2021-04-01, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hoppas att den spelas ikväll!

Ja jag tänkte oxå på det. Hade varit riktigt roligt att se hur huset reagerar
2021-04-01, 19:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Rent utseendemässigt så är Adrian snyggast. Även om jag har svårt att se det nu efter ett par veckor av mössa, burkputtande och intetsägande person.
Men Dennis är lång, manlig, ser helt ok ut, har personlighet och är skitrolig. Alltså blir han de snyggaste därinne. Jag ser hela tiden att Dompa drar till sig gänget pga att han sprider glädje.

Javisst, jag säger inte emot dig. Dennis är myself manligare utan tvekan. Han är säkrare på sig själv dessutom. Dennis sprider definitivt mycket mer positivitet.
2021-04-01, 19:31
Medlem
GaffelJannes avatar
Alla är fan kära i Adrian, wtf Och Adrian är enbart kär i sig själv
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Rent utseendemässigt så är Adrian snyggast. Även om jag har svårt att se det nu efter ett par veckor av mössa, burkputtande och intetsägande person.
Men Dennis är lång, manlig, ser helt ok ut, har personlighet och är skitrolig. Alltså blir han de snyggaste därinne. Jag ser hela tiden att Dompa drar till sig gänget pga att han sprider glädje.
+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nu har Vicky duttat med en sminkborste i fejset i evigheter.

Jag är tjej och älskar smink. Men inte ens jag fattar vad hon gör nu.

Och festen började precis. Varför sminka sig Igen? Jag förstår om man bättrar på sminket efter många timmar. Men det har ju inte ens börjat?
Nervös och tankfylld.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Om hon agerar på det hon tänker vill jag ha ut henne ännu mer. Bra sagt av Joel dock att alla säger så om AD haha

Ellerhur! Hon hänger ju efter Adrian som en svans, Madde svansar iallafall inte efter honom men när man kollar på Victoria så skäms man, hon ska vara överallt där Adrian är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Naturligtvis. Vad finns mer att diskutera, han har ett intresse och även sade att det är hans typ av brutta men de har aldrig fått tid tillsammans. Inte ens fem minuter. Då är läget som det är.

Exakt!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Förstår inte det där med att 100 ggr om dagen säga: Jag är si, jag är så å sedan låååång utläggning hur man är, funkar osv. De som ständigt måste berätta hur de är beter sig tvärtom.
Aldrig hört någon i min umgängeskrets, arbetsplats berätta hur de är. Jädrigt konstigt beteende.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Javisst, jag säger inte emot dig. Dennis är myself manligare utan tvekan. Han är säkrare på sig själv dessutom. Dennis sprider definitivt mycket mer positivitet.

Exakt. Han är som Madde är för dig, för mig <3
Dompa till miljonen!
2021-04-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Satan! Smaklig spis.
Den var ok, god men inte bästa jag ätit. Spyor av mätthet men syns inte ens att jag ätit. Bor kanske en Judith inne i mig eftersom jag beställde mat till tre personer. 😂😂
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Eller förstöra...

Tror båda delarna på nåt märkligt sätt! Ungefär som på Vintern och ett barn håller på att knåpa i hop en fin snögubbe och kompisen från lekiset kommer för att hjälpa till att färdigställa den. När den tredje kompisen dyker upp färdigställer han det sista genom att fixa till ögon, näsa och mun. Senare vid ett annat tillfälle när den tredje kompisen ensam går förbi snögubben får han plötsligt för sig hur skönt det skulle vara att sparka sönder den här snögubben. Ett tvång och ett måste för hans välmående samtidigt som det ger honom ångest. Exakt varför han sabbade den vet man inte men kan vara att det som förenar människor kan också vara en rädsla. Lite djupt dyk här men jag tror Joel tänker ganska djupt.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Alla är fan kära i Adrian, wtf Och Adrian är enbart kär i sig själv
Och miljonen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem