2021-03-31, 21:09
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Tanja kåtade som ett djur på Pellefjanten när han gick in.
Bara Emelie fick henne och Steph att backa.
Ta inte i så du skiter på dig nu....
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Du tycker allvarligt att hon sitter och har en bra diskussion nu under middagen?

Jisses....

Nej, jag gillar hennes personlighet, inte vad dom pratar om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Emelie är inte min favorit men inte på min botten heller.

Men jag upplever inte henne som lömsk och falsk, iaf inte av samma anledningar som många här skriver.

BB är ju en tävling, och bara en vinner. Det finns inga regler för hur man tar sig till vinst förutom att inte bryta mot bb's regler som kan göra att man blir utkastad.

Att hon vet vad hon ska "säga och göra" för att vinna ser jag inte riktigt som falskt. Tror inte att alla där inne är sig själva helt i alla lägen eftersom dom flesta med lite vett vet att bryter man för mycket mot pk-Sverige så riskerar man att inte bli omtyckt av tittarna.

Att hon har tittat mycket på BB har hon varit helt öppen med där inne i huset, alla dom vet om det och brukar till och med skämta om det och säga "fråga emelie, hon vet".

Hon är inte min favorit som sagt och är bara GENUINT (Favoritord för dom i BB) intresserad vad som anses så lömskt med henne. Och jag bryr mig inte om någon annan hatar en deltagare som jag har som favorit ens även fast min puls går upp ofta när jag kollar på BB, men inte av vad som skrivs här.

Sedan fattar jag att folk tycker hon är bitter och negativ men det är en helt annan fråga

Samma för mig, ligger i mellanskiftet. Sen angående bitter så tycker jag att folk är lite för hårda ändå då det är med en viss sarkasm/ironi många gånger när hon klassas som bitter, Viccan däremot är ju ansiktet utåt för bitterhet.
Medlem
Sen hoppas jag att Dennis dissar Emelie. Hon har fått tillräckligt med luft. Dags för henne att landa!
2021-03-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja tråkig håller jag med om absolut. tillför ingenting. Sen om man kan få ut Vickan också blir de bra (men det vill jag egentligen inte) vill se mer bråk mellan henne och Mergim som eskalerar. Behövs i det frikyrkliga huset
Tyvärr finns det för många fredsmäklare i huset så ett bråk mellan dom är låg risk imo
2021-03-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men ja-a! Hon sa att hon skulle använda en del av vinstsumman till att frysa in sina ägg om hon vinner.. 🥺 När börjar castingen för nästa säsong av GVFÖ? Vi borde skicka in ansökan åt henne, baserat på det hon visat de här veckorna i BB-huset. Hade ju varit perfekt underlag för experterna. SKULLE FÖLJA SLAVISKT.
Men nää, gjorde hon? Fina jag UNNAR henne det. Ansökningarna är igång NU (om jag vet det för att jag sökt själv i en desperat handling för att jag insett att jag är för psycho för att lyckas snärja en man på SÅ ATT SÄGA vanligt vis? nejnejnej, absolut INTE jag bara RÅKAR veta att man söker genom att googla "Gift vid första ögonkastet ansökan" och sedan måste klicka sig in på SVT och sedan vidare på typ två länkar därifrån, jag vet inte HUR jag vet det men jag bara vet det...).

Jag hade verkligen älskat henne där. Älskar att se på henne, älskar att höra på henne, älskar att få hänga med henne... men inte i BB fel program. Men vill se henne meeeeeeeeeer ändå.
2021-03-31, 21:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så är det och Vicky växer i mina ögon ska du veta!
Emelie sjunker som en jävla sten med sin bitterhet!
Madde borde fått en boost av Vicky att våga prata med AD nu!

Absolut. Emelie har jag skrivit tidigare vuxit till en riktigt bitter bitch. Det är bara Emelie, Emelie, Emelie för Emelie.
Medlem
Är det någon gullig sate som kan ge mig essensen av kvällen hittills?
Skiter fullständigt i Mergim och Vickan.

Har druckit bira på salong och är berusad av lycka att slippa sitta i BB-huset men längtat likt förbannat att hålla koll på vad dom gör
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Tanja kåtade som ett djur på Pellefjanten när han gick in.
Bara Emelie fick henne och Steph att backa.

Absolut. Första dagarna var alla tjejer galna i honom men hon har knappast sprungit efter honom efter det som alla de andra har gjort. Hon fejkhånglade till och med honom i soffan till skillnad från Tess som "tvingade" sig på honom. Tanja och Steph är de som inte svansat. Och Steph har ju Simon.
2021-03-31, 21:14
Medlem
Kommer BB köra den här värdelösa middagen tills de fått ngt som helst material att lägga in i programmet eller vad tänker de när de inte avbryter fiaskot?

Finns det någon endaste människa som finner denna dialog intressant? Isf varför?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ta inte i så du skiter på dig nu....
Det skulle du allt gilla
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Flatan år uppe i Julias röv 24/7 My god

Bra om Jullan får stanna kvar i huset då dessa dagar antagligen har varit en skön semester för Tanja som kan pusta ut från Judith-stalkern lite.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in