2021-03-31, 22:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag älskar Julia men måste hon sitta i soffan med sin frisyr och sitt röd/orangea hår och se ut som Chucky i "Den Onda Dockan" ?
Hahaha, en Chucky som BUSat.
Senast redigerad av icon 2021-03-31 kl. 22:36.
2021-03-31, 22:36
Medlem
lillaflippens avatar
Såg nån nyss när liven växlade till att visa bikten i annexet?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Du övertygade iaf mig till att lida med Jesus på fredag! Imorgon ska jag skåla! Offrar mig imorgon med att dricka alkohol, allt för Jesus skull!
Kan tänka mig att offra mig med, allt för Jesus skull!

Folk läser ju mitt namn fel men jag tänker alltid dig som lillafimpen. 🤷‍♀️😂🙃
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😄
Hon är helt fantastisk, Julia!
Ja. Om det finns som klipp någonstans vill jag se det igen. Blickarna från Pedram och Judith vid den kommentaren hade jag velat skåda lite närmare
Medlem
Citat:
Du övertygade iaf mig till att lida med Jesus på fredag! Imorgon ska jag skåla! Offrar mig imorgon med att dricka alkohol, allt för Jesus skull!
Hahahaha kommer det bli en repris på i lördags? Du och jag i en fylla för Jesus skull.

Hoppas fan att deltagarna också får sig en fylla imorgon. SÅ konstigt att de inte har påsktema den här veckan förresten??? ville ju se en påskkärring a la Sami. Hoppas på lite påsk imorgon.
2021-03-31, 22:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Såg nån nyss när liven växlade till att visa bikten i annexet?!

Jag såg det, vad var det för nåt?
2021-03-31, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det någon som varit falsk här är det Madde som kom in när alla uppenbart visste att Emelie var intresserad av Adrian. Och säg fan inte att Madde inte kollat på programmet. Klart hon visste.

Så sant , alla vet det hör ute , men där inne ingen som vet för hon har ljugit om det. Falsk är hon besatt av nån som dissar henne. AD har ingen som helst plikt att säga eller visa hans känslor till henne om han ej vill . Hon är töntigt för att va 33 år
2021-03-31, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Eller så säger hon så till Vickan för att Vickan ska veta att hon gillar AD så Vickan ska backa och ej försöka. Madde har ju snackat om vad hon tycker om AD till alla brudar i huset så dom ej ska gå efter han. Så har hon honom för sig själv .

Jag tror också det är så nu! Hon vill ha han själv, hon sa det för jag tror inte ens att hon tål att Adrian får vara polare med Victoria. Så svartsjuk är hon, efter 2 (två!!!!!) veckor. Det är skrämmande
2021-03-31, 22:41
Medlem
wolfiess avatar
HAHA adrian känner nardos bäst i huset han visste det var hon
2021-03-31, 22:42
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaha kommer det bli en repris på i lördags? Du och jag i en fylla för Jesus skull.

Hoppas fan att deltagarna också får sig en fylla imorgon. SÅ konstigt att de inte har påsktema den här veckan förresten??? ville ju se en påskkärring a la Sami. Hoppas på lite påsk imorgon.

Ni två ihop är som Hasse och Tage, mergim & Lennie, Ronny & Ragge, lili & Sussie, beavis & butthead 😂😂
Medlem
Flor-Idas avatar
Kan nån förklara leken för mig?
Hur ska man kunna veta vem som är mördare/läkare? Bara gissningar?
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-03-31 kl. 22:49.
Medlem
burialhexs avatar
Alltså va e grejen med BUS? kolla Mergims händer?!?!? Håller folk på med detta på riktigt eller är det en bb-grej? Alltså när jag säger "på riktigt" tänker jag inte på flashbackare eller "vanliga Svensson"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in