2021-04-01, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgrego
Vem av dem? Fredrik? Mikael?

Det finns fler bröder än så
Citera
2021-04-01, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
En C*nny Ellman ska ha setts med Philip och Elin på Lidl i måndags, även han ser riktigt skum ut om man kollar igenom hans fb

Det är inte olagligt att se skum ut, det skulle många nog säga att jag också gör.
Citera
2021-04-01, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Ja, Daniel också. Tror han har 3 storebröder
Citera
2021-04-01, 08:39
Medlem
Karmapoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumanjii
Det kommer stunder då man cirkulerar på Flashback och tänker "wow, nu har jag fan läst allt". Sedan plötsligt stöter man på den här typen av inlägg och inser att nää, det finns uppenbarligen fler idioter som ännu inte postat idiotiska kommentarer.

Om jag går lättklädd i en mörk gränd mitt i natten så får jag fan vara smart nog att fatta att risken för att jag blir överfallen och våldtagen ökar. Att jag går lättklädd i en mörk gränd mitt i natten är fan i mig inte samma sak som att ge samtycke till sexuellt umgänge med någon lowlife tönt som måste våldta för att få knulla. Är du verkligen så lågintelligent eller försöker du bara vinna en obetydlig diskussion på Flashback?

Lämnar jag bilen olåst ökar jag risken för att någon gör inbrott i den/stjäl den. Men inte fan har någon plötsligt rätt att rota runt i min bil bara för det.

Haha, alltså det du skriver är så otroligt korkat att jag bara måste intala mig själv att du trollar.

Instämmer. Här finns ett tvärsnitt av samhällets alla medborgare.
MEN om folk bara visste hur många som sitter på rättspsyk som skriver här.
Jag vet detta å yrkets vägnar.

Försökte hitta lite info

Patienter på rättspsyk har en i princip obegränsad rätt att använda dator, skriver Ivo i sitt beslut. Dock måste de använda sig av utrustning som tillhandahålls av vårdgivaren. Det är också möjligt att sätta upp regler exempelvis för när användning av dator inte ska ske. Men detta är att betrakta som trivselregler som är frivilliga att följa.

Att hindra en patient från att använda dator är bara tillåtet om datoranvändningen missbrukas och om detta är till men för vården, något som alltså inte ska ha varit fallet med den patient vars rätt till datoranvändning Ivo nu har granskat.”

https://ekuriren.se/nyheter/katrineholm/karsuddenpatient-far-anvanda-dator-sm4520908.aspx
Citera
2021-04-01, 08:41
Medlem
Raktinyllets avatar
Finns det något motiv?
Citera
2021-04-01, 08:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Finns det något motiv?
Nä, inte än, men sannolikt ganska impulsivt på grund av "kränkning" - han ville väl ha sex...
Citera
2021-04-01, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, inte än, men sannolikt ganska impulsivt på grund av "kränkning" - han ville väl ha sex...
Håller med. Han kan ha gjort flera framstötar under en tid, och ett nej denna gång gjorde kanske att det brann i skallen: " Vem f*n tror du att du är" osv.
Citera
2021-04-01, 08:52
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
En Johan 28 år finns på adressen också. Fredrik äldre bror, fler bröder? Michael...
Citera
2021-04-01, 08:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Håller med. Han kan ha gjort flera framstötar under en tid, och ett nej denna gång gjorde kanske att det brann i skallen: " Vem f*n tror du att du är" osv.
Jag menar, han är nästan 27 år, lever i en husbil, har sexdrift och en natt får han sällskap av en 18-årig kvinna som byter om till pyjamas med Musse Pigg-tryck - det blev för mycket för honom. Det är vad jag tror, baserat på vad vi vet, hittills...
Citera
2021-04-01, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
En Johan 28 år finns på adressen också. Fredrik äldre bror, fler bröder? Michael...
Tror de är tre el fyra bröder totalt. Och han är sist i raden. Undrar hur de tänker nu. Stackars familj.
Citera
2021-04-01, 08:56
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkelstorp1
De har bott där i minst 20 år
Gått i gymnasiet med en av hans syskon
Hur många syskon/bröder har han? En Johan 28 bor på adressen, mamma, pappa och 1 till?
Fredrik G bor själv.
Citera
2021-04-01, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag menar, han är nästan 27 år, lever i en husbil, har sexdrift och en natt får han sällskap av en 18-årig kvinna som byter om till pyjamas med Musse Pigg-tryck - det blev för mycket för honom. Det är vad jag tror, baserat på vad vi vet, hittills...
"Bytte om"? Om hon var hos en kompis mitt i natten så hade hon kanske redan pyjamasen på sig och bara en kort väg hem. Hon ska kunna gå bikini utan att bli ofredad. Och dödad.

Eller har du info att hon faktiskt bytte till pyjamas när hon gick hem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in