidan Där ligger en bild på henne och hennes vän,samt en symbol som man brukar lägga ut på Facebook vid :är i ett förhållande ,fast där står det ,haha, 8 april 2015 .kan man manipulera med tid och datum ?
Citera
2021-04-01, 19:28
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantAsta83
Nej, därför är jag öppen för olika scenarion, även om tex ett mordvapen signalerar att det inte precis var en ren olyckshändelse. Men att han inte larmade direkt, det VET vi. Han gjorde sig av med kroppen och låtsades vara ovetande om vad som hänt, det är ett faktum vilket många bevittnat med egna ögon.
Ställer då en motfråga. Hur kommer det sig att polisen blev varse tidigt att det inte var ett ” vanligt” försvinnande utan ett brott som låg bakom?

Sen undrar jag vem som beskrev hennes klädsel.
Citera
2021-04-01, 19:28
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ELVA11ELVA
Rykte om strypsex som gått för långt.
Har inte läst hela tråden.
Bor 800 meter från platsen.

Rykten är bara rykten och bör betraktas som falsk info till dess att de kan bekräftas.
Citera
2021-04-01, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMontana85
En tidigare klasskompis som kommenterade att han alltid haft lätt för att få vansinnesutbrott.
Säkert Har Philp och Elin festat under kvällen sen är det något som går frukanstvärt snett. Han kanske får nobben och snetänder totalt.

Gissar. BO träffade en vän GM trodde han träffade kärleken. När BO avvisar inviter rinner bägaren över för GM sen mördar han henne.

GM skulle nog blivit lobotomerad och inlåst i gamla Sverige, nu blir han bara inlåst.
Citera
2021-04-01, 19:30
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Rykten är bara rykten och bör betraktas som falsk info till dess att de kan bekräftas.

Att man hittat ett vapen i en sjö talar väl inte direkt för strypsex.
Citera
2021-04-01, 19:31
Medlem
Citat:
Sakta i backarna nu. Polisen har gripit en misstänkt person. Det behöver inte betyda att den gripne nödvändigtvis är gärningsmannen. Misstankegraden kanske pekar i en bestämd riktning, men han är inte dömd än.

Inte dömd nu heller .. tror du han är skyldig? Hahaha 🖕
Citera
2021-04-01, 19:33
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Att man hittat ett vapen i en sjö talar väl inte direkt för strypsex.

Nej inte dirket!
Citera
2021-04-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Bara jag som inte ser det som att det är en svagbegåvad kille som blev nekad sex på fyllan?

Citat:
Ursprungligen postat av Snobben-50
Jag är alldeles ny här, första inlägget. Har en fråga till er som har varit med ett tag.Det rör inte själva dådet, men jag undrar så,jag fastnade i E.K Facebooksflöde, hur kan bilden på henne med den gröna tröjan som låg ute på efterlysningar vara på hennes Facebook från 2015.Jag scrollade till slutet på sidan Där ligger en bild på henne och hennes vän,samt en symbol som man brukar lägga ut på Facebook vid :är i ett förhållande ,fast där står det ,haha, 8 april 2015 .kan man manipulera med tid och datum ?

Facebook uppdaterar med profilbilder man har, oavsett om det är ett gammalt inlägg eller inte. Sidan sparar inte profilbild aktuell person hade då.
Citera
2021-04-01, 19:34
Medlem
Franz.Biberkopfs avatar
Citat:
Nej inte dirket!
Snara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto