2021-03-31, 23:37
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Japp. Bara inavlade och fjortisar här nu så fritt fram!
Glöm inte alla incels.
2021-03-31, 23:37
Medlem
Hallå hallå lyssna hallå alla hör mig hallå lyssna ey vaddå lyssna alla hej jag har en lek, ey hallå lyssna hallå.. jag är i ett hus ni måste leta upp mig..hallå hej ey förstår ni hallå jag har kommit på en lek alla måste vara med ey hallå hej förstår ni leta upp mig nu.. alla måste vara med hallå alla var är jag eller nä vänta jag har en ny lek... lyssna nu hallå hej alla måste vara med vi ber en bön först alla måste vara med hallå hej vi låtsas vi är vuxna...........
2021-03-31, 23:38
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Skönt att Katti åkte, annars hade det varit läggdags nu

Är Madde numera äldst i huset?

Hon brukar ju lägga sig vid denna tid, om inte innan 😬 hon är säkert påväg i sängs redan
2021-03-31, 23:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej men det är därför hon måste ut om TILLFÄLLET ges på måndag oavsett vad och vilka som sitter löst, Är allmänt less på BB som inte fattar det ulltotten håller på med hon irriterar mig mer och mer!

Jovisst. Jag hoppas verkligen hon hämtas och får göra sin efterlängtade lumpen i Eritrea. Vad som förvånar mig oerhört är att Mergim inte tar honom åt sidan och ifrågasätter varför han har sina fingrar i håret på den afrikanska tösen varje natt. Det är högst märkligt för en man på 30 år. Det är helt onormalt. Alex är ju helt normal i jämförelse. Och varför tafsar han på Joel under dagarna. Det är ju inte heller normalt. Skulle Alex tafsa så på någon hade ju hela nätet varit översvämmat av kommentarer, men nu kallas det gulligt. Jag kommer aldrig att förstå det.
Senast redigerad av kermith 2021-03-31 kl. 23:40.
2021-03-31, 23:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vågar man titta in här ikväll?
Är det fritt från lönnfeta lattefarsor och familjeliv-anhängare? Är kusten klar?
Rudi, kusten är klarare. Jag lovar inget.
2021-03-31, 23:39
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Japp. Bara inavlade och fjortisar här nu så fritt fram!

Perfekt! Känner mig redan som hemma med er.

Vickan har en nacke bred som en stalldörr. Den är inte att leka med.
Hur kommer boxaransiktet Vicky och assburgers-Jocke ha för relation, efter gårdagens skandaler?
2021-03-31, 23:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Nej.
Du är född stjärna!
Fy fan, vilka jävla komplimanger man får här inne av flera av er. 🤪❤

Tänk om Alex kunde spärra upp sina små ögon, skriva några fina rader till Madde och uppträda.

Tyvärr känns han som den där typiske låtskrivaren som producerar cheesy kärlekslåtar.

Jag kan hjälpa honom att förmedla precis det han egentligen vill. Alla vet att känslor är gay. Det alla egentligen vill är att knulla. Hårt.
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Är Madde numera äldst i huset?

Hon brukar ju lägga sig vid denna tid, om inte innan 😬 hon är säkert påväg i sängs redan

Ja jag tror det, hon är 87:a som mig så så jävla gammal är hon inte
Medlem
Inte nog med att Alex har gris-ögon...han äter som en också.

Sorry, var tvungen att släppa ut mina känslor.
2021-03-31, 23:41
Medlem
Alltså, man kan ju tro att folket i BB-huset har problem men de som är med i Älskar, Älskar inte är ju helt jävla tappade. Den ena är värre än den andra. Nästan så att jag längtar till att titta på liven igen.
2021-03-31, 23:42
Medlem
Citat:
Perfekt! Känner mig redan som hemma med er.

Vickan har en nacke bred som en stalldörr. Den är inte att leka med.
Hur kommer boxaransiktet Vicky och assburgers-Jocke ha för relation, efter gårdagens skandaler?

Otroligt om hon förlorar ännu ett jobb medan hon är i huset.
2021-03-31, 23:42
Medlem
Man väljer DC och dom visar bara Nardos med fler som hänger i köket, väljer istället vardagsrum men då har dom tystat alla som sitter i soffan så man hör likförbannat bara folket i köket?!?!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in