Om jag inte missminner mig så har Mergim tillhört Sverige toppen i den kampsport han utövade, Fan det är en helt annan person än förra säsongen imponerade resa han gjort sedan han lämnade huset!
Snarare en kriminellt högljudd version av den feta korkade sjöstjärnan Patrik från SvampBob, lika efterbliven men inte på något sätt lika rolig däremot.
Om jag inte missminner mig så har Mergim tillhört Sverige toppen i den kampsport han utövade, Fan det är en helt annan person än förra säsongen imponerade resa han gjort sedan han lämnade huset!
Jovisst. Håller man borta Vicky är han säkert en skönare snubbe.
Haha det är tack vare att man uppdaterar varandra som gör den här tråden så bra ju!
Veeerkligen. Sjukt mycket högre klass på tjejerna generellt än killarna. Men så är det typ alltid i reality och det stör mig?!?!? bekräftar ju bara hela den här grejen om att vi värderar män och kvinnor på olika sätt.
Ja, det verkar så. Jag håller dock inte med om det, men det vågar man ju inte skriva i den här jävla tråden längre.
Jo det vågar man. Om inte ens du vågar då blir jag väldigt rädd för den här trådens framtid. Väljer att tolka som att du skojar, motsatsen vore för hemsk att ens tänka.