2021-04-01, 15:20
Medlem
Zyxel04s avatar
Dagens tävling var en riktig cp-tävling.

Jag förstår att produktionen inte är så kreativa men det jag störde mig på är att det i grunden är en individuell tävling. De krävde knappt någon samverkan.

Pris-tävlingen tyckte jag var ganska bra. De krävde ändå samarbete men detta var bara blä.
2021-04-01, 15:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04

Jag förstår att produktionen inte är så kreativa men det jag störde mig på är att det i grunden är en individuell tävling. De krävde knappt någon samverkan.

Pris-tävlingen tyckte jag var ganska bra. De krävde ändå samarbete men detta var bara blä.

Precis hade ju räckt med en person från varje lag.
2021-04-01, 15:31
Medlem
Blir förbannad på att mobbningen/utfrysningen mot Wrenkler i lag Nord.

Jag gillar Wrenkler. Han är favoriten. Gillade hur han tog upp hyckleriet med synen på jämställdhet i gruppen.

Han och Alexander är mina favoriter. Wrenkler är dålig på att komma in i gruppen och han är udda, men han är genuin och sig själv - och är jävligt kunnig och har hjälpt laget med att placera ut fiskenätet ute i vattnet, hittade chaga svampen etc. Han har kunskapen, de andra har inte det i laget. Dessutom har han visat att han är en tillgång i Robinson tävlingar. De behöver honom långsiktigt. Alla andra i lag Nord känns falska och korkade. Mycket rövslickeri. Ludvig speciellt - som känns mer som en lallare, falsk och jävligt korkad. Nä stör mig på honom som fan.
2021-04-01, 15:41
Avslutad
Halkade in på Tova-Pers IG
https://www.instagram.com/tovasophia/

Har hon opererat in mer silikon eller
(FB) Tova-Sophia Aronsson ”sveriges modigaste”
2021-04-01, 16:33
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Har hon opererat in mer silikon eller
Tova-Sophia kanske vann Robinson o köpte pattar för pengarna?
2021-04-01, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Tova-Sophia kanske vann Robinson o köpte pattar för pengarna?
En reservdelsmänniska? roboocop-hen??
2021-04-01, 18:25
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Man kan inte få livmoder och mens om man könskorrigerat sig till kvinna.
Mitt inlägg var mer att poängtera att det inte är att ha eller inte ha livmoder som betyder om man är kvinna eller inte. Finns kvinnor som från födseln varit utan livmoder, utan att för det anses vara pojkar.
Låt Tova-Sophia vara den hon nu vill vara, så kan vi fortsätta diskutera Robinson 2021 här.
2021-04-01, 18:28
Medlem
peterZiipens avatar
Olivia, Wrenckler och Hayes gör att årets Robinson är någorlunda hållbart att titta på.
2021-04-01, 19:41
Avslutad
Jag gillar Annikas mulliga kropp 😘

Ser ut som att hon har gjort kejsarsnitt runt magen? Inget fel med det, hon är sexig.
2021-04-01, 19:42
Avslutad
Citat:

Jag vill inte se mer Robinson, blir så typiskt att ett lag förlorar gång på gång och blir någon bitch åt någon.
2021-04-01, 19:44
Medlem
Haha, Olivia är verkligen inte den vassaste kniven i lådan.
2021-04-01, 19:51
Medlem
Citat:

Det hade väl inte varit omöjligt att hjälpa varandra, en fot bakom hälen på någon som fick spara sina krafter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in