2021-03-31, 21:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Absolut. Emelie har jag skrivit tidigare vuxit till en riktigt bitter bitch. Det är bara Emelie, Emelie, Emelie för Emelie.
Allt handlar om att hon vill ha AD inget annat och hon vet att Madde är redan där då är det bättre se henne lida, Det är så JÄVLA bitterhet hos hon nu mera så nej klarar inte av hon!
2021-03-31, 21:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men hennes lömskhet är att hon ska vara så himla "ärlig" "bitter" It´s an act. Hon har koll på BB. Varför frågade hon då de andra om CArolina Gynning hade vunnit? Borde inte hon veta det?

Emelie: -Jag kan gråta när jag vill, jag tänker bara på om min hund skulle vara död...
Ursäkta mig men är inte det lömskt?

Att hon har koll på BB vet jag och det är inget hon hållt hemligt men som jag förstått det är det hela förra säsongen som hon haft stenkoll på då hon studerade hemma under pandemin och kollade varje dag på live.

Att man KAN gråta på beställning är inte helt ovanligt. Känner två stycken som faktiskt kan det. Sen är det ju en annan som om man gör det för att lura någon att man är ledsen, 0det vet jag inte om hon har gjort?

Du menar att hon inte är så ärlig och bitter utanför huset utan att det är ett spel hon kör bara där inne?

Om det är ett spel, att hon lägger till med personlighetsdrag så förstår jag lite vad du menar med lömskt. Då lär hon ju ryka om hon hänger löst om tittarna inte gillar det.
2021-03-31, 21:16
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
De pratade om att ”bb-rösten” förra året sa något om att Donald Trump kanske inte var president. Sedan så spelades det upp för dem.

Aha! Fan, missade ju det enda roliga verkar det som
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Är det någon gullig sate som kan ge mig essensen av kvällen hittills?
Skiter fullständigt i Mergim och Vickan.

Har druckit bira på salong och är berusad av lycka att slippa sitta i BB-huset men längtat likt förbannat att hålla koll på vad dom gör
Ingenting har hänt. Verkligen ingenting.
Medlem
tack storebror för du fick victoria att vara tyst när hon skulle snacka om sin "Bransch"
2021-03-31, 21:17
Medlem
äntligen Eländet Slut!!! 🤮🤮🤮
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Absolut. Första dagarna var alla tjejer galna i honom men hon har knappast sprungit efter honom efter det som alla de andra har gjort. Hon fejkhånglade till och med honom i soffan till skillnad från Tess som "tvingade" sig på honom. Tanja och Steph är de som inte svansat. Och Steph har ju Simon.

Emelie fick de och backa, vilket de gjorde för de är schyssta. Tess gjorde inte det och slätade av Pellefjanten framför Emelie. Låt nu mmmmm Madde vara i fred. Den vackraste flickan inte bara i huset
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Saknar Luis

"Nej Simon"
"*flås* asså såhär..."
"Pédram"
"Nej jag är inte full, jag är nykter... Peace out!"
Fan nu blev man nostalgisk

"Näää"
"Simon! Ge mig en Fanta!"
"HALLÅ HALLÅ HALLÅ"
"Ta det lungt, ta det lungt"
"Det blir ingen miljon för dig Simon, det ser man direkt"

Och guldcitatet icke att förglömma:
"Jag kan inte berätta mer, jag blir helt andfådd"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Allt handlar om att hon vill ha AD inget annat och hon vet att Madde är redan där då är det bättre se henne lida, Det är så JÄVLA bitterhet hos hon nu mera så nej klarar inte av hon!

Tycker synd om Madde där. Hon borde inte ta Emelies vänskap som äkta.
2021-03-31, 21:18
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
tack storebror för du fick victoria att vara tyst när hon skulle snacka om sin "Bransch"

Jag hann precis tänka "åh nej nu börjar hon" och sen blev hon avbruten
2021-03-31, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Var tvungen att leta tillbaka; har aldrig någonsin önskat livet ur någon människa utan precis såhär skrev jag (och du):

(vill inte ens ha ngt svar från dig, för det är väldigt tydligt att jag aldrig har, eller någonsin för den delen skulle; "önska livet" ur någon!) Så sluta sprid negativ skit.
____

Ursprungligen postat av OscarOrso
JAG ÄLSKAR LIVET NU!!!
Hejdå din jävla jobbiga, taniga och fula jävel.
Hoopppaaasss (bitch please, snälla, alla vet, att alla gör det ) att han läser här inne.

Ditt svar:
men är du helt slut i huvudet eller? Hur fan kan du vilja en människa du inte känner så illa? Det är helt okej att ha åsikter om folk men i slutändan av dagen så är det bara TV och de är också människor. Hatar du honom så grovt så sök hjälp, du behöver det. Och gör oss alla en tjänst och sluta skriv elakt om folk som har åkt ut, ha en åsikt om det de gör där inne men ge fan i att hata på folk som åker/har åkt ut.
Rapportera Citera+ Citera

haha okej du är sjuk i huvudet alltså för du blånekar till det. ALLA som varit här inne och läst mycket såg din kommentar och det var ju massa som höll med om att du gick sååå över gränsen när du skrev det. Om Mods eller du har tagit bort/ändrat på den är det bara bra för sånt äckligt beteende ska inte finnas här men jag hade respekterat dig mer som person om du hade owned up to your mistake.
2021-03-31, 21:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Det har varit så klart hela tiden. En bitter hona som fick sparken. Låt oss hoppas hon kan åtminstone gå vidare på ett trevligt sätt, vilket hon inte verkar klara riktigt ännu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in