Emelie är inte min favorit men inte på min botten heller.
Men jag upplever inte henne som lömsk och falsk, iaf inte av samma anledningar som många här skriver.
BB är ju en tävling, och bara en vinner. Det finns inga regler för hur man tar sig till vinst förutom att inte bryta mot bb's regler som kan göra att man blir utkastad.
Att hon vet vad hon ska "säga och göra" för att vinna ser jag inte riktigt som falskt. Tror inte att alla där inne är sig själva helt i alla lägen eftersom dom flesta med lite vett vet att bryter man för mycket mot pk-Sverige så riskerar man att inte bli omtyckt av tittarna.
Att hon har tittat mycket på BB har hon varit helt öppen med där inne i huset, alla dom vet om det och brukar till och med skämta om det och säga "fråga emelie, hon vet".
Hon är inte min favorit som sagt och är bara GENUINT (Favoritord för dom i BB) intresserad vad som anses så lömskt med henne. Och jag bryr mig inte om någon annan hatar en deltagare som jag har som favorit ens även fast min puls går upp ofta när jag kollar på BB, men inte av vad som skrivs här.
Sedan fattar jag att folk tycker hon är bitter och negativ men det är en helt annan fråga