2021-04-01, 16:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Judoth och nardos pratar

J: den var inte stabil, den stod såhär, den var sne
N: AH, alltså den var sne och stod såhär
J: Men man känner nu att man inte tar något i huset för givet
N: AH, inget tar man för givet
J: och nu är det fem som hänger löst
N: lyssna, nu hänger fem löst

Blir dom inte irriterade på att nardos upprepar exakt allt dom säger?

Hon gör så hela jävla tiden! En av alla anledningar till att jag inte gillar henne.

Vad hände med Tjackie? Stukat foten?
2021-04-01, 16:24
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas verkligen att denna kväll blir THE kväll när Madde och Adrian kraschar och hon ifrågasätter och de diskuterar vad fan som händer för detta börjar verkligen bli olidligt. Han ska inte komma undan med att fega sig och hon ska inte komma undan med att mala på om Adrian utan att ställa honom mot väggen.

+1!!!!!!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Märkte en grej på Adrian, undrar om det är något som han har gjort ett tag eller inte. Verkar att så fort Madde pratar med honom så kan hans ansiktsuttryck gå från glad till typ ingeting.
Han är inte intresserad bara, varför göra sådan stor grej över det hela. Ibland klickar man inte spelar ingen roll att personen är söt o så. Kemin ska stämma
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Black GIRL privilege säger jag bara.... inte ens hennes bästis Joel har ifrågasatt det.
Yep och Yep. Det kallas för svärmeri som är gulligt medan Madde är bara jättedum.
Haha.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hur kommer det sig att ingen tjej i huset pratar om eventuell romans med Mergim?

Jag är inte säker på att någon där inne hade passat med honom. Menar inte negativt mot honom nu, utan allmänt.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hon gör så hela jävla tiden! En av alla anledningar till att jag inte gillar henne.

Vad hände med Tjackie? Stukat foten?

Ja i tävlingen. Dom byggde en ställning av träplank dom skulle stå på. Det rasade och hon gjorde illa sig. Men dom vann iaf!
2021-04-01, 16:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Vill bara påminna folk här om att det kan vara väldigt lätt för oss tittare att flippa på personer och situationer över vad vi ser på skärmen när vi inte själva är i huset. Känslor förstoras när en är inlåst då man bara har att förhålla sig till vad som är inom fyra väggar. Jag kan se mycket mig själv i Madde på flera sätt och jag hade säkert därför varit lika förvirrad som henne. Just a kind reminder.
Ja va fan, Madde verkar ju inte ha ett ont ben i kroppen?

Visst beter hon sig som en fjortis, men är ju helt harmlös och verkar ju vara fullständigt genomgod.

Fattar inte varför folk stör sig så mkt på henne?
2021-04-01, 16:26
Medlem
GaffelJannes avatar
Såg precis klippet från tävlingen, rätt lag vann
2021-04-01, 16:26
Medlem
Ridnes avatar
Ge Jaqi kryckor!!! Hon kan ju inte gå på foten.
2021-04-01, 16:27
Medlem
Citat:
Vill bara påminna folk här om att det kan vara väldigt lätt för oss tittare att flippa på personer och situationer över vad vi ser på skärmen när vi inte själva är i huset. Känslor förstoras när en är inlåst då man bara har att förhålla sig till vad som är inom fyra väggar. Jag kan se mycket mig själv i Madde på flera sätt och jag hade säkert därför varit lika förvirrad som henne. Just a kind reminder.
Det här med att sparka in öppna dörrar osv
Medlem
censur när alla i huset började ge varandra olika sorters "vitaminer" det brukar bb se hårt på undra om det varnas mycket nu?
Senast redigerad av allanmadsen 2021-04-01 kl. 16:30.
Medlem
Citat:
Jo, fast hon gick in för att hitta kärleken och då kanske hon borde sökt till Love Island eller Bonde söker fru då man är där för kärlek. I Big Brother är människor där för olika anledningar, och det borde hon fatta och söka istället till ett annat program.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in