2021-04-01, 10:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Prankade Mergim Simon att han och Steph skulle ha hånglat imorse eller vid ett annat tillfälle? Oerhört tvivelaktig information oavsett haha

Lika orimligt som att Adrian skulle säga något roligt.
2021-04-01, 10:43
Medlem
Haft en helvetesnatt och vaknade upp ynklig och jäklig, den här coronan är en riktig liten MOTHERFUCKER alltså.

Dennis nuna var det första jag möttes av när liven slogs på, blev genast på lite bättre humör. Men Simon misstänker alltså ingenting av detta sKOjIgA prANk??? Vems idé var det att Mergim av alla ska ha hånglat med Steffi..? 😶
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-04-01 kl. 10:47.
2021-04-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Prankade Mergim Simon att han och Steph skulle ha hånglat imorse eller vid ett annat tillfälle? Oerhört tvivelaktig information oavsett haha

EXAKT min tanke.
2021-04-01, 10:45
Medlem
htsolna08s avatar
Fortfarande är varken mergim, julia eller viktoria med på oddsen av vinnare i bb.

tror de lämnar ikväll eller på måndagen.
2021-04-01, 10:45
Medlem
upptagetvardets avatar
Vem tror ni har sämst hälsa därinne?

Jag tror Simon och Steffi. Och Jackie
2021-04-01, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jaha är det Madde ni fokuserar på när ni pratar om ADs beteende? Bruden har varit där i typ två veckor, han har väl fan inte ens hunnit bli intresserad på det sätt som så många här vill. Så släpp det för er egen skull. Det kommer om det kommer!

Men det finns ju andra problem i hans beteende Emelie tagit upp med han som ingen annan vågat. Tex hur lat han är, hur alla bara höjer han, hur feg han är. Fokusera på det och SLÄPP Madde. Hon har väl också en käft att öppna om det är ett sånt problem för henne

Inte från min sida iaf de är bara toppen på isberget. Förundrad att han kommer undan med mammas gosse, roffar och myglar fasoner samt att aldrig ge något svar utan alltid den som ska lyssna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Slå upp bitterhet i en ordlista så ser du Emelie allt kretsar kring hon själv och hjälpa Madde varför det ger henne ingen vinning själv iom båda vill ja AD, För att få han ut ur komfortzonen MÅSTE ngn göra ngt så han rubbas från zonen om det handlar om hångla upp Madde eller vad som då kommer det en reaktion från AD frågan är vill man se det.....

En person som är lugn till det sättet han är AD brukar smälla av rejält då stubintråden brunnit ut, Risk finns om han kommer på dem att han ser svart och det han ger sig på personen som håller på med Madde......

Jaha du missade igår när Madde sa att hon funderade på att backa från AD men Emelie uppmanade henne att fortsätta för ”han behöver det” för annars kommer inget hända? Madde är 33 år men beter sig som 13 när hon inte ens kan fråga killen hon är besatt av vad han vill
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Läst att några ändrat uppfattning om honom.

Ok det har jag också läst. Men funderade mest på hur du menar att han har manipulerat dom till det?

Att ändra uppfattning om någon är ju inte helt ovanligt och betyder sällan att man blivit manipulerad till det.
2021-04-01, 10:47
Medlem
Conny63s avatar
Sätt på musikkk. Tillkalla Simon till slussen. April april
2021-04-01, 10:47
Medlem
Citat:

simonsvar var ju dock iskallt

"jag bryr mig inte hångla på du bara"
2021-04-01, 10:48
Medlem
Citat:

Jo mergim sa att de hånglat till simon. Simon: det är lugnt, hångla på. Steph:
2021-04-01, 10:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Fortfarande är varken mergim, julia eller viktoria med på oddsen av vinnare i bb.

tror de lämnar ikväll eller på måndagen.
Ikväll ska det ju bli Flygplansfest i vickys ära enligt schemat så det borde inte bli ikväll dom lämnar.

Om inte BB prankar oss tittare förstås.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in