2021-04-01, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Skarp analys. Exakt så tror jag med.

Sen tror jag han kanske styrs bäst genom manipulation och lirkande.
Mamma/ nya mamma får honom att tro att han bestämmer och väljer.

Blir det för raka direktiv och krav gällande nåt han inte gillar, då gör han revolt. Eller exploderar....
Skriver hatbrev, tar en ficklampa...

Intressant utveckling av tråden ikväll. Fantastiskt jobbat av ganska många här.

Absolut. Dom har sina roller, båda två. Som två snedsågade pusselbitar passar dom perfekt ihop.
Citera
2021-04-01, 00:25
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Det var presenterat men det var lite missvisande och vad koordinaterna hade för relation till inloggningen 2018-10-7 kunde första killen inte reda ut i fupen inför åtal. Nu är iaf den saken utredd av nästa kille med lite hjälp då.

Tycker du det är utrett när det är fel IP-adress? Eller spelar det ingen roll?
Citera
2021-04-01, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piastrone
Å andra sidan så kommer SD till kompisen på eftermiddagen och inloggningarna sker innan.

Så är det säkert och det borde ju liksom då falla redan där på sin orimlighet. Varför lyfta fram det i hovrätten då kan man undra?

Men att IP som halva Sverige har till sin router får stå kvar där och inte verifierat inför hovrätten är bara lite märkligt.
Citera
2021-04-01, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Hur vet man att det verkligen är från SD då? Är han så dum?

Japp, blir lite fel när han tänker. Han har dessutom filmat det hela.
Citera
2021-04-01, 00:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det verkar som att man har hittat Lenas DNA på ytterligare en fläck i plösen i SDs Blue Balance skor, dvs nu har man hennes DNA på två fläckar inuti SDs plös.

Den mindre delen av DNA:t kan inte utvärderas för jämförelse mot person."

Resultaten
talar extremt starkt för att del av den mindre delen av DNA:t kommer från Lena Wesström (Grad +4),
Hur kan det gå från att inte kunna utvärderas till högsta gradering?
Var det inte nåt liknande med tvättmaskinen?

NFC får sluta analysera när de har personalfest.
Citera
2021-04-01, 00:31
Medlem
Citat:

För ett par timmar sen visades lappen upp här i tråden. Absolut SDs handstil om man jämför med övrigt han har skrivit till sitt försvar då han satt häktad.
Ja, jag tror han börjar känna hur marken rämnar där han står och att han är fly förbannad.
Så han skyller på åklagaren..
Förut var allt Lenas skuld.
För själv har han väl inte gjort något fel? Han har bara gjort det han anser behövs göras.
Citera
2021-04-01, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pushlr
Installera en taklampa, det tror jag han klarar

Ja men frågan är hur det är med ”balansen” rent generellt.

Men lysknappar är desto klurigare för honom.

”Något klurig att lista ut hur man monterar den ihop med glaspanelen. Eller egentligen inte så klurigt, men lite annat sätt än vanliga brytare. Bra den klarar 300 W ifall man vill kunna sätta i tex halogenlampor eller annat strömkrävande.”

https://boiq.se/produkt/sws-wrd11t/
Citera
2021-04-01, 00:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Det var presenterat men det var lite missvisande och vad koordinaterna hade för relation till inloggningen 2018-10-7 kunde första killen inte reda ut i fupen inför åtal. Nu är iaf den saken utredd av nästa kille med lite hjälp då.
Minns du vad första snubben hette som André Jansson ska tolka åt?
Leder det till nåt som har bäring?
Citera
2021-04-01, 00:38
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
För ett par timmar sen visades lappen upp här i tråden. Absolut SDs handstil om man jämför med övrigt han har skrivit till sitt försvar då han satt häktad.
Ja, jag tror han börjar känna hur marken rämnar där han står och att han är fly förbannad.
Så han skyller på åklagaren..
Förut var allt Lenas skuld.
För själv har han väl inte gjort något fel? Han har bara gjort det han anser behövs göras.

Då kanske den nya kompletteringen är bättre än vad man tror vid första anblick? SD hade fått den redan förra veckan såg jag.
Citera
2021-04-01, 00:41
Medlem
Citat:
Så är det säkert och det borde ju liksom då falla redan där på sin orimlighet. Varför lyfta fram det i hovrätten då kan man undra?

Men att IP som halva Sverige har till sin router får stå kvar där och inte verifierat inför hovrätten är bara lite märkligt.

Antagligen för att ett vittne har trätt fram och man (tror sig) har utrett frågan. Och det har man ju, men inte med hjälp av IP. Allt som kommer fram måste redovisas oavsett om det är till den åtalades fördel eller nackdel.
Citera
2021-04-01, 00:43
Medlem
Citat:

För att han lindat in skaftet till domkraften – misstänkt mordvapen – med det och bett polisen hämta det hemma hos honom.
Senast redigerad av piastrone 2021-04-01 kl. 00:48.
Citera
2021-04-01, 00:44
Medlem
Citat:
Tycker du det är utrett när det är fel IP-adress? Eller spelar det ingen roll?

Jag skulle kunna skriva en bok om vad som inte är utrett generellt här men det jag syftar på är de koordinaterna de fick lite hjälp med att reda ut. Sid 75-81 i tilläggsprotokollet alltså.

IP är fortfarande inte utrett. Har lite svårt att smälta att de nådde vägs ände redan hos Comhem. Jag gav dem mobilnumret till ”ansvarig” kille där för att kunna hitta rätt men de verkar inte kunna få loss vilken kund som hade denna IP hösten 2018.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in