2021-04-01, 10:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jaha du missade igår när Madde sa att hon funderade på att backa från AD men Emelie uppmanade henne att fortsätta för ”han behöver det” för annars kommer inget hända? Madde är 33 år men beter sig som 13 när hon inte ens kan fråga killen hon är besatt av vad han vill
Allt handlar om att få en reaktion från AD inget annat!
Emelie bitter ja men hon kan ha läst av han rätt bra också så hon vet att Madde måste jobba hårdare MEN hon måste säga rakt i ansiktet på han vad hon vill och känner för han, Hon talar lite i gåtor dvs ingen klar text iom hon vågar inte konfrontera AD på det sätt hon vill samt då det är läge då kommer det folk och då backar hon av....
2021-04-01, 10:51
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ikväll ska det ju bli Flygplansfest i vickys ära enligt schemat så det borde inte bli ikväll dom lämnar.

Om inte BB prankar oss tittare förstås.

Det kanske kommer ett plan och tar med Vickan, Mergim o Jullan och flyger iväg mot horisonten..... Puts väck!
2021-04-01, 10:53
Medlem
Citat:
Ikväll ska det ju bli Flygplansfest i vickys ära enligt schemat så det borde inte bli ikväll dom lämnar.

Om inte BB prankar oss tittare förstås.

Förmodligen blir de kvar över helgen så Mergim hinner få en fest i sin ära också. Julia fick ju Olgafest. 🤪

Men olidligt med en fest i Victorias ära? Jag tar på mig syrgasmask och flytväst och allt vad det nu är och tar nödutgången med en gång.
2021-04-01, 10:54
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ok det har jag också läst. Men funderade mest på hur du menar att han har manipulerat dom till det?

Att ändra uppfattning om någon är ju inte helt ovanligt och betyder sällan att man blivit manipulerad till det.
Vet inte hur jag ska förklara om du inte förstod mitt första inlägg, gör ett nytt försök. Mergim är manipulativ som är ett av symptomen vid narcissistisk personlighetsstörning så länge ingen går emot honom och han får all uppmärksamhet så är han lugn.
2021-04-01, 10:54
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Förmodligen blir de kvar över helgen så Mergim hinner få en fest i sin ära också. Julia fick ju Olgafest. 🤪

Men olidligt med en fest i Victorias ära? Jag tar på mig syrgasmask och flytväst och allt vad det nu är och tar nödutgången med en gång.

Glöm inte att ta fram spypåsen i sätet framför heller...
2021-04-01, 10:55
Medlem
Citat:

Jag hoppar hellre ut ur ett jävla flygplan än är med på en flygplansfest med vidriga Vicky
2021-04-01, 10:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Ach so, läste att Marek fick utöva lite hoppsparkar mot Dompa. Har den lille albanske Slim Shady-kopian börjat bonda med vissa här i tråden? Den ormen är en egocentrisk satan. Låt gå att killen bjuder på underhållning i ett annars så totalt färglöst hus. Tjafset med Vickan igår gjorde väl till och med Nardos avundsjuk.

Å denne Nardos är årets motsvarighet till Amelia.
Får allt serverat på silverfat och hon vet hur hon ska plocka till sig den svagaste hanen - Adrian - som har visat sig vara en alfa i tävlingarna och en mammagris all övrig tid.

Dompa skänker oss en hel del sköna garv och dessutom verkar han vara allergisk mot tofflande.
Han är sig själv. Precis som Jullan, Marek och Vickan. Tanja är också sig själv.

Alex?
Han springer offside mer än självaste Inzaghi.

De övriga?
Invaggade i det där jävla kumbaya-tänket.

Det är synd att BB är en sådan sketproduktion.
Ta till exempel senaste måndagsfinalen.
Arantxa fick säga till flera gånger att de skulle sätta sig i soffan. Adam hade fan skickat samtliga till autonominering om de inte stod med mössan i hand inför BB.
Om Mergim blir mer skonad här på FB i år är det nog för att Tv4 obegripligt nog tagit med denna jävla Negros, som är så kopiöst högljudd och konstant skriiiikande med en fullständigt ohygglig jävla röst och dessutom hela tiden briljerar med sin totala avsaknad av intelligens, att Marek framstår som en dövstum juridikprofessor i jämförelse. 🙂

Dessutom finns ju i år även den genomvidriga SjöodJurith som är så extremt jobbig att man till och med hellre skulle genomlida en 5 timmar lång utläggning av Amilia än lyssna på hennes eviga jävla malande om sig själv i tredje person om hennes fullständigt ointressanta skitliv och hur otroooooligt bra hon är! 🤮

Dom två får ju dom flesta hatobjekten från 2020 att framstå som lindriga, och så Gamjäveln och Joelhelvetet på det, gör ju att detta år slår alla irritations-rekord.

Alex, Tjackline, Mössan och fjantfjollan Simon slutligen, gör ju årets missnöjes-cocktail komplett.

Deltagarna är ju faktiskt betydligt värre i år. På alla sätt!
Tv4 slutar aldrig överraska minsann.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-01 kl. 11:15.
2021-04-01, 10:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Då sätter jag mig bakom spakarna och styr planet. Rätt ner i marken. Med nosen först. Jag tänker inte delta i en fest i vickys ära.
2021-04-01, 10:57
Medlem
Slängde på liven nyss, har dom fått alkohol redan eller är det från gårdagen?
2021-04-01, 10:58
Medlem
Det är så otroligt störigt att Viktoria och mergim kom in.. Vafan får mergim berätta så jävla mycket om utsidan, hur deltagarna upplevs etc. Han klänger sig på Adrian nu som såklart kommer få bli nya lenny och agera pojkvpn/pappa till störda jättebebiden mergim.
Nemen välkomna in i huset och ta upp all luft och tid med att återberätta hela förra säsongen. Skämskudde
Medlem
AD Lennie 3.0, en riktig ögontjänare
Medlem
Var precis utanför BB huset, o skrek när det var på utegården hördes ingenting då inte lönt att åka dit å skrika, dock kan man slänga in något på utegården

Edit hörde Simon o Judiths röster
Senast redigerad av Malmens1 2021-04-01 kl. 11:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in