2021-03-31, 22:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Exakt och luvan sitter och funderar på vad spelar vi nu då???
Yep. Den ormsluge infiltratören trodde att han skulle kunna komma undan. Men det var ren tur att MI6 snappade upp ett hemligt meddelande. Nu måste han förintas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Instämmer, hon gör bort sig så brutalt!
Lägger skulden på Victoria istället för att inse att Adrian INTE VILL HA HENNE!!

Eller så säger hon så till Vickan för att Vickan ska veta att hon gillar AD så Vickan ska backa och ej försöka. Madde har ju snackat om vad hon tycker om AD till alla brudar i huset så dom ej ska gå efter han. Så har hon honom för sig själv .
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Klart det är ett skämt, är hans syster och en kompis till han

Jo jag vet det är hans syster, undrade mer om personen som skrev att det var Bianca som blockade folk på ad's instagram skämtade med att han/hon trodde det
2021-03-31, 22:28
Medlem
Rekommenderar alla att kolla ikväll, de ska pranka rosa rummet att de spökar. Nardos kmr gå loss
2021-03-31, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Eller så säger hon så till Vickan för att Vickan ska veta att hon gillar AD så Vickan ska backa och ej försöka. Madde har ju snackat om vad hon tycker om AD till alla brudar i huset så dom ej ska gå efter han. Så har hon honom för sig själv .

WTF, man kan ju inte paxa någon, han visar ju klart och tydligt att han inte vill vara med Madde. Släpp han fri och låt han göra som han vill.
2021-03-31, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jo det vågar man. Om inte ens du vågar då blir jag väldigt rädd för den här trådens framtid. Väljer att tolka som att du skojar, motsatsen vore för hemsk att ens tänka.
Hahaha nej alltså jag har ju inte yttrat ett ord om Judith sedan hon började bli hatad i tråden, och det av en anledning liksom. Se bara hur det gick förra året när jag TROLLADE om att jag gillade Lennie...

Man kanske inte kan tro det, men jag har faktiskt åsikter jag håller käften om
2021-03-31, 22:30
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Vad tror ni, kommer det bli nåt aprilskämt efter midnatt från deltagarna? Hoppas lite smått på Jullan.

För er som missade idag så hade hon ett argument jag inte tror någon hört tidigare angående varför man ska skaffa sig tatuering. Jo, när det kommer aliens blir man fredad från att de kommer använda ens skinn till handväskor.

Varje gång jag stör mig på att se Mergim och Viktoria därinne så påminner jag mig om den kommentaren. Då är det ändå värt det.

Nej dom är för dumma för det.. iaf Mergim och Victoria. De hade hållit på o fråga vad klockan va sen de vakna typ
2021-03-31, 22:31
Medlem
Mouchinos avatar
Jag älskar Julia men måste hon sitta i soffan med sin frisyr och sitt röd/orangea hår och se ut som Chucky i "Den Onda Dockan" ?

https://www.walmart.com/ip/Chucky-Doll-W-Good-Guy-Box/554054944
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-31 kl. 22:34.
2021-03-31, 22:31
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Vad tror ni, kommer det bli nåt aprilskämt efter midnatt från deltagarna? Hoppas lite smått på Jullan.

För er som missade idag så hade hon ett argument jag inte tror någon hört tidigare angående varför man ska skaffa sig tatuering. Jo, när det kommer aliens blir man fredad från att de kommer använda ens skinn till handväskor.

Varje gång jag stör mig på att se Mergim och Viktoria därinne så påminner jag mig om den kommentaren. Då är det ändå värt det.
😄
Hon är helt fantastisk, Julia!
2021-03-31, 22:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Jag tänker så här; super du till rejält imorn så kommer du vara bakfull på fredag, är man bakfull lider man och jesus lär ju ha lidit på korset så du sympatiserar med honom genom att vara bakfull på fredag. (glimten i ögat här men du fattar det

Jaa, alltså jag har sjuukt svårt för Victoria, vilket jag även hade förra året när hon varit inne ett tag och visat de dåliga sidorna, men samtidigt är jag ju den är som har klagat på kumbaya-stämningen i huset och är hon kvar så kommer det INTE bli kumbaya.
Tanja ska vara kvar så jäkla länge som det bara går, potentiell vinnare i mina ögon..Hon är så jäkla skön, hon är inte kumbaya för att det är fart i henne utan att hon är otrevlig, fattar inte hur hon kan balansera det, men jag tycker hon är en riktig grym människa.

Är jag värsta tönten nu som blir lite imponerad av Mergims kampsportstekniker? Han är absolut ingen favorit för mig och kommer inte bli men jag blir fasen lite fascinerad över hur duktig han är på kampsport.

Du övertygade iaf mig till att lida med Jesus på fredag! Imorgon ska jag skåla! Offrar mig imorgon med att dricka alkohol, allt för Jesus skull!
2021-03-31, 22:33
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha nej alltså jag har ju inte yttrat ett ord om Judith sedan hon började bli hatad i tråden, och det av en anledning liksom. Se bara hur det gick förra året när jag TROLLADE om att jag gillade Lennie...

Man kanske inte kan tro det, men jag har faktiskt åsikter jag håller käften om
Ursäkta min tröghet och dåliga minne.. Helt glömt om Judith (och Lennie) men nu fattar jag Och förstår att du håller käft.
2021-03-31, 22:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Rekommenderar alla att kolla ikväll, de ska pranka rosa rummet att de spökar. Nardos kmr gå loss
Gå loss?

Alltså skrika sönder både trumhinnor och högtalare? 🤬
Nej tack, föredrar att sova då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in