2021-04-01, 06:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Helt klart!

Och absolut värst är då hon den ljushåriga barnmorskan som importerade en helt egen kannibal!
Ska bli oerhört lustigt att se hon försöka tämja honom och få han någorlunda rumsren iaf?

Men ja, riktigt skrämmande hur hjärndöda dom är. Man börjar nästan undra om inte 4G (eller nåt?) förvandlat deras hjärnor till nån slags frigolit?

Herregud, efter allt ni skrivit om denna serie på discovery så blev jag tvungen att börja kolla på den inatt. Jag är för lättpåverkad.

Varför är det ingen som försöker påverka mig till nåt gott? Som att skaffa ett liv och sluta kolla på BB och annan dynga?

Nåja, det lär aldrig ske. Så jag säger godmorgon, tar en kopp kaffe och ser fram emot en fylla ikväll framför liven. Allt för Jesus.
2021-04-01, 07:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Herregud, efter allt ni skrivit om denna serie på discovery så blev jag tvungen att börja kolla på den inatt. Jag är för lättpåverkad.

Varför är det ingen som försöker påverka mig till nåt gott? Som att skaffa ett liv och sluta kolla på BB och annan dynga?

Nåja, det lär aldrig ske. Så jag säger godmorgon, tar en kopp kaffe och ser fram emot en fylla ikväll framför liven. Allt för Jesus.
Godmorgon flippen!

Hehe, ja man sjunker bara djupare och djupare ner i skräp-tv träsket. 😄
2021-04-01, 07:54
Medlem
Lizaveta.Yepanchins avatar
Har slutat följa BB. Det är ju noll underhållning. Igår slog jag på live sändningen, bara för att.

Då satt alla och typ hade frågesport, eller någon typ av sällskapsspel. Hur är det underhållning?

Ge dem sprit och få folk att festa så att något händer. BB på tv4 fungerar inte som koncept. Klagar inte, utan bara konstaterar. När det kmr till skräp TV finns där så mycket bättre alternativ.
2021-04-01, 07:55
Medlem
Citat:

Welcome to the dark side, flipp

Saker jag är taggad på idag:
- <3HALVDAG<3
- Tävling där Simons lag blir immuna (detta kommer dock inte ske för det är sämst men hoppas går ju), så det antingen är Nardos eller Emelies lag som hänger löst på måndag och det så gott som kvittar vem som åker
- Se Adrian putta burk
- Vad de kommer på för TOoOoOoKiA första april-skämt/pranks på varandra
- Fylla för Jesus skull
2021-04-01, 08:05
Medlem
GaffelJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Skummat igenom senaste dagarna så har inte läst allt ni skrivit... Ville bara hälsa att jag, likt flera andra, är så fruktansvärt trött på Adrian att jag vill spy. Han spelar så snäll och omtänksam för att se bra ut i TV. Försöker att charma så många tjejer han kan för att vara säker på att det alltid finns någon som kommer stötta honom i huset. Tanja och Vicky är de senaste i raden han försöker flörta/fjäska in sig hos. Beter sig som världens tönt mot Madde. Är du inte intresserad SÄG DET TILL HENNE DIN MES. Men det går ju inte för då ser han inte lika godhjärtad ut. Sitter med sin jävla bönburk i timmar. Hetsar alla till att göra saker som kan gå snett men så fort någon utmanar honom att göra nåt så vägrar han, en riktig jävla mes. Kämns som att han inte pratar lika mycket med Emelie längre och det är väl för att hon inte ger han lika mycket bekräftelse som han vill ha. Skönt att någon vågar försöka trycka ner honom på jorden, även om det mesta är på skoj från hennes sida. Han har fått någon slags helgonförklaring av alla därinne och jag längtar efter dagen då hans riktiga jag lyser igenom så starkt att de andra i huset förstår att han bara är där för att vinna miljonen. Låt oss inte heller glömma alla vidriga mössor och det maniska hårfixandet i spegeln samtidigt som han putar med läpparna. Tyckte om honom tidigare men ju mer jag ser utav honom, desto lägre sjunker han.

Tack för jag fick slänga ur mig skiten här, nu ska jag krypa tillbaka till mitt hål.
Jag förstår dig, även jag har tröttnat smått på AD. Dock så ska ju han ha viskat till Madde, när hon och Katti var påväg in till annexet, att han vill dejta henne på utsidan. Så hela din teori om att han inte är intresserad fallerar lite.. Men sen vet man ju aldrig om Madde är lika psyko som Katti och hittar på saker
Senast redigerad av GaffelJanne 2021-04-01 kl. 08:09.
2021-04-01, 08:10
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Godmorgon flippen!

Hehe, ja man sjunker bara djupare och djupare ner i skräp-tv träsket. 😄

Usch ja!!! Börjar morgonen med att gå in på denna tråden FÖRST och kolla vad som har hänt. Sedan går jag in på Aftonbladet och kollar vad som har hänt i världen... Känns sunt!
2021-04-01, 08:22
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag förstår dig, även jag har tröttnat smått på AD. Dock så ska ju han ha viskat till Madde, när hon och Katti var påväg in till annexet, att han vill dejta henne på utsidan. Så hela din teori om att han inte är intresserad fallerar lite.. Men sen vet man ju aldrig om Madde är lika psyko som Katti och hittar på saker
Det hela känns skumt MEN surrade med en jag känner som jobbar inom psykologi vården och han trodde allt AD kör är ett iskalltspel dels leker ointresserad skapar band relationer med andra i huset allt i ett syfte att gå så långt han nu bara kan, För han sade att dels kan man kolla hur hans blickar går i olika situationer där dem båda är han söker stund om var är Madde allt för att ha ett visst koll på henne sedan försöka vara iskall och det är inte det lättaste!

Han trodde att AD inte kommer kunna hålla fasaden uppe hela vägen ut och att det kommer till en punkt var han måste välja väg i huset och det kommer man se i olika moment, Åker hon ut då kommer problemen för han genom svårt att fokusera på tävlingar etc etc men så länge hon finns där i huset kommer det fungera men som sagt fasaden kommer rämna frågan är bara i vilken situation den gör det!
Senast redigerad av DjPutte 2021-04-01 kl. 08:25.
2021-04-01, 08:25
Medlem
sover mössorna tillsammans eller?
2021-04-01, 08:36
Medlem
FÖRMIDDAG
Brev om tävling

Deltagarna får första april-uppdrag

EFTERMIDDAG/KVÄLL
Tävling - ytterligare immunitet delas ut

Brev om fest

Flygplansfest i Victorias ära
2021-04-01, 08:40
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Usch ja!!! Börjar morgonen med att gå in på denna tråden FÖRST och kolla vad som har hänt. Sedan går jag in på Aftonbladet och kollar vad som har hänt i världen... Känns sunt!
Haha
Japp, det gäller att prioritera. 😄
2021-04-01, 08:47
Medlem
lillaflippens avatar
Wtf på dc nu?

Edit: såg nån annan dc när den filmade utomhus? Alltså inte utegården utan himlen och lite träd?
Senast redigerad av lillaflippen 2021-04-01 kl. 09:09. Anledning: Lade till text.
2021-04-01, 09:04
Medlem
Citat:
Istället för att lura henne att hon "matchar" med Edward Blom borde dom kanske köra på med "Gurkan" fast Nardos vet kanske vem det är?

Haha, tror inte Nardos har koll på vem Gurkan är 😆

Nu menar jag ju dock den gamla versionen av Gurkan, som var med 2011. De har liknande uttryck som ”chilla” och annat som gör att jag ser deras likheter så jävla väl 😂
Gurkan är ju tyvärr förstörd av Stockholm idag. Han var ju med i en intervju i en måndagsfinal förra året. Märkeskläder, droppat massor i vikt och hans ”blattedialekt” är som bortblåst. Han låter numera som vilken 08:a som helst...😳👎🏻

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in