2021-03-31, 22:43
Medlem
icons avatar
Typ enda gången jag kollat Maffia var det Nardos som var mördaren och de andra blåstes som fan den gången.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaha kommer det bli en repris på i lördags? Du och jag i en fylla för Jesus skull.

Hoppas fan att deltagarna också får sig en fylla imorgon. SÅ konstigt att de inte har påsktema den här veckan förresten??? ville ju se en påskkärring a la Sami. Hoppas på lite påsk imorgon.

Jag tror det blir en repris. Hoppas på det iaf

Ja vart sjutton är alla påskharar, kärringar och kycklingar? Vill att dom ska leta påskägg. Med olika överraskningar i varje ägg. Vad vet jag inte riktigt än. Alex borde iaf få såna sockiplast så han inte halkar så mycket
Medlem
Hur kan de inte se igenom att Nardos ljuger? Det syns ju direkt. Syntes lika tydligt när hon hade tagit halsbandet Ponne hade lagt på sängen den där gången
2021-03-31, 22:44
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
HAHA adrian känner nardos bäst i huset han visste det var hon

Ja för att pedram sitter och viskar
2021-03-31, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
WTF, man kan ju inte paxa någon, han visar ju klart och tydligt att han inte vill vara med Madde. Släpp han fri och låt han göra som han vill.

Håller med dej, men som jag skrev Madde blockar alla tjejer där inne . Genom att prata om AD om hur hon känner . Hennes knep till att dom ska backa Hon får han själv . Det tror jag 100% vicki var den enda som var kvar av Tjejerna därför hon sa så på middagen
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tror det blir en repris. Hoppas på det iaf

Ja vart sjutton är alla påskharar, kärringar och kycklingar? Vill att dom ska leta påskägg. Med olika överraskningar i varje ägg. Vad vet jag inte riktigt än. Alex borde iaf få såna sockiplast så han inte halkar så mycket
Den synen. Då kommer kan snubbla på sina fötter istället.
Medlem
burialhexs avatar
"Detta är big brother världsvana Victoria lämna huset nu"
2021-03-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Ni två ihop är som Hasse och Tage, mergim & Lennie, Ronny & Ragge, lili & Sussie, beavis & butthead 😂😂
Hahahaha flipp får gärna vara Mergim till min Lennie osv
2021-03-31, 22:47
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Alltså va e grejen med BUS? kolla Mergims händer?!?!? Håller folk på med detta på riktigt eller är det en bb-grej? Alltså när jag säger "på riktigt" tänker jag inte på flashbackare eller "vanliga Svensson"

Japp folk sysslar med Bus, dock med större skicklighet än många andra i BB.

Vilka är på riktigt när man räknat bort BB, Flashback och vanliga Svenssons?
2021-03-31, 22:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaha flipp får gärna vara Mergim till min Lennie osv

2021-03-31, 22:49
Medlem
icons avatar
Är det skräck på gång?
2021-03-31, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Du övertygade iaf mig till att lida med Jesus på fredag! Imorgon ska jag skåla! Offrar mig imorgon med att dricka alkohol, allt för Jesus skull!

Hahaha det tycker jag absolut att du ska göra, i morgon är det en riktigt passande dag att ta en fylla om man har möjlighet, jag säger som jag sa till Heligmoder; drick gärna ett glas åt mig med <3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in