2021-04-01, 06:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theofrast.Bombast
Det jag vill veta är:(1) vad som driver dig

Min personliga föreställning av den smärta mina offer upplever ger mig såväl livsbejakande bekräftelse som sexuell njutning.

Citat:
samt (2) vad du tänker om dina känslor.,

Jag har inga känslor. I alla fall inte utöver de känslor jag ger mig själv.

Citat:
och gärna ser jag ett uns av intellektualism i svaren.

Då torde du vara imponerad av min hardcore-självtillfredställande überlogik.

Citat:
Nu talar du om din egen hedonism. Det jag vill diskutera är filosofin bakom.

Sadism har igen filosofi bakom.
Du kan hitta en uppsjö av tankar och ursäkter bakom varför en sadist väljer att vara en sadist, men det har ingenting med Filosofi att göra.

Citat:
De Sade, markisen, hade uppenbarligen en filosofisk grund - jag har själv uppfattat den.

Sorry. Han var bara kåt och lade energi på att rättfärdiga det för att slippa att utåt verka vara det perverterade djur han hängav sig åt att vara.

Citat:
Moralfrågor hör också hemma i filosofiforumet: (FB) *** Riktlinjer för Filosofiforumet ***

I don't agree.
Citera
2021-04-01, 06:03
Medlem
Theofrast.Bombasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FettoBob
Jag har nog allt sett din svartmagi! Du trollar fram personpåhopp varje dag..
Säger den som vill diktera för andra att de är onda?!

Det enda jag säger är: jag tycker att du är en ignorant idiot.
Varför tar du mitt tyckande personligt?

Bor du i en simpel tyckonomi?
Citera
2021-04-01, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Min personliga föreställning av den smärta mina offer upplever ger mig såväl livsbejakande bekräftelse som sexuell njutning.
*gulp* Shit! Jag kanske är (asexuell) sexualsadist...

Du kunde lika gärna beskriva min drift. Men i botten på min drift ligger filosofin - Episteme är mitt mål.
Citat:
Jag har inga känslor. I alla fall inte utöver de känslor jag ger mig själv.
Friheten - den ljuva egenmakten! Mäktigt.
Citat:
Då torde du vara imponerad av min hardcore-självtillfredställande überlogik.
Det är jag. Du imponerar på mig!
Citat:
Sadism har igen filosofi bakom.
Du kan hitta en uppsjö av tankar och ursäkter bakom varför en sadist väljer att vara en sadist, men det har ingenting med Filosofi att göra.
Aha, du menar så! Då säger jag emot..
Citat:
Sorry. Han var bara kåt och lade energi på att rättfärdiga det för att slippa att utåt verka vara det perverterade djur han hängav sig åt att vara.
Analys av sakförhållandet du beskriver här uppfattar jag som ûberfilosofiskt.
Citat:
I don't agree.
Du har Rätt! Moralfrågor är hemmahörandes i religionsforumet!
Senast redigerad av Theofrast.Bombast 2021-04-01 kl. 06:29.
Citera
2021-04-01, 06:28
Medlem
FettoBobs avatar
Citat:
Säger den som vill diktera för andra att de är onda?!

Det enda jag säger är: jag tycker att du är en ignorant idiot.
Varför tar du mitt tyckande personligt?

Bor du i en simpel tyckonomi?

Jag tar inte ditt tyckande personligt. Du kallar var och varannan person här inne för idiot... Det blir svårt att uppfatta tyngden i dina ord då - speciellt när du saknar sunt förnuft
Citera
2021-04-01, 06:30
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
*gulp* Shit! Jag kanske är (asexuell) sexualsadist... Du kunde lika gärna beskriva min drift.

Även jag är en asexuell sexualsadist, men jag har aldrig varit rädd för att djupanalysera mina egna drifter.

Djupanalys, acceptans och definiering av ens egna drifter, är viktiga steg att ta för att kunna förstå ens egna drifter och därefter frigöra sig från dem så att de inte påverkar ens projekterade framtid.
(Fan vad jag älskar att vara autist. Det ger mig möjligheten att fritt compartmentalisera mitt medvetande och operera de olika "lägenheterna" oberoende av varandra samtidigt som jag kan vara fullt medveten om dem.)

Citat:
Friheten - den ljuva egenmakten! Mäktigt.

I slutändan är man det man bestämmer sig för att vara.
Total Self Control.

Utöver allt annat så vill jag ha sex med småpojkar. Jag har tusen möjligheter att få det när jag vill, men nekar mig själv den möjligheten eftersom skatten på min självupplevelse från sådana scenarion är alldeles för hög. Min själ löper alldeles för stor risk att permanent kontamineras och degraderas av sådana aktioner, varpå jag avstår från att leva ut det som varenda fiber i min kropp försöker förmå mig att utleva.

I choose to be MORE than just the sum of my molecular parts.
Senast redigerad av Trolltestet 2021-04-01 kl. 06:33.
Citera
2021-04-01, 06:36
Medlem
Citat:
Jag tar inte ditt tyckande personligt. Du kallar var och varannan person här inne för idiot... Det blir svårt att uppfatta tyngden i dina ord då - speciellt när du saknar sunt förnuft
Okej. Men vad skönt - Äntligen! Nu har du kanske förstått att ditt förnuft är otillräckligt att begripa mig?
Det har i vart fall jag själv verkligen förstått, nu så till den grad att jag inte kan förneka faktum längre.
Du förmår varken argumentation, saklighet eller att vara mindre dum än ett får. Tyvärr alltså, vi klickar inte.

Du begriper inte heller ens ett ynk av sadismens logik!
Gå å lägg dig! Din kognitiva kapacitet är lägre än mögelsvamps.
Citera
2021-04-01, 06:44
Medlem
FettoBobs avatar
Citat:
Okej. Men vad skönt - Äntligen! Nu har du kanske förstått att ditt förnuft är otillräckligt att begripa mig?
Det har i vart fall jag själv verkligen förstått, nu så till den grad att jag inte kan förneka faktum längre.
Du förmår varken argumentation, saklighet eller att vara mindre dum än ett får. Tyvärr alltså, vi klickar inte.

Du begriper inte heller ens ett ynk av sadismens logik!
Gå å lägg dig! Din kognitiva kapacitet är lägre än mögelsvamps.

Ditt bedömande är som vanligt bristfälligt...
Citera
2021-04-01, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Även jag är en asexuell sexualsadist, men jag har aldrig varit rädd för att djupanalysera mina egna drifter.

Djupanalys, acceptans och definiering av ens egna drifter, är viktiga steg att ta för att kunna förstå ens egna drifter och därefter frigöra sig från dem så att de inte påverkar ens projekterade framtid.
(Fan vad jag älskar att vara autist. Det ger mig möjligheten att fritt compartmentalisera mitt medvetande och operera de olika "lägenheterna" oberoende av varandra samtidigt som jag kan vara fullt medveten om dem.)

I slutändan är man det man bestämmer sig för att vara.
Total Self Control.

Utöver allt annat så vill jag ha sex med småpojkar. Jag har tusen möjligheter att få det när jag vill, men nekar mig själv den möjligheten eftersom skatten på min självupplevelse från sådana scenarion är alldeles för hög. Min själ löper alldeles för stor risk att permanent kontamineras och degraderas av sådana aktioner, varpå jag avstår från att leva ut det som varenda fiber i min kropp försöker förmå mig att utleva.

I choose to be MORE than just the sum of my molecular parts.
Fy fan vad du är Mäktig! typ som Mig..
Visst är det skönt att piska varandra?

Själv förnekar jag min sexualitet simpelt därför att jag genom metakognitiv varseblivning sett att den förleder mig.
Asket (sexuellt) - av Fri vilja!

Ofta ställer min dåliga simulationsförmåga (simulering av andras reaktioner) till det, men jag har lärt mig att älska det med.
Högfungerande Autism är knappast ett sjukdomstillstånd, utan kan nog snarare beskrivas som frånvaron av sjukdom.
Ibland tycker de kjoltyg som inbillat sig att jag är sexuellt intresserad av dem att jag är sjuk, därför att jag inte är sjuk. Sjukt (kul) va?
"Vi måste inte ha sex om du inte vill det." sa en gång en ung tjej som trodde sig fått napp.. "Nej, det är jag fri att slippa", sa jag,
Chockerad över att hon ens föreställt sig något sådant, och Unnandes mig hennes krossade självförtroende.
Senast redigerad av Theofrast.Bombast 2021-04-01 kl. 07:12.
Citera
2021-04-01, 07:02
Medlem
Citat:
Ditt bedömande är som vanligt bristfälligt...
Ditt oförstånd är, som vanligt. Men lite extra dömande.

Motbevisa mig! Fram med de tunga argumenten!
Senast redigerad av Theofrast.Bombast 2021-04-01 kl. 07:05.
Citera
2021-04-01, 07:16
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Fy fan vad du är Mäktig! typ som Mig..

Jag är Du. Tidsresenär från 20 år i din framtid.

Citat:
Visst är det skönt att piska varandra?

I wouldn't know. Jag har än så länge bara ställt upp på att bli piskad. Jag har aldrig piskat nån annan än så länge. Jag kan inte njuta av att piska någon annan så länge det sker frivilligt. Jag tänder på Tvång.

Citat:
Själv förnekar jag min sexualitet simpelt därför att jag genom metakognitiv analys sett att den förleder mig.

Yep, en driftbaserad sexualitet främjar inte vår vision om hur vi vill att framtiden skall se ut, varpå vi inte kan bejaka den.

Citat:
Ofta ställer min dåliga simulationsförmåga (simuleringen av andras reaktioner) till det, men jag har lärt mig att älska det med.

Indeed. Det är allt vi har att gå på. Gud förbjude att vi någonsin ställs inför det faktum att vi kanske hade fel. That could DESTROY our Mental Self.

Citat:
Högfungerande Autism är knappast ett sjukdomstillstånd, utan kan nog snarare beskrivas som frånvaron av sjukdom.

Yep. Vi autister har dock lite trubbel med att fortplanta våra gener där, då inga spermiebanker accepterar säd av vår kapabilitet.
2021 är våra gener lika utrotningshotade som gener med Downs Syndrom.
I Framtiden, så är våra gener HETT eftertraktade.

Citat:
Ibland tycker de kjoltyg som inbillat sig att jag är sexuellt intresserad av dem att jag är sjuk för att jag inte är sjuk.

I know nothing of that. Alla tjejer jag mött blir helt till sig när de får höra att jag är oskuld med tjejer.. Svärmandet man får åtnjuta när man kläcker den repliken kan inte ens mätas med om man doppar kuken i choklad och går genom ett dagis.
Senast redigerad av Trolltestet 2021-04-01 kl. 07:50.
Citera
2021-04-01, 16:18
Medlem
Citat:
I wouldn't know. Jag har än så länge bara ställt upp på att bli piskad. Jag har aldrig piskat nån annan än så länge. Jag kan inte njuta av att piska någon annan så länge det sker frivilligt. Jag tänder på Tvång.
Den piska jag refererade till är det eldiga munläder du här svingar med så god vana. Skönt att talas vid, helt enkelt!
Citat:
I know nothing of that. Alla tjejer jag mött blir helt till sig när de får höra att jag är oskuld med tjejer.. Svärmandet man får åtnjuta när man kläcker den repliken kan inte ens mätas med om man doppar kuken i choklad och går genom ett dagis.
Är det också så att den smärta dessa tjejer upplever när de inser att du finner dem ointressanta ger dig livsbejakande bekräftelse?

Att bli sågad kan göra ont, men att bli krossad kan bara göra gott..
Citera
2021-04-01, 16:41
Medlem
FettoBobs avatar
Citat:
Ditt oförstånd är, som vanligt. Men lite extra dömande.

Motbevisa mig! Fram med de tunga argumenten!

Du uttrycker klart och tydligt på din bild att du vill bli behandlad som du behandlar andra. Och det är just vad jag gör - uttrycker kritik genom ogästvänlig kommunikation. Det verkar däremot inte vara något du uppskattar... Konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in