2021-04-01, 08:58
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Tror de är tre el fyra bröder totalt. Och han är sist i raden. Undrar hur de tänker nu. Stackars familj.
Ja, stackars ”FAMILJER”
Citera
2021-04-01, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Hur många syskon/bröder har han? En Johan 28 bor på adressen, mamma, pappa och 1 till?
Fredrik G bor själv.

Michael och Daniel är 2 av bröderna
Citera
2021-04-01, 09:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
"Bytte om"? Om hon var hos en kompis mitt i natten så hade hon kanske redan pyjamasen på sig och bara en kort väg hem. Hon ska kunna gå bikini utan att bli ofredad. Och dödad.

Eller har du info att hon faktiskt bytte till pyjamas när hon gick hem?
Jag vet inte, men det är väl rimligt att tro att hon hade vanliga kläder på sig för att sen, när det var dags att sova, byta om till pyjamas? Menar inte att själva bytet är det intressanta, försöker bara tänka mig in i hur den sista timmen kan ha varit.
Citera
2021-04-01, 09:01
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Mja..lite tecken på downs eller ngt utvecklingsstörning förnimmer även jag.

Sedan ensam tältande o skrivbordsnazist, vad kan gå fel liksom? Sexuellt frustrerad av att aldrig fått ligga, känner sig orättvist behandlad av samhälle o kvinnor, som gjort för ett sexual mord.
Har haft ett förhållande förra året o enl vänner ”roligt att ni är ihop igen”💕
Citera
2021-04-01, 09:04
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Michael och Daniel är 2 av bröderna
Då får j det till 5 pojkar inkl Fredrik.?
Sedan bor det en kvinna till där - barn eller farmor?
Citera
2021-04-01, 09:04
Medlem
Seemves avatar
E ska ha varit rädd för MGM.
"Andra personer i den 18-åriga kvinnans närhet bekräftar att hon och den nu anhållne mannen haft kontakt – men kvinnan ska ha känt sig rädd och bekymrad över kontakten."

https://www.expressen.se/kvallsposten/doda-18-aringens-radsla-for-misstankta-mordaren/
Citera
2021-04-01, 09:07
Medlem
När man läser expressens artikel låter det lite som att BO var ganska mobbad eller i alla fall utstött. Känns lite halvt äckligt då att se aftonbladets artikel där massa ungdomar sluts upp och samlas för att hedra henne.
Citera
2021-04-01, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dogfighter
Det lär inte vara så komplicerat.

Ett troligt scenaro är väl att MGM är full och vill knulla, BO vill inte knulla. MGM börjar kladda, BO säger åt honom att lägga av, MGM lägger inte av. BO hotar med polisen, MGM slutar ändå inte. Något olagligt händer, våldtäkt eller försök till, eller liknande.

Det avbryts eller så lyckas BO slå sig fri, hon springer ut och ska ringa polisen, MGM jagar efter och knackar BO i skallen, eller knuffar henne för att stoppa henne från att ringa så att BO bonkar huvudet i något hårt, eller så brinner det till i huvudet på MGM och han slår tills det är blod överallt och BO avlider mer eller mindre omedelbart.

MGM panikar och försöker göra sig av med kroppen, men när polisen kommer och hämtar upp honom är det fortfarande blod över hela tomten och på MGM:s kläder och han sitter och ångestgråter. MGM erkänner direkt, men polisen går ut för att få in tips från allmänheten om någon sett/hört något (utan att nämna att MGM anhållits som för att inte påverka tipsen) för att få en bild över händelseförloppet om vittnen finns.

I förhören pekar MGM ut vart han dumpat kroppen och teknisk bevisning säkras på både brottsplats och dump-plats.

MGM härovan *måste* ju inte vara PG, kan ju vara tredje part, men det förefaller osannolikt.

Skulle inte vara första gången, kommer inte vara sista gången.

Tror på detta också, glöm inte att han också hinner dela efterlysningen på henne. Det är bara stört.
Citera
2021-04-01, 09:11
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag menar, han är nästan 27 år, lever i en husbil, har sexdrift och en natt får han sällskap av en 18-årig kvinna som byter om till pyjamas med Musse Pigg-tryck - det blev för mycket för honom. Det är vad jag tror, baserat på vad vi vet, hittills...

Det räcker för en del. Det brann nog redan innan i huvudet på killen.
Citera
2021-04-01, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Followtherainbow
Dagens sociala medier ger ungdomarna ett verklighetsfrånvänt intryck av utseende och ytliga Instagramfasader. Vad gör dessa ”män” om deras tjej blir gravid? Gör dom slut då eller? BMI förändras med åldern för de flesta, något som tydligen inte uppskattas av dessa så kallade fuckboys

De som ger ungdomar ”ett verklighetsfrånvänt intryck av utseende” som du skriver, är inga andra än tjejer själva. Visst män har sina preferenser, men det har tjejer också. Alla attraheras inte av överviktiga och vise versa och det är helt okej. Jag gillar inte överviktiga killar, är jag the devil nu? Och btw, skaffar man barn med en ”fuckboy”, ja vad fan ska man förvänta sig..
Citera
2021-04-01, 09:13
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Hört talas om nyfikna som kör drönare?

Jag svarade väl ändå inte dig, hade du läst ordentligt hade du antagligen förstått att jag känner till att det finns drönare. Därav jag skrev till personen att läsa bak i tråden för att läsa varför
Citera
2021-04-01, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limpan12
Tror på detta också, glöm inte att han också hinner dela efterlysningen på henne. Det är bara stört.
Tishko delade också en efterlysning, trots att han hade Wilmas huvud i garderoben. En normal åtgärd för att verka oskyldig.

Undrar vad dagens förhör ger vid handen. Får han ihop en plausibel berättelse? Kan han förklara bort ev blodspår man kanske hittat? Spännande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in