2021-04-01, 00:54
Medlem
Jag hoppas alla forum är eniga om att Victoria ska ut... tål inte bruden.

Har dock en känsla av det Mergim,Julia o victoria bara är där inne veckan ut
2021-04-01, 00:55
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ska han sova bredvid Peddi?
Tanja har ett fint hjärta.
Tror nästan det. Såg inte från början. Hon förtjänar vinsten så mycket.
2021-04-01, 00:57
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Bara en reflektion, är springbrallor det nya "mys kläder" för tjejer?
2021-04-01, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Fan alltså, jag hatar att säga detta, men jag har gått från att hata Alex existens till att börja tycka riktigt synd om honom. Man såg nu när Tanja drog in honom till turkosa rummet att han blev uppriktigt glad och förvånad att någon ens tänkte på honom. JA han är extremt jobbig, drygt och FÖR på alla, men han är nog bara på helt fel ställe. Det är en liten skör pojke i hans kropp som förmodligen kommer gå sönder av allt hat han får när han kommer ut.. aj

Han har inget där att göra, han har sina skolelever på skolan. Hade mina barn haft honom som lärare hade jag blivit väldigt obekväm. han erkänner att han är porr-skadad, kunde alla de svaren på Emelies lektion. Slänger ur sig olämpliga kommentarer samt kladdar på tjejer som uppenbarligen gör dem obekväma.
2021-04-01, 00:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tror nästan det. Såg inte från början. Hon förtjänar vinsten så mycket.
Jag hoppas fortfarande på Simon. Tror att en vinst skulle förändra hans liv mycket mer än för Tanja. Hon är redan "inne" och kan tjäna pengar på sitt namn. Simon har inget utanför detta, vilket gör mig ledsen.
2021-04-01, 01:00
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Bara en reflektion, är springbrallor det nya "mys kläder" för tjejer?

För att världsvana Vickan använder det?
2021-04-01, 01:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ibland ser Madde söt ut , men ibland ser hon gamla , typ vissa stunder , just nu typ utan smink

Kom ihåg att hon har gråtit över Nardos mössbeklädda ryggkliare i ett par dagar nu också. Det gör sitt till för att få en att se sliten ut.
2021-04-01, 01:01
Medlem
icons avatar
Citat:
Jag hoppas fortfarande på Simon. Tror att en vinst skulle förändra hans liv mycket mer än för Tanja. Hon är redan "inne" och kan tjäna pengar på sitt namn. Simon har inget utanför detta, vilket gör mig ledsen.
Jag hejar på Simon också. Unnar honom en vinst också men framförallt hoppas jag han kommer vara kvar länge och känna sig som en segrare oavsett om han vinner titeln. Den känslan är mer värd än vinstpengarna
2021-04-01, 01:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Han har inget där att göra, han har sina skolelever på skolan. Hade mina barn haft honom som lärare hade jag blivit väldigt obekväm. han erkänner att han är porr-skadad, kunde alla de svaren på Emelies lektion. Slänger ur sig olämpliga kommentarer samt kladdar på tjejer som uppenbarligen gör dem obekväma.

Det där är den enda rimliga invändningen, samtidigt befinner han sig ju i BB-huset där alla kladdar och kliar och pillar på varandra. Han verkar trög att snappa upp att Emelie verkligen inte är intresserad, men det är inte jättekonstigt heller att han fick fel intryck när Emelie var all over him kvällen han kom in och hånglade upp honom..

Angående porrfrågorna så är jag hemskt ledsen, men det finns inte en 23-årig kille i detta land som inte kunde dem.
2021-04-01, 01:03
Medlem
uardozs avatar
Citat:

Håller med, men är rädd för att Simon gör en Jessica Lindgren 2.0
2021-04-01, 01:08
Medlem
1754s avatar
Nardos är lite söt och gullig ibland ändå. :-).
2021-04-01, 01:09
Medlem
Moscow99s avatar
Ach so, läste att Marek fick utöva lite hoppsparkar mot Dompa. Har den lille albanske Slim Shady-kopian börjat bonda med vissa här i tråden? Den ormen är en egocentrisk satan. Låt gå att killen bjuder på underhållning i ett annars så totalt färglöst hus. Tjafset med Vickan igår gjorde väl till och med Nardos avundsjuk.

Å denne Nardos är årets motsvarighet till Amelia.
Får allt serverat på silverfat och hon vet hur hon ska plocka till sig den svagaste hanen - Adrian - som har visat sig vara en alfa i tävlingarna och en mammagris all övrig tid.

Dompa skänker oss en hel del sköna garv och dessutom verkar han vara allergisk mot tofflande.
Han är sig själv. Precis som Jullan, Marek och Vickan. Tanja är också sig själv.

Alex?
Han springer offside mer än självaste Inzaghi.

De övriga?
Invaggade i det där jävla kumbaya-tänket.

Det är synd att BB är en sådan sketproduktion.
Ta till exempel senaste måndagsfinalen.
Arantxa fick säga till flera gånger att de skulle sätta sig i soffan. Adam hade fan skickat samtliga till autonominering om de inte stod med mössan i hand inför BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in