2021-04-01, 08:46
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
De som däremot har vaccinerat sig sitter och klagar på APT-möten om att biverkningarna varit värre än sjukdomsförloppet då de drabbades av covid-19.

Vilka typer av biverkningar är det som de upplever, och under hur lång tid har detta pågått?

Kom biverkningarna omedelbart efter vaccination eller dök de upp senare? Upplever de att symptomen varierar i styrka eller är de konstanta?
2021-04-01, 14:34
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Det var så många losers som du som ville att jag skulle berätta hur jag mår efter varje vecka. Så därför skriver jag en gång i veckan. Gå nu och lägg dig och sov så att du orkar jobba med att torka röv imorgon. För hade du haft en vettig utbildning så hade du sagt att du är doktor eller sjuksköterska. Men “jobbar inom vården” betyder TORKAR RÖV på gamlingar.

Vad är det för fel med att jobba med det? Men du kanske hellre sitter i din egna skit när du blir äldre.

Sedan så reagerar folk olika på vaccinet, vissa mår bra och andra dåligt. Det är precis samma sak med dom som får Covid19, där en stor majoritet mår prima efter några dagar, om dom ens får några symptom till att börja med.
2021-04-01, 16:01
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av favxkvadrat
JA idioter utan hjärna tar en spruta för precis allting och i obegränsad mängd dessutom och låter aldrig deras naturliga immunförsvar jobba..
Hur tänkte du nu? Tror du att det är ett artificiellt immunförsvar man injicerar?

Det är ditt naturliga immunförsvar som jobbar mot vaccinet.
2021-04-01, 16:07
Medlem
Mr.Sounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Hur tänkte du nu? Tror du att det är ett artificiellt immunförsvar man injicerar?

Jobbar vårt immunförsvar mot vaccinet?
2021-04-01, 16:20
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sound
Jobbar vårt immunförsvar mot vaccinet?
Ja, du injicerar ju ett antigen eller något som genererar ett sådant. Då kan man ju säga att immunsystemer jobbar mot vaccinet som sig bör. Precis som viruset självt.
2021-04-01, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synitize
Haha vi får väl se både med det och ditt vaccin. Som sagt, lycka till. Hoppas det var värt det.

Du har ett självförtroende som inte backas upp av dina tidigare så självsäkra inlägg där du inte haft ett enda rätt än så länge.

Min snabba analys är att du inte har alla hästar hemma, för att vara så sjukt självsäker och ha så mycket fel så måste nåt vara galet i skallen.
2021-04-01, 18:26
Medlem
Provenzanos avatar
Liten videosnutt med biverkan från J&J-vaccinet. Känsliga tittare varnas.
https://www.youtube.com/watch?v=02sF7sQAwRA
2021-04-01, 19:10
Medlem
Jag vet hur det fungerar! M3n jag är fortfarande totalt ointresserad. Fullständigt.

Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink

2021-04-02, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provenzano
Liten videosnutt med biverkan från J&J-vaccinet. Känsliga tittare varnas.
https://www.youtube.com/watch?v=02sF7sQAwRA

Bästa är ju med dessa klipp att folk kommer tro de där kan ske 1/100 eller 1/10 när de faktiskt är 1/1000000 eller mer.
2021-04-02, 06:01
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebroffessor
Lite offtopic nu.
En fråga bara till er alla vaccinerade:

Vad gör ni när det kommer nya mutationer av covid viruset , där vaccinet inte skyddar, ska ni vaccinera er igen då mot den nya mutationen?

Har ni tänkt på den biten?

Fullständigt självklart så vaccinera vi oss igen redan nästa dag men ett annat vaccin! Tar man sprutor mot fästingar, stelkramp, difteri, influensa, polio etc etc mm så man väl för fan ta mot covid flera gånger.

Kommer nya mutationer kommer det att finnas vaccin!

Vad är det du inte fattar?
2021-04-02, 06:21
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSnork
men snälla du. Folk från Vitryssland är i genomsnitt bättre utbildat än svenskar. Eller... menar du att du tycker på fullt allvar att svensk läkar- och sjuksköterskautbildning är någorlunda bra?!..

Det kan de absolut vara, men de kan också ha falska dokument. Vanligt förekommande i korrupta länder som de jag räknade upp. I Sverige jobbar ett antal som läkare men ofullständiga utbildningar eller som syrror med militär sjukvårdarutbildning från sina hemländer. Godtagna falska dokument monumental godtrogenhet från svenska myndigheter.

Ge sprutor ses som något de överlämnar till de minst kompetenta och det innebär risker för de som får sprutan.
2021-04-02, 15:01
Medlem
Provenzanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Bästa är ju med dessa klipp att folk kommer tro de där kan ske 1/100 eller 1/10 när de faktiskt är 1/1000000 eller mer.

Nåra sådana siffror är inte kända eftersom det som pågår är ett medicinskt experiment. Det är viktigt att folk är medvetna om att det finns stora risker med dom här injektionerna, många har ju också redan avlidit till följd av dessa. Dessutom är det ju trist om det drabbar en själv, speciellt som riskerna med sjukdomen är så låga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in