2021-04-01, 18:38
Medlem
O där stängde ja av liven, grannarna lär ju tro att någon blir slagen här hemma med nardos jäkla skrik. Så egocentrisk som hon är......

HEEEEEEEY AAAAAYY
2021-04-01, 18:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja, han är nog det. Det är bra du där. Håll fast vid det du gillar

Hahahahahahahah
ja dör

Pallar inte förstöra stämningen, kul att du känner dig glad Flippen. Festa på som prissarna i huset. Jag ska se vad gammelmedia har att erbjuda mig så länge och sätta mig i kvällssolen med analogt sällskap. Alla behöver en paus ibland. Till och med från Nardos

På återhörande snart.
Mvh
Nudelhelvetet

Haha ja det låter som en bra idé. Jag känner mig extra bitter ikväll så kommer störa mig på allt och alla denna fest så kanske ska göra som du.
Vi hörs Nudeln! <3
2021-04-01, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Du måste ju vara släkt med henne eller ha synfel. Hur i helvete kan man tycka att hon är snyggast????? Dom försöker undvika att ha henne med i samma ruta som madde. Bredvid madde ser hon ut som en strandad flodhäst, förutom att flodhästens ljud är mycket behagligare.

bara för man inte har samma åsikt som dig eller ? Hahahaha nardos e snyggast
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tål inte Adrian efter Maddes gråtkvällar och ännu mindre nu när han springer efter Dompa för att rida på hans vibes och personlighet eftersom han totalt saknar en egen personlighet. Spyr på om Dompa ska hänga med den idioten.
Ja, jag orkar inte höra EY EY EEEEEEEEEEEEEEEEEEEY x1000000000 så mina trumhinnor spräcks. Kan ingen säga åt henne att hålla käften

Under alla fester som har varit har jag ALDRIG sett Adrian riktigt berusad eller så har jag missat något. Han vågar inte släppa loss och det gör honom så torr så det blir bara tråkigt att kolla på honom! Finns inget underhållningsvärde.
Medlem
Pedram har ju helt "försvunnit" de sista dagarna, han finns där men märks knappt och stör inte mig längre. Bara helt meningslös och lär åka ut snart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
O där stängde ja av liven, grannarna lär ju tro att någon blir slagen här hemma med nardos jäkla skrik. Så egocentrisk som hon är......

HEEEEEEEY AAAAAYY

Förstår verkligen inte vad folk som gillar henne ser alltså fyfan
2021-04-01, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Xd
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Just nu är den upp och ner

Hehe menade det ser ut som något töserna i "Lilla huset på prärien" skulle kunna ha på sig.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Ehhh långt ifrån snyggast kan jag säga dugg direkt men är man Nardos fan så är man....
2021-04-01, 18:41
Medlem
Citat:
Förstår verkligen inte vad folk som gillar henne ser alltså fyfan
+1
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nu följde han efter honom in i bikten 🤣🤣

Nej jag orkar inte. Snart har Mössan slukat upp honom helt
Kan inte Adrian hålla sig till gamnacken istället och låta sköningen vara?! Ahhhh
Medlem
Citat:
Du måste ju vara släkt med henne eller ha synfel. Hur i helvete kan man tycka att hon är snyggast????? Dom försöker undvika att ha henne med i samma ruta som madde. Bredvid madde ser hon ut som en strandad flodhäst, förutom att flodhästens ljud är mycket behagligare.

Nardos är Snyggare än madde enligt mig. Alla har olika åsikter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in