2021-04-01, 14:02
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Exakt!
Därför man varken vill ingå diskussion eller delge någon information längre.

Något nytt som framkommit i fallet? Någon Saab som plockats in för teknisk undersökning tex ?

Ursäkta, glömde inleda mitt svar med " ditt jävla mongo"

Ja:
Citat:
Flera förhörsuppgifter pekade enligt Aftonbladets uppgifter mot den nu gripne mannen. Bland annat framkom det att 18-åringen skulle ha besökt honom samma kväll som hon försvann. Hans hus spärrades i går av och undersöktes.
Citera
Medlem
Kan inte alla rasbiologer i tråden bara släppa det eller starta en egen tråd på ämnet?

Du kan inte avgöra om en person har autism eller någon annan NPF, och oavsett om personen har det eller inte så är det inte relevant för fallet eftersom det inte finns någon koppling mellan t ex autism och våldsbrott.

Extremt ointressant att läsa massa skallmätarentusiaster spekulera i vartannat inlägg. Har MGM begått ett brott beror det sannolikt på andra faktorer, vissa kanske orsakade av en NPF, men eventuell diagnos i sig är ointressant för motivet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
du är den felande länken.
du vet inte hur folk ser ut. Är du inlåst?

Jag kan väl se på MGM’s profil hur han ser ut? Får du good vibes av hans yttersta obehagliga utseende?
Citera
2021-04-01, 14:07
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Än om GM ser hyffsat normal ut kan hen ändå ha en typ av funktionsnedsättning typ förståndshandikapp.

Tror du att PG haft privatchaufför till sin husbil?
Citera
2021-04-01, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limpan12
Jag kan väl se på MGM’s profil hur han ser ut? Får du good vibes av hans yttersta obehagliga utseende?
du verkar inte ha en klar verklighetsbild- folk ser ut så-
jag drar slutsatsen att sna som dig är inte riktigt klara i knoppen själva
därför bedömer du mänskor o individer utifrån en bild-
bosätt dig i byn istället och lär känna mänskorna-och dra inga slutsatser utifrån frisyrer eller ansiktsform..
o
mode o stil skiljer sig i åt
i Rosengård Malmö klär sig alla killar som tjejer, med nakna anklar smala byxor och så den lite vaggande gången-
på byarna råder en annan stil- är det så svårt förstå
Citera
2021-04-01, 14:13
Medlem
jardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedkulfisorbet
Vem som helst kan ta tåget direkt till københavn och handla bira från Höör, borde inte ta mer än 1 timme, ingen åldergräns i Danmark samt obefintlig tull på tåget
Tror inte danskarna släpper in folk hur som helst fn. Atminstone behövs väl ett negativt nytaget pcr-test. Inget är normalt numera i resandet.
Citera
2021-04-01, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedkulfisorbet
En annan teori är att han köpt 200 triss lotter och kammat hem storvinsten , då detta blev kännt har BO begett sig sit mitt i natten för att försöka atjäla vinsten
Sannolikt, eller hur?
Citera
2021-04-01, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Ledsen att göra dig besviken men även i Danmark har man en åldersgräns, den ligger på 16 år upp till 16,5 % över det är det 18 år.

Inte för det spelar nån roll i nuläget när man inte kommer in i Danmark ändå, men första gången jag handlade vodka i Danmark var jag 11. De bryr sig verkligen inte i butikerna och legg frågas det aldrig efter.
Citera
2021-04-01, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Sannolikt, eller hur?

Ja baserat på att hans facebook verkar sett hände eegelbundet samt att det precis varit lön.
Citera
2021-04-01, 14:17
Medlem
De har lagt upp en censurerad bild på MGM. Visst är det PG som alla snackar om?

Nu har i alla fall Expressen gått ut med BO:s namn.
Citera
2021-04-01, 14:19
Medlem
hugelak90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpadeg
Kan inte alla rasbiologer i tråden bara släppa det eller starta en egen tråd på ämnet?

Du kan inte avgöra om en person har autism eller någon annan NPF, och oavsett om personen har det eller inte så är det inte relevant för fallet eftersom det inte finns någon koppling mellan t ex autism och våldsbrott.

Extremt ointressant att läsa massa skallmätarentusiaster spekulera i vartannat inlägg. Har MGM begått ett brott beror det sannolikt på andra faktorer, vissa kanske orsakade av en NPF, men eventuell diagnos i sig är ointressant för motivet.

Självklart hade MGM kunnat vara en smart, högpresterande Aspergare som läst på KTH och nu jobbar hemifrån med att utveckla någon app. Aspergare har väl rent generellt en högre intelligens än genomsnittet? Finns inget i hans diagnos som gör honom till mördare. Det enda vi gjort är att konstatera att han tillhör den gruppen av lite udda människor som man kanske inte trivs att umgås med men där de flesta ändå lever normala liv, och där vissa begår grova brott, exempelvis Alb*n Aspgr*n.
Citera
2021-04-01, 14:22
Medlem
Fattar inte alla som skriver massa skit på MGMs facebook... det ger ingenting! Folk tar printscreen härifrån och tror dom liksom tillför något.

Varför gör folk så?

Det roligaste är att folk skriver saker som " vi håller ögonen på dig" och "du kommer bli dödad i fängelset" yeeah right, finns väl INGEN mördare som blivit varken mördad eller knappt nedslagen i fängelset.
Senast redigerad av MollyCule 2021-04-01 kl. 14:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in