2021-03-31, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Madeleine behöver söka hjälp.
Det fort som fan.
Psykosbrud!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
OMG MADDE SKÄMMER UT SIG. NI BORDE HA PÅ LIVEN. HON SA NYSS TILL VICTORIA ATT HON TAGIT ETT Steg tbx från henne bara för att HON hänger med adrian och hon ser det som ett underliggande hot
Vad tycker du hon ska säga????
Madde försöker få någon att hjälpa hon med AD liksom och den jag tror som KAN göra det är Vicky, Emelie hon skiter i snackar för hon är bitter för att hon inte KAN få AD där ligger problemen!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså för en stund sen när jag såg hur Adrian tittade på Tanja i s2 så skulle man kunna tro att han flirtar med henne och OM han gör det så är han smart. Om Tanja skulle gå på det (det tror jag inte) så har han hennes lojalitet och det skapar i sin tur intriger mellan tjejerna i bästa fall (för Adrian) så blir det drama och osämja. Samtidigt som Adrian bara kan luta sig tillbaka och chilla tills nästa utröstning. Tror faktiskt han vill få tjejerna att tro att han är intresserade och sen när fått dem dit så backar han.

Samma sak gör han med Nardos.

Absolut är det så. Han vet att Tanja är tittarfavorit eller högt upp iallafall. Tanja svansar inte efter honom som samtliga andra tjejer gör och det klarar han inte av, plus att han vill få ta del av hennes fame och nu börjat flörta. Eller han har gjort det ett tag har jag märkt. Hoppas att Tanja är smart nog för att inte falla för det uppenbara.
När det gäller Nardos så tror jag att de båda har känslor för varandra. De gör ju inget annat än att klia, ta och massera på varandra. Nardos är som en svans efter honom och ingen annan tjej får prata med honom utan att hon ska veta vad som sägs och ger dödsblickar.
Senast redigerad av Ridne 2021-03-31 kl. 20:52.
2021-03-31, 20:48
Medlem
Hoppas Madde och Emelie får snacka med pysklogerna efter detta. Hatar victoria men hon har varit bäst under denna trista middagen.
Medlem
lillaflippens avatar
Emelie är inte min favorit men inte på min botten heller.

Men jag upplever inte henne som lömsk och falsk, iaf inte av samma anledningar som många här skriver.

BB är ju en tävling, och bara en vinner. Det finns inga regler för hur man tar sig till vinst förutom att inte bryta mot bb's regler som kan göra att man blir utkastad.

Att hon vet vad hon ska "säga och göra" för att vinna ser jag inte riktigt som falskt. Tror inte att alla där inne är sig själva helt i alla lägen eftersom dom flesta med lite vett vet att bryter man för mycket mot pk-Sverige så riskerar man att inte bli omtyckt av tittarna.

Att hon har tittat mycket på BB har hon varit helt öppen med där inne i huset, alla dom vet om det och brukar till och med skämta om det och säga "fråga emelie, hon vet".

Hon är inte min favorit som sagt och är bara GENUINT (Favoritord för dom i BB) intresserad vad som anses så lömskt med henne. Och jag bryr mig inte om någon annan hatar en deltagare som jag har som favorit ens även fast min puls går upp ofta när jag kollar på BB, men inte av vad som skrivs här.

Sedan fattar jag att folk tycker hon är bitter och negativ men det är en helt annan fråga
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Madeleine behöver söka hjälp.
Det fort som fan.

Instämmer, hon gör bort sig så brutalt!
Lägger skulden på Victoria istället för att inse att Adrian INTE VILL HA HENNE!!
Medlem
Tyckte Vickan sa "jag är uppväxt i en jätteliten bil". Inser att hon förmodligen sa "by" och inte "bil" men whatever. Mer underhållande med bil. Det roligaste under detta samtal är alltså någonting som inte ens sades.

SKÖJ.
2021-03-31, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Märklig uppläxning då användaren själv önskat livet ur 2 deltagare.

+ 1, den där personen har ju varit i denna tråd läääänge så fattar inte varför hon börjar med att säga "jag har inte varit i denna tråd länge" man bara "bitch you been here forever, och skrivit otrooligt hatiska kommentarer" värre än den hon nu gick i taket för..men men, vissa kommer leva i en värld utan självinsikt.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hon säger det ju för hon blir svartsjuk när victoria är med adrian.
Ja, det förstår jag. Men är det något man avslöjar för sin rival? inte jag i alla fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Emelie är inte min favorit men inte på min botten heller.

Men jag upplever inte henne som lömsk och falsk, iaf inte av samma anledningar som många här skriver.

BB är ju en tävling, och bara en vinner. Det finns inga regler för hur man tar sig till vinst förutom att inte bryta mot bb's regler som kan göra att man blir utkastad.

Att hon vet vad hon ska "säga och göra" för att vinna ser jag inte riktigt som falskt. Tror inte att alla där inne är sig själva helt i alla lägen eftersom dom flesta med lite vett vet att bryter man för mycket mot pk-Sverige så riskerar man att inte bli omtyckt av tittarna.

Att hon har tittat mycket på BB har hon varit helt öppen med där inne i huset, alla dom vet om det och brukar till och med skämta om det och säga "fråga emelie, hon vet".

Hon är inte min favorit som sagt och är bara GENUINT (Favoritord för dom i BB) intresserad vad som anses så lömskt med henne. Och jag bryr mig inte om någon annan hatar en deltagare som jag har som favorit ens även fast min puls går upp ofta när jag kollar på BB, men inte av vad som skrivs här.

Sedan fattar jag att folk tycker hon är bitter och negativ men det är en helt annan fråga

Att hon vet va hon ska säga och göra är falskt
2021-03-31, 20:50
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
OMG MADDE SKÄMMER UT SIG. NI BORDE HA PÅ LIVEN. HON SA NYSS TILL VICTORIA ATT HON TAGIT ETT Steg tbx från henne bara för att HON hänger med adrian och hon ser det som ett underliggande hot

Jag tycker det är stort av Madde att ba rensa luften helt och vara ärlig. Kanske känns konstigt för Victoria, men gött med ärlighet. Madde förklarade också hennes teorier om varför hon känt ett underliggande hot, att det blir inbillat av att Madde är förvirrad med allt. Tycker de har en schysst dialog.
2021-03-31, 20:50
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det är smutsig, de tar på saker utan att trötta händerna, fötter på köksbordet. Jag pallar inte ens titta på hur de städar men förvånar mig inte om de tar en trasa och gör rent toaletten och sedan använder i köket. Nu har jag städerska men jag kan inte tro att hon någonsin skulle göra något dylikt, får jag hoppas. 😬😬😬

Nej men fy fan.. Toalett trasa i köket, ja det förvånar inte mig heller om de gör. Bara det att de lägger mackor rakt på det där svinäckliga bordet som skapat ett eget ekosystem av alla fothudflagor och bakterier får mig att nästan spy 🤮🤮🤮 Man kan tro att de aldrig tagit hand om ett hushåll själva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in