2021-03-31, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Preach!

Än en gång, tack till dig som är en av flera vettiga människor här inne.
2021-03-31, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Än en gång, tack till dig som är en av flera vettiga människor här inne.
+1
2021-03-31, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
BB hade inrett ett extrarum som typ ett harem, och så fick tre nya deltagare (tjejer) tävla om att slampa sig med Martin och Patrik för en plats i det riktiga huset. Oof, rubrikerna det hade skapat idag..

Hahah just deeeeet... Haha, idag hade det fått pk-maffian att anfalla 😂
R.i.p BB... 😩
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det någon som varit falsk här är det Madde som kom in när alla uppenbart visste att Emelie var intresserad av Adrian. Och säg fan inte att Madde inte kollat på programmet. Klart hon visste.

Det var ju därför hon hade ett snack med Ystad som sade att det var lugna puckar.
Emelie har säkert känslor som alla människor och har ett gott öga till Pellefjanten men har förhoppningsvis insett att det stannar på kompisnivå.
Mmmmm Madde
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Måste säga att Bardos är så jävla underhållande att kolla på, hade blivit helt besviken om hon åkte nu så tidigt. Ja hon har jobbiga stunder men tex som nu är hon roligast att kolla på

Hahah håller med!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men hon har ju inte bara koll på förra säsongen, hon har tagit upp andra säsonger, har man dessutom koll på Carolina Gynning som hon har borde hon inte låtsas som om hon inte visste att Carolina vunnit BB.

Slänger man ur sig en sådan kommentar (att hon kan gråter på beställing) på BB har iaf jag svårt att ta henne på allvar.

Hon lägger till, minst sagt ja.

Är trött så kan nog formulera mig något oklar.

Nejdå, det var inte oklart alls och tack för att du svarade även fast jag inte håller med om allt så förstår jag nu iaf vad "andra" (just nu svarade du men säkert fler som delar dina tankar) menar.
2021-03-31, 21:43
Medlem
Nardos är en kvinnlig version av Gurkan 😂😂😂😂😂😂
Medlem
Ridnes avatar
Mergim är fittig som ignorerar Jaqi när hon pratar.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Grodis, var du ärlig med att du övergett Officeren? Det verkar ju som det och det glädjer mig om så är fallet.
Officeren är aska i Warszawas ruiner
Han förtjänar inte ens en medalj för hjälte i strid.
2021-03-31, 21:44
Medlem
xrlpyts avatar
Någon mer som får feeling att börja öva taekwondo-sparkar? haha
2021-03-31, 21:45
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Nardos är en kvinnlig version av Gurkan 😂😂😂😂😂😂

Istället för att lura henne att hon "matchar" med Edward Blom borde dom kanske köra på med "Gurkan" fast Nardos vet kanske vem det är?
2021-03-31, 21:45
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det någon som varit falsk här är det Madde som kom in när alla uppenbart visste att Emelie var intresserad av Adrian. Och säg fan inte att Madde inte kollat på programmet. Klart hon visste.
Så kan det mycket väl ha varit.
Saker som sas under middagen från Emelie om att backa när flera är intresserade för att man inte vill se dum ut om man "förlorar spelet" om killen kan lika gärna vara info till Madde om hur det blev när hon kom in och var tydlig med intresset för Adrian.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in