2021-03-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vänta okej så Madde kände Jackie som ett hot också??? Jag blir fan livrädd för Madde vad håller hon på med??????

Låg självkänsla som fan, 33 år gammal och beter sig som en svartsjuk psykobrud. Kan bli brutalt med drama om Vickan är kvar
2021-03-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hoppas Madde och Emelie får snacka med pysklogerna efter detta. Hatar victoria men hon har varit bäst under denna trista middagen.

Hahaha bra sagt. Tror Emelie har någon form av personlighetsstörning.
2021-03-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ytterligare en konversation som RACKT AV skulle kunna vara mellan två barn på närmsta förskola.
<3RACKT AV<3

Tagit en paus och kollar ikapp på Gift vid första ögonkastet och slås igen av hur mkt Madde skulle passa i det programmet + skönt att se människor med ett IQ över 25 och lite högre social kompetens än BB-människorna
2021-03-31, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
din dubbelmoral går i taket. Duskrev att du hoppades att Ponne skulle gå in och läsa elaka kommentarer och sedan ta sitt liv dagen han åkte ut... Det är nog tamefan ett av de sjukaste och mest elaka inlägg jag läst i denna tråd, när man vill att en annan människa ska ta sitt liv då är det något som är riktigt fel, det är fan så mkt värre att säga än att man inte tycker att vissa människor ska/borde skaffa barn.

Vänta, va?
2021-03-31, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Verkligen. Självutnämnd psykolog också vill jag minnas från trådens tidiga dagar härliga samtal.

Hahah japp, personen har ju även gått på samma högstadie eller gymnasium som Adrian. Mytoman de luxe.
2021-03-31, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
<3RACKT AV<3

Tagit en paus och kollar ikapp på Gift vid första ögonkastet och slås igen av hur mkt Madde skulle passa i det programmet + skönt att se människor med ett IQ över 25 och lite högre social kompetens än BB-människorna
Har vi (eller några i alla fall) inte redan pratat om det? Hon hade varit en exemplarisk deltagare. Men jag vet hur det hade slutat, hon hade blivit matchad med en kille med typ Alex utseende och därför aldrig haft minsta lust att lära honom. Skilsmässa direkt!
2021-03-31, 20:58
Medlem
Haha, nu var produktionen lustiga. Lär väl vara det mest intressanta ikväll.
2021-03-31, 20:59
Medlem
Ridnes avatar
Jag är övertygad om att produktionen kommer rigga så att Madde åker hem på Måndag. Hon börjar ju flippa ut över det här med Adrian helt. Dessutom vill proddan att Nardos ska få ha kvar sin mössbärande ryggkliare så att hon är nöjd och Madde är ett hot mot hans popularitet då tittarna kan (och har) börja ta Maddes parti i detta.
Så, min teori är att de kommer fixa så Madde, Nardos och Judith hänger löst och sedan skicka hem henne för att säkra prinsessan Nardos och Adrians väg till finalen. Om det inte är riggat och de sitter så åker ju givetvis Judith.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Hahah japp, personen har ju även gått på samma högstadie eller gymnasium som Adrian. Mytoman de luxe.

Hahahaha ja just det. Och hade insyn i Bianca Ingrossos enheter
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Eller hur. Men Viccan betoning var ändå lite mer vuxen är Maddes. Typ, jaja... Klappa på huvudet. Som hon alltid hör när hon pratar med andra. Förminskar dem vill säga.

Hehe. Förstår precis.
2021-03-31, 21:00
Medlem
DannySausages avatar
Saknar Luis

"Nej Simon"
"*flås* asså såhär..."
"Pédram"
"Nej jag är inte full, jag är nykter... Peace out!"
2021-03-31, 21:01
Medlem
Citat: