2021-04-01, 10:59
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vet inte hur jag ska förklara om du inte förstod mitt första inlägg, gör ett nytt försök. Mergim är manipulativ som är ett av symptomen vid narcissistisk personlighetsstörning så länge ingen går emot honom och han får all uppmärksamhet så är han lugn.

Ok jag vet vad manipulativ är. Men då förstod du inte min fråga. Men det gör inget, jag släpper det. Jag gillar inte Mergim och han har inte manipulerat mig.
2021-04-01, 11:00
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Vem tror ni har sämst hälsa därinne?

Jag tror Simon och Steffi. Och Jackie

kul fråga! jag tror också Simon, han har noll kondis, uppenbart alkad, röker och har konstiga sovvanor. Tjackie har ju gått en strippkurs och verkar väl vara i hyfsad kondis ändå trots sin lifestyle.
Steph röker som en borstbindare och rör sig knappt så där har vi en god kandidat till ung-på-utsidan-men-grå-invärtes
2021-04-01, 11:01
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simonsvar var ju dock iskallt

"jag bryr mig inte hångla på du bara"
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jo mergim sa att de hånglat till simon. Simon: det är lugnt, hångla på. Steph:
Jo jag hörde det, men syftade främst på orimligheten att det skulle ha hänt under de 30 min de hade fest och Mergim av alla människor.

Att Simon svarade så där är förstås douchigt men inget nytt under solen var han står med Steph.
2021-04-01, 11:01
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Det är så otroligt störigt att Viktoria och mergim kom in.. Vafan får mergim berätta så jävla mycket om utsidan, hur deltagarna upplevs etc. Han klänger sig på Adrian nu som såklart kommer få bli nya lenny och agera pojkvpn/pappa till störda jättebebiden mergim.
Nemen välkomna in i huset och ta upp all luft och tid med att återberätta hela förra säsongen. Skämskudde

Lite kul att Kirsty i gårdagens studioprogram tog upp detta och sa att det är så tråkigt att de har kommit in och förstör årets deltagares "bubbla" genom att berätta om utsidan och tjata om hur det var förra säsongen.. Och då är ändå hon anställd av TV4.... Men TV4 verkar inte ha tagit åt sig av kritiken, utan V/M/J kan fortsätta likadant idag.... Mycket märkligt!!
2021-04-01, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
kul fråga! jag tror också Simon, han har noll kondis, uppenbart alkad, röker och har konstiga sovvanor. Tjackie har ju gått en strippkurs och verkar väl vara i hyfsad kondis ändå trots sin lifestyle.
Steph röker som en borstbindare och rör sig knappt så där har vi en god kandidat till ung-på-utsidan-men-grå-invärtes
Uppbart Judith, med tanke på hennes magoperation och att hon lyckats gå upp så samma i viktigen nada kondis. Hon har väl någon förkärlek till mat. o så självklart kladda på berusade människor och nyttja dem sexuellt.
2021-04-01, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Glöm inte att ta fram spypåsen i sätet framför heller...

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag hoppar hellre ut ur ett jävla flygplan än är med på en flygplansfest med vidriga Vicky

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Då sätter jag mig bakom spakarna och styr planet. Rätt ner i marken. Med nosen först. Jag tänker inte delta i en fest i vickys ära.

Vi ses på andra sidan, vänner!
2021-04-01, 11:03
Medlem
Tycker det är konstigt att Julia är med i BB igen. Hon fick ju frågan kommer du va med i BB igen. Då svarade hon aldrig. På grund av corona och det går dåligt för salongen så har hon tvingats jobba extra på andra ställen. Tror att hon ändrat sig på grund av det.
2021-04-01, 11:04
Medlem
Madde har ju tappat stilen totalt. Mrs myspys numera o hon ska va stylist jo tjena
2021-04-01, 11:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Vem tror ni har sämst hälsa därinne?

Jag tror Simon och Steffi. Och Jackie

Jackie. Röker och super. Detsamma på utsidan.

Steffi röker visserligen men jobbar ju annars som cyklande brevbärare.

Simon röker och super nog mycket på utsidan men han har även tränat en del, dock ej i huset.

Så min röst går till Jackie
2021-04-01, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Madde har ju tappat stilen totalt. Mrs myspys numera o hon ska va stylist jo tjena

Hon har gått omkring i den där dressen med vita prickar på nästan dygnet runt sen hon kom in. Undra om den ens är tvättad nångång sen första dagen
2021-04-01, 11:07
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401

Förstår vad du menar men stylist är ju hennes yrke. Tror inte att man orkar/vill gå i superstylade kläder hela tiden för att det är ens yrke.

Och stylist innebär inte att man bara jobbar med fest och glamouurkläder. Man stylar efter situation.
2021-04-01, 11:10
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jo jag hörde det, men syftade främst på orimligheten att det skulle ha hänt under de 30 min de hade fest och Mergim av alla människor.

Att Simon svarade så där är förstås douchigt men inget nytt under solen var han står med Steph.

Men med tanke på att han strulade med Emelie så hade folk gapat på honom att det är dåligt stil av honom att påstå att Steffi inte får hångla med andra när han själv gjort det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in