Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Gör inte hårstråfyndet mer skada än nytta kan jag undra. Om det inte matchar SD öppnar det väl för rimligt tvivel gällande alternativ GM?
Men tänk om det matchar HD?
Att SD är kvar som huvudmisstänkt oavsett vad som kommer fram är i mina ögon (och polisens och åklagarens) självklart, men givetvis det finns ju utrymme för fler inblandade, som så också står i åtalsrubriceringen.
Nå, det finns ju chansen att det blivit kvar efter BX med och borde givetvis testas mot hans hår om det inte är gjort ännu?
Som Nötis skriver, så var hon ju i klimakteriet och då kan kan sköra slemhinnor hålla kvar något i underlivet.
Vet vi vart det satt? Långt inne, eller vid mynningen?
Det betyder ju inte att SD inte är skyldig, för det är nog mer än uppenbart att han är. Men det KAN betyda att någon annan var med. HD till exempel. Men samtidigt verkade ju inte vara tidsutrymme för någon slags penetrerande sex vid mordtillfället.
Eller tillhör hårstråt någon som jobbar inne på SD´s kontor? Han kanske hade suttit i soffan och tallat med sig själv en stund innan LW anlände på fredagen?
Massor av möjligheter finns. Men möjligheten att SD är oskyldig, finns inte för varken mig eller proffsen.
#TeamÅsaHiding

Tick, tack, tick, tack....
SD´s sjuka meddelande till ÅH:
https://www.bildtagg.se/bild/aupydkvc23o5twbln56df1dt