Citat:
Ursprungligen postat av
Persson2021
Om du går in i min bil som lämnats över natten med öppna dörrar och baklucka så gäller inte försäkringen, precis som vid våldtäkt.
Att vara lättklädd och sexuellt utmanande är samtycke, även om många inte vågar erkänna det.
Det kommer stunder då man cirkulerar på Flashback och tänker "wow, nu har jag fan läst allt". Sedan plötsligt stöter man på den här typen av inlägg och inser att nää, det finns uppenbarligen fler idioter som ännu inte postat idiotiska kommentarer.
Om jag går lättklädd i en mörk gränd mitt i natten så får jag fan vara smart nog att fatta att risken för att jag blir överfallen och våldtagen ökar. Att jag går lättklädd i en mörk gränd mitt i natten är fan i mig inte samma sak som att ge samtycke till sexuellt umgänge med någon lowlife tönt som måste våldta för att få knulla. Är du verkligen så lågintelligent eller försöker du bara vinna en obetydlig diskussion på Flashback?
Lämnar jag bilen olåst ökar jag risken för att någon gör inbrott i den/stjäl den. Men inte fan har någon plötsligt rätt att rota runt i min bil bara för det.
Haha, alltså det du skriver är så otroligt korkat att jag bara måste intala mig själv att du trollar.