2021-03-31, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Tycker synd om Madde där. Hon borde inte ta Emelies vänskap som äkta.

Är det någon som varit falsk här är det Madde som kom in när alla uppenbart visste att Emelie var intresserad av Adrian. Och säg fan inte att Madde inte kollat på programmet. Klart hon visste.
2021-03-31, 21:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nardos vidriga ass söker ständigt AD's närhet, nu lutar hon sig på honom och innan dess så begärde hon bland annat rygg massage, arm kliandet, hår massage och han gav henne bara 1 minuts half-assed "massage

Adrian är hennes bitch.
2021-03-31, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Att hon har koll på BB vet jag och det är inget hon hållt hemligt men som jag förstått det är det hela förra säsongen som hon haft stenkoll på då hon studerade hemma under pandemin och kollade varje dag på live.

Att man KAN gråta på beställning är inte helt ovanligt. Känner två stycken som faktiskt kan det. Sen är det ju en annan som om man gör det för att lura någon att man är ledsen, 0det vet jag inte om hon har gjort?

Du menar att hon inte är så ärlig och bitter utanför huset utan att det är ett spel hon kör bara där inne?

Om det är ett spel, att hon lägger till med personlighetsdrag så förstår jag lite vad du menar med lömskt. Då lär hon ju ryka om hon hänger löst om tittarna inte gillar det.

Men hon har ju inte bara koll på förra säsongen, hon har tagit upp andra säsonger, har man dessutom koll på Carolina Gynning som hon har borde hon inte låtsas som om hon inte visste att Carolina vunnit BB.

Slänger man ur sig en sådan kommentar (att hon kan gråter på beställing) på BB har iaf jag svårt att ta henne på allvar.

Hon lägger till, minst sagt ja.

Är trött så kan nog formulera mig något oklar.
2021-03-31, 21:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men jag har väl inte varit taskig mot Madde på jättelänge Grodan?
Jag tycker synd om henne och skriver uppsatser på nätterna om vilket arsle Adrian är som ignorerar henne när hon gråter. Hon verkar ju besatt av honom och det verkar inte vara hälsosamt för hennes egna psykiska hälsa därinne. Jag tycker att hon är en fin och go tjej ju!

Jag tror att Tanja, Jaqi OCH Emelie bara är intresserade av Dennis nu. De verkar båda tindra med ögonen när han dyker upp.

Ojdå, förlåt. Det var inte meningen, jag tänkte på två inlägg samtidigt.
Du har naturligtvis alldeles rätt Ridne.
Min stora förhoppning för detta är Dennis och Jullan.
Äntligen någon med en självsäkerhet.
2021-03-31, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ingenting har hänt. Verkligen ingenting.

Är du säker?

Har Dompa löve betett sig?

Litar på dig Ketchup, men vilken FOMO man upplever emellanåt ändå
2021-03-31, 21:34
Medlem
Måste säga att Bardos är så jävla underhållande att kolla på, hade blivit helt besviken om hon åkte nu så tidigt. Ja hon har jobbiga stunder men tex som nu är hon roligast att kolla på
2021-03-31, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Åh vad jag hoppas att folk som såg den kommentaren kommer se hur du nu blånekar till den, patetiskt.

Kan du inte ens stå för vad du skrivit på flashback där du är anonym så är det en ny level av delusional/förnekelse.

Men jaa, jag kommer släppa detta nu, men jag tror du vet att många här i tråden har koll på dig just för att dina kommentarer är/har varit på en annan nivå av hat här. Tyck o tänk saker men det är inte hälsosamt att hata på den nivån du har gjort. Sedan att du har mage att hoppa på en annan person här för att den "gick över gränsen" när den kommentaren inte ens var hälften så illa av saker du kläckt ur dig gör dig till dubbelmoralens mamma.
Punkt slut.
Vi ser det, och vi ser allt den här GALNA människan skriver och alla med någorlunda vett i skallen förstår att det hen skrivit är helt jävla sinnessjukt.

Men som sagt: lätt att låtsas som att ingenting har hänt när inläggen har raderats. Att vi är flera stycken som sett det spelar ju dock ingen roll, eftersom hen har ännu fler röster i huvudet som säger att det inte är sant osv. Hur många vi än är kommer hen alltid ha en extra demon till sin fördel.

NÅVÄL. Hur mycket vill vi att Nardos, Alex eller Emelie åker på måndag då? Jag vill det jättemycket. Nästan lika mycket som jag vill bli skitfull och arg imorgon igen, men förhoppningsvis få en bättre BB-fest att ha fylla till.
2021-03-31, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det någon som varit falsk här är det Madde som kom in när alla uppenbart visste att Emelie var intresserad av Adrian. Och säg fan inte att Madde inte kollat på programmet. Klart hon visste.

Har jag sagt något om det ens?
2021-03-31, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Är du säker?

Har Dompa löve betett sig?

Litar på dig Ketchup, men vilken FOMO man upplever emellanåt ändå
Har bara sett på middagen som de tre fick. Kanske har hänt något på dagen och i övriga huset men det tvivlar jag på. Nu skiter jag i det här och kollar på Älskar, Älskar inte.
2021-03-31, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grodis, var du ärlig med att du övergett Officeren? Det verkar ju som det och det glädjer mig om så är fallet.
2021-03-31, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vi ser det, och vi ser allt den här GALNA människan skriver och alla med någorlunda vett i skallen förstår att det hen skrivit är helt jävla sinnessjukt.

Men som sagt: lätt att låtsas som att ingenting har hänt när inläggen har raderats. Att vi är flera stycken som sett det spelar ju dock ingen roll, eftersom hen har ännu fler röster i huvudet som säger att det inte är sant osv. Hur många vi än är kommer hen alltid ha en extra demon till sin fördel.

NÅVÄL. Hur mycket vill vi att Nardos, Alex eller Emelie åker på måndag då? Jag vill det jättemycket. Nästan lika mycket som jag vill bli skitfull och arg imorgon igen, men förhoppningsvis få en bättre BB-fest att ha fylla till.

Respekt till dig!

Jaaa du tog dig en redig fylla igår eller hur? Sådana behöver man ibland, haha!!!

Hmm, frågan är vem man vill ha ut mest? Jag vacklar ständigt faktiskt, jag får ta mig en rejäl funderare där...
2021-03-31, 21:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Hehe ingen fara Grodis..
Dennis och Jullan ja det hade varit något! Bruten förlovning och allt
Jag hoppades på honom och Tanja för att både Judith och Pedram hade ogillat det. Men det verkar ju som att det spirar lite mellan Dompa och Emelie.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in