2021-04-01, 18:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hörrni, nu rycker vi upp oss. Är fan inte ofta jag inte är bitter på det här programmet och nu när jag inte är det så har alla andra blivit det

Ok.. Tar tillbaka. Hör EEEEYYYYHY nu.
HATAR skiten.

Jag tål inte Adrian efter Maddes gråtkvällar och ännu mindre nu när han springer efter Dompa för att rida på hans vibes och personlighet eftersom han totalt saknar en egen personlighet. Spyr på om Dompa ska hänga med den idioten.
Ja, jag orkar inte höra EY EY EEEEEEEEEEEEEEEEEEEY x1000000000 så mina trumhinnor spräcks. Kan ingen säga åt henne att hålla käften
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian är som en förvuxen pojke. Han verkar ha stannat i 9-årsåldern. Jag är också less på nästan alla därinne förutom typ.. tre-fyra st :P

Jättebebis, va kul !!!!
Medlem
Vad håller Alex på med? Sitter med en löjlig lila nackkudde på sig. Det är inte barn du ska roa nu, de är relativt vuxna i huset.

Finns ingen som Alex jag vill ha ut från huset, snäll och trevlig men så felplacerad där.
Medlem
Adrian "bjuder på sig själv" med en fiskehatt.
2021-04-01, 18:33
Medlem
Ronny Svensson som sponsrat med kläder till festen ikväll.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Varför får dom spela copyright musik helt plötsligt?
Så inte Mergim flippar, han har ju bett om den låten och vem vill säga nej till Mergim?
Medlem
Vi får väl se hur vidrig Viktoria kmr va ikväll
Medlem
Lala.s avatar
Nu går jag ut ur liven för jag orkar inte lyssn på nardos touretts en sekund till! 🤬
2021-04-01, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian är som en förvuxen pojke. Han verkar ha stannat i 9-årsåldern. Jag är också less på nästan alla därinne förutom typ.. tre-fyra st :P

Ja, han är nog det. Det är bra du där. Håll fast vid det du gillar

Citat:
Hörrni, nu rycker vi upp oss. Är fan inte ofta jag inte är bitter på det här programmet och nu när jag inte är det så har alla andra blivit det

Ok.. Tar tillbaka. Hör EEEEYYYYHY nu.
HATAR skiten.

Hahahahahahahah
ja dör

Pallar inte förstöra stämningen, kul att du känner dig glad Flippen. Festa på som prissarna i huset. Jag ska se vad gammelmedia har att erbjuda mig så länge och sätta mig i kvällssolen med analogt sällskap. Alla behöver en paus ibland. Till och med från Nardos

På återhörande snart.
Mvh
Nudelhelvetet
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Haha ingen aning. 🤷‍♀️
Bägge katterna är hittekatter, dom hittades som kattungar så har flaskmatat dom när dom var små.
Jag vet, jag är en tönt.
Den ena slutade växa och är mini i storlek men vuxen i ålder. (men mår toppen)

Den andra har en utvecklingsstörning (inget jag bara säger, utan konstaterad av veterinären) och har kropp som liknar ett hängbuksvin.

Det kanske är därför jag inte nämner dom så ofta

Ååh, sällar mig till kattägarskaran. Kan inte tänka mig ett liv utan katt, har också rescues, dumpade i en kartong i ett trapphus. Bror och syster ❤ Har som flest haft fyra samtidigt.

On topic, blir det bråk ikväll?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrian "bjuder på sig själv" med en fiskehatt.
Han är en sån tok, full av upptåg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Hur kan ingen någonsin säga åt nardos att sluta skrika? Fyfan vad jag stör mig mer och mer på henne. Hon gör det omöjligt att kolla när det är musik. Dessutom har hon gått från snygg till vilken afrikan som helst. Vaggar fram som en jävla pingvin som alla hennes "systrar".

Men stackars dig, sänk ljudet eller byt kamera enklare än så är det inte.

Å nardos ÄR snyggast i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in