2021-04-01, 09:56
Medlem
lillaflippens avatar
Fan vad Simon kommer bli sur när han tror att han missat en dagsfest

Om han nu går på det.
2021-04-01, 09:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hahaha hoppas Simon går på detta och får fomo

Men det kunde ha varit en timme minst istället för 30 min. Hur mycket fest hinner det bli på 30 min. Noll. Dom kan ju få en hel kväll på sig att festa men misslyckas ändå
2021-04-01, 09:59
Medlem
Så Alkisen ska alltså tro att dom har haft en fest? En fest som varat i 30 min?
2021-04-01, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag förstår dig, även jag har tröttnat smått på AD. Dock så ska ju han ha viskat till Madde, när hon och Katti var påväg in till annexet, att han vill dejta henne på utsidan. Så hela din teori om att han inte är intresserad fallerar lite.. Men sen vet man ju aldrig om Madde är lika psyko som Katti och hittar på saker

Är förundrad att inte någon reagerar på hans beteende mönster. Intervju, smyglyssna och vara inställsam med att säga och göra vad varje person vill höra. De är så utstuderat, kan tycka att det är märkligt att ingen går på hårdare på honom.
Sätt press och börja ironisera hur han är så kommer man få honom ur balans. Han ger aldrig några svar utan byter ämne när det blir jobbigt och personligt och skyller på det en eller det andra. Fungerar så länge de har honom på en pedestal.
En enkel sak är att begränsa hans roffar beteende vid maten. Finns enkla knep som man kan utnyttja för att vända en grupp mot ett sådant beteende. Men har inga höga förhoppningar att något fixar det.
2021-04-01, 10:04
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Så Alkisen ska alltså tro att dom har haft en fest? En fest som varat i 30 min?

Vore kul om Simon sedan senare får ett till brev i bikten som säger att han kan få en egen dagsfest i uppdragsrummet. När han går in är han inlåst igen och dom andra får en till dagsfest fast på riktigt
2021-04-01, 10:06
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Är förundrad att inte någon reagerar på hans beteende mönster. Intervju, smyglyssna och vara inställsam med att säga och göra vad varje person vill höra. De är så utstuderat, kan tycka att det är märkligt att ingen går på hårdare på honom.
Sätt press och börja ironisera hur han är så kommer man få honom ur balans. Han ger aldrig några svar utan byter ämne när det blir jobbigt och personligt och skyller på det en eller det andra. Fungerar så länge de har honom på en pedestal.
En enkel sak är att begränsa hans roffar beteende vid maten. Finns enkla knep som man kan utnyttja för att vända en grupp mot ett sådant beteende. Men har inga höga förhoppningar att något fixar det.

Helt rätt!
2021-04-01, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom

Det är ju ingen där inne, förutom Emelie, som har tagit upp hans beteende än så länge. Hon är nog den enda som fortsättningsvis också kommer våga trycka till han. De andra är för mesiga
2021-04-01, 10:11
Avslutad
Vad fan har jag missat
2021-04-01, 10:13
Medlem
htsolna08s avatar
vore kul om bb lurade deltagarna ikväll och bjöd på alkoholfritt som prank utan att de vet om det.
2021-04-01, 10:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är ju ingen där inne, förutom Emelie, som har tagit upp hans beteende än så länge. Hon är nog den enda som fortsättningsvis också kommer våga trycka till han. De andra är för mesiga
Problemet är bara ett Emelie är så jäkla bitter för hon inte har ens en chans på AD där sitter det problemet, Hon vågar men hon vågar inte fråga rakt ut varför pratar inte du och Madde ut om hur ni skall ha det men nej hon muttrar mest för sig själv om situationen!
2021-04-01, 10:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad fan har jag missat

Simon fick ett brev i bikten att han ska få lura dom andra och måste ta sig in i uppdragsrummet. När han kom in dit så fick han ett brev som sa att han var inlåst till BB säger till. Dom övriifs i huset fick då ett brev som sa att Simon trodde han skulle få luras men istället blev instängd i uppdragsrummet och att dom ska nu lura Simon att dom fått en dagsfest medan han satt där inne. Han ska få komma ut om 30 min (borde vara ca 10 min kvar).
2021-04-01, 10:18
Medlem
Paladins avatar
Ut med AD.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in