2021-03-31, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgrego
Jag har aldrig sett Philip i konflikt med ngn. De tjejer jag känner som vet vem han är har inget ont att säga om honom mer än att han kan vara svår att prata med för att han knappt säger ngt. Han ställde gärna upp att ”fixa” saker ifall han hade möjlighet. Tex byta hjulen på bilen och dylikt. Har aldrig uppfattat ngn i familjen som hetsig, snarare tvärtom. Dem gör inte mkt väsen av sig. Tillbakadragna, skygga. Säger Hej och tittar i marken när man möter dem ute

En av Philips äldre bröder kan ha ett jävla humör i alla fall.
Citera
2021-03-31, 22:31
Medlem
SwedishHouses avatar
Det är komiskt hur folk kommenterar på MGM's gamla facebook inlägg. Sorlig situation dock, Vila i frid E*in <3
Citera
2021-03-31, 22:31
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Troligen MGM.

Känns inte som en helt otrolig gissning.

Men kan ju vara nån annan också.
Problemet när nån försvinner är att folk tycks se dessa lite överallt sen och ofta är dom helt fel ute.
Citera
2021-03-31, 22:33
Medlem
Bromss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Vart har det framkommit att de inte kände varandra? De är vänner på facebook, Höör är en liten by där alla i stort sett känner till alla. Någon på PG´s facebook som säger sig vara vän med honom påstår att han och Elin dejtat.

De ska nyligen ha blivit vänner på Facebook.
Gissningsvis så har det fått kontakt via
Internet rätt nyligen och bestämde träff.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Hur vet man att det var fest? Hade hon inte pyjamas på sig?

Jo ja allt är relativt, men hon var ju ändå försvunnen sen 2 tiden natten till tisdag, nu är det onsdag, så jättefort gick det inte att hitta henne.. mest orolig för vad som hände henne under alla dessa timmar.
Ah, pyjamas. Det hade jag missat. Ok hon skulle sova över antagligen. Kan den misstänkte messat henne för att "snabbt snack" och hon gick iväg för en stund. Men han överföll henne? Eller nåcot liknande.
Citera
Medlem
MGM: Verkar vara en ganska så ensam kille. han verkar resa mest själv när jag tittar på hans fb.

Lägger upp en massa inlägg men inte jättemånga som kommenterar.

Har haft 2 förhållanden vad jag kunde hitta.

Verkar Närmast besatt av kändisar.

Pysslar kransar till julen som han sen säljer.

Hans bästis verkar heta E+elie. +=m

Har jobbat/har jobb inom vården.
Citera
2021-03-31, 22:34
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Followtherainbow
Nämen snälla, driver du nu eller? Jag har ingen direkt erfarenhet av Höör men vad jag förstått så bodde dom bara några hundra meter ifrån varandra? Högst troligt är ju att dom kände varann var ex? Vänner? Bekanta ? Om man inte är vän på fb så känner man inte varann eller? Kanske varit ett par o sen blockar varann efter de? Och sedan blivit vänner igen? De står ju i pressen att hon var hos en vän på den gatan! Verkar inte likt henne att dricka o träffa killar i pyjamas? Kände du henne? Ingen utomstående vet ju med säkerhet vad som hänt än. Men din historia är den mest osannolika spekulationen i den här tråden
BO och P G är vänner på facebook.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicefoclady
O nu e Facebook stängd o det gör polisen när man e anhållen

Hans facebook är inte stängd, jag sitter och läser på hans sida just nu.
Citera
Medlem
Bromss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicefoclady
Ser nu att den e öppen. Vet mordmisstänktas Facebook som har blivit nerstängda pga bevis har funnits där

"Ok" några exempel på det?
Citera
2021-03-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broms
De ska nyligen ha blivit vänner på Facebook.
Gissningsvis så har det fått kontakt via
Internet rätt nyligen och bestämde träff.

Eller så har de helt enkelt bara blivit vänner på fb rätt nyligen men kan ha känt varandra längre?
Jag har inte ens alla jag känner på facebook.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Vart har det framkommit att de inte kände varandra? De är vänner på facebook, Höör är en liten by där alla i stort sett känner till alla. Någon på PG´s facebook som säger sig vara vän med honom påstår att han och Elin dejtat.
polisen sa i tidigt skede att de inte såg någon koppling mellan BO och MGM.
Polisen undersöker om det finns en koppling mellan dem.
Senast redigerad av moshes 2021-03-31 kl. 22:43.
Citera
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imzadi
MGM's FB sida är öppen.

Någon delade med sig ett fint litet klipp på en bilkortege av ungdomar som hedrade Elin's minne. På systern's sida.

Det är vanligt att MGM:s FB-sidor är öppna när de anhållits. De har liksom ingen möjlighet att göra något åt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in