2021-03-31, 21:47
Medlem
Har snabbspolat i tråden. Men vad i helvete är det för hat mot min älskade bitterfitta Emelie!?

Skäms på er.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hehe ingen fara Grodis..
Dennis och Jullan ja det hade varit något! Bruten förlovning och allt
Jag hoppades på honom och Tanja för att både Judith och Pedram hade ogillat det. Men det verkar ju som att det spirar lite mellan Dompa och Emelie.

Hehe, jag tänkte inte på Dennis och Jullan som knullande, mer att båda är de enda sköningarna kvar.
Dennis bör inte gå på Emelie för hon är kvar i sin Pellefjantbubbla (läs AD).
Tanja är både skönare och bättre kap.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Officeren är aska i Warszawas ruiner
Han förtjänar inte ens en medalj för hjälte i strid.
Han är degraderad till Malaj Mössa! Nu kan jag älska dig ännu mer!! 😘😘😘
2021-03-31, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Respekt till dig!

Jaaa du tog dig en redig fylla igår eller hur? Sådana behöver man ibland, haha!!!

Hmm, frågan är vem man vill ha ut mest? Jag vacklar ständigt faktiskt, jag får ta mig en rejäl funderare där...
Verkligen detsamma. Cred för att du orkade dra upp det från första början!

Haha inte igår, men i lördags var jag askalas! Och är trots allt ledig på fredag, så man kanske ska ta sig en skärtorsdagsfylla. Det hade Jesus ändå unnat mig va?

Vilka ha du som alternativ då?? Du måste ju ha någon känsla av vilka du inte tål, tänker jag! För mig är VV i topp på åka-ut-listan och har varit det sedan förra året liksom. Men gråter ju inte om Nardos, Emelie eller Alex åker heller. Eller någon annan. Den enda jag skulle gråta om hon fick lämna är Tanja.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men för helsike, Madde! Hur kan hon sitta och berätta om vad Adrian sagt till henne för Vickan? Ser hon inte att Vickan har ett eget intresse för Adrian?
Det har Emelie lista ut, tyvärr.
Medlem
kermiths avatar
Säga vad man vill men lelle Mergim är jävligt duktig.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Malaj han är avskedad från MI6 med omedelbar verkan platsen är öppen för ansökningar!
2021-03-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Istället för att lura henne att hon "matchar" med Edward Blom borde dom kanske köra på med "Gurkan" fast Nardos vet kanske vem det är?
Klart att hon har koll på sina bröder. Älskar när Edward Blom-grejen kommer upp.
Medlem
ÄLSKAR Taekwondo med Mergim!!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vi ser det, och vi ser allt den här GALNA människan skriver och alla med någorlunda vett i skallen förstår att det hen skrivit är helt jävla sinnessjukt.

Men som sagt: lätt att låtsas som att ingenting har hänt när inläggen har raderats. Att vi är flera stycken som sett det spelar ju dock ingen roll, eftersom hen har ännu fler röster i huvudet som säger att det inte är sant osv. Hur många vi än är kommer hen alltid ha en extra demon till sin fördel.

NÅVÄL. Hur mycket vill vi att Nardos, Alex eller Emelie åker på måndag då? Jag vill det jättemycket. Nästan lika mycket som jag vill bli skitfull och arg imorgon igen, men förhoppningsvis få en bättre BB-fest att ha fylla till.
Jag vill inte ha ut Alex eller Emelie i det här skedet. Finns andra jag vill ha ut före. Skulle inte sakna någon ur det rosa laget så hoppas de tre hänger löst.
2021-03-31, 21:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Groda tillbaka i reality.
2021-03-31, 21:50
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Slentriantittade på klipp från dagens tävlingar och reagerade på den här:
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/victoria-och-tanja-stora-besvikelse-efter-simons-totalbl%C3%A5sning/13331331
Citat:
Victoria och Tanjas stora besvikelse efter Simons totalblåsning

Tanja kom väl först och verkar inte alls besviken, medan Simon kom på andraplats och säger att han vann. Va? Jag förstår ingenting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in