Ja, han är nog det. Det är bra du där. Håll fast vid det du gillar
Hahahahahahahah
ja dör
Pallar inte förstöra stämningen, kul att du känner dig glad Flippen. Festa på som prissarna i huset. Jag ska se vad gammelmedia har att erbjuda mig så länge och sätta mig i kvällssolen med analogt sällskap. Alla behöver en paus ibland. Till och med från Nardos
På återhörande snart.
Mvh
Nudelhelvetet
Haha ja det låter som en bra idé. Jag känner mig extra bitter ikväll så kommer störa mig på allt och alla denna fest så kanske ska göra som du.
Vi hörs Nudeln! <3
Du måste ju vara släkt med henne eller ha synfel. Hur i helvete kan man tycka att hon är snyggast????? Dom försöker undvika att ha henne med i samma ruta som madde. Bredvid madde ser hon ut som en strandad flodhäst, förutom att flodhästens ljud är mycket behagligare.
bara för man inte har samma åsikt som dig eller ? Hahahaha nardos e snyggast
Jag tål inte Adrian efter Maddes gråtkvällar och ännu mindre nu när han springer efter Dompa för att rida på hans vibes och personlighet eftersom han totalt saknar en egen personlighet. Spyr på om Dompa ska hänga med den idioten.
Ja, jag orkar inte höra EY EY EEEEEEEEEEEEEEEEEEEY x1000000000 så mina trumhinnor spräcks. Kan ingen säga åt henne att hålla käften
Under alla fester som har varit har jag ALDRIG sett Adrian riktigt berusad eller så har jag missat något. Han vågar inte släppa loss och det gör honom så torr så det blir bara tråkigt att kolla på honom! Finns inget underhållningsvärde.
Du måste ju vara släkt med henne eller ha synfel. Hur i helvete kan man tycka att hon är snyggast????? Dom försöker undvika att ha henne med i samma ruta som madde. Bredvid madde ser hon ut som en strandad flodhäst, förutom att flodhästens ljud är mycket behagligare.
Nardos är Snyggare än madde enligt mig. Alla har olika åsikter