Citat:
Ursprungligen postat av
Tjejenduvillha
Åh vad jag hoppas att folk som såg den kommentaren kommer se hur du nu blånekar till den, patetiskt.
Kan du inte ens stå för vad du skrivit på flashback där du är anonym så är det en ny level av delusional/förnekelse.
Men jaa, jag kommer släppa detta nu, men jag tror du vet att många här i tråden har koll på dig just för att dina kommentarer är/har varit på en annan nivå av hat här. Tyck o tänk saker men det är inte hälsosamt att hata på den nivån du har gjort. Sedan att du har mage att hoppa på en annan person här för att den "gick över gränsen" när den kommentaren inte ens var hälften så illa av saker du kläckt ur dig gör dig till dubbelmoralens mamma.
Punkt slut.
Vi ser det, och vi ser allt den här GALNA människan skriver och alla med någorlunda vett i skallen förstår att det hen skrivit är helt jävla sinnessjukt.
Men som sagt: lätt att låtsas som att ingenting har hänt när inläggen har raderats. Att vi är flera stycken som sett det spelar ju dock ingen roll, eftersom hen har ännu fler röster i huvudet som säger att det inte är sant osv. Hur många vi än är kommer hen alltid ha en extra demon till sin fördel.
NÅVÄL. Hur mycket vill vi att Nardos, Alex eller Emelie åker på måndag då? Jag vill det jättemycket. Nästan lika mycket som jag vill bli skitfull och arg imorgon igen, men förhoppningsvis få en bättre BB-fest att ha fylla till.