Citat:
Ursprungligen postat av
wendy1
Vad gör man på bastuklubb? Par i bastu? Som Lars gillar på fb.
Lars var oväntat förtegen när dom alla satt i risbastun (det gör inte ont att leva) vågade inte komma med förslaget då kemi ännu inte uppstått med mannen i sällskapspelet
(det var innan jag träffat Johan) deal or no deal Ellinor.
Med andra ord, Lars behöver få stock också, mens kvinnan är förklädet under akten,
fyra nyanser av Lars, jag tippar alltså att han vill vara 3 i bastun och är väldigt bi-sexuellt uppladdad av naturen (sarongs-berusad)
Fortsättning följer
https://arbetet.se/2021/03/30/jag-vill-grata-nar-jag-ser-gift-vid-forsta-ogonkastet-med-mina-dottrar/
Citat:
där jag sitter i soffan omgiven av människovarelser av det andra kön som jag saknar,
här gör han nån slags saltomortal, dom är inte riktiga människor....Svantes döttrar, eller hur ska vi tolka det?
Citat:
Deras handfallenhet inför kvinnornas överläge i att hantera känslor och relationer får mig att vilja gråta.
Bra att han har bestämt sig för att kvinnors känslor är referensramen för mänsklighet, och förtränger att ta parti för sitt eget kön, kanske vore ett könsbyte rätt lösning för just dig?
Citat:
När kvinnorna i programmet gång på gång likt en mamma som lyfter upp en bebis från vattenpölen går männen till mötes för att rädda dem ur känslomässiga låsningar vill jag kasta mig framför TV:n.
För det kan ju inte vara så att män & kvinnor har olika grader av behov (låsningar)