2021-03-31, 20:51
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiladelic
Alla i Höör är underutvecklade rasister, det vet alla utom ”22” % Herregud, du måste ändå se sambanden mellan rasistiska unga män och kvinnohat, som leder till mord.

Ännu ett tröttsamt sossetroll.

När det för en gångs skull är en svensk GM så hoppar sossarnas trollfabrik in direkt

OnT:

Jag tror att han redan har erkänt allt. Det intressanta är hur det hela gick till. Var det ett våldtäktsförsök som gick överstyr eller fick han bara för sig att fimpa henne?

Jag skulle inte bli förvånad om BOs kropp hittades hyfsat söndertrasad. Ju mer man tittar på hans Facebook desto tydligare blir det att han troligtvis var väldigt impulsstyrd.

Att han greps så snabbt kan tyda på att han har lämnat väldigt mycket spår efter sig.

Han framstår inte direkt som något geni så folk kanske har sett honom yra runt med blodiga kläder.
Senast redigerad av Talespin 2021-03-31 kl. 20:55.
Citera
2021-03-31, 20:52
Medlem
Systern skev i går 18:41 på facebook

Gick hem från en kompis i Höör (Skåne) vid 02 och har inte setts eller hörts ifrån därefter.

ELIN SÅGS SENAST KL 07:20 idag! Gåendes vid Sandstensvägen i Höör!

Hon försvann alltså om man utgår från 07:20 ...i går morse (tisdag).. hittades i dag...ett dygn var hon borta då?
Senast redigerad av MollyCule 2021-03-31 kl. 20:56.
Citera
2021-03-31, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Hans fb är bara konstig. Och uppenbar. Om normal betyder att man har svårt att agera socialt så har du kanske rätt men i Skåne är det viktigt.

Ja förr eller senare exploderar en del.
Du är väldigt fördomsfull. Men mord händer då och då i hela Sverige av varierande anledningar. Dock är mord över lag väldigt ovanligt.
Vad motivet var till detta mord vet vi inget om.
Citera
2021-03-31, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elidahme
Hur uppfattar du honom?
Jag känner ju till hans föräldrar och syskon, dem är märkliga allihop. Huset och tomten ser ut som ett skrotupplag mitt i en villaidyll. När vi va 10-11 bast i mitten av 90 talet brukade Philips storebrorsa vilja vara med och cykla och bygga kojor och skit.. han va då 18-19. Med vetskapen om hans familj blir det svårt att inte döma även Philip på förhand. Dock tycker jag att han gett ett vänligt intryck. Drog med honom på en efterfest en gång för att jag tyckte synd om honom där han stod på puben själv. Han visade inga tendenser till att vara annorlunda då. Blyg och ganska tyst.. å andra sidan va jag bra jävla full så min bedömning av den kvällen är inte helt 100
Citera
2021-03-31, 20:57
Medlem
Onholds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Men om dom inte kände varandra varför är dom då vänner på Facebook?
Jag menar vad är oddsen på att en främling är vän med personen han mördar på Facebook?
Eller är det fel kille det spekuleras om här?

Om det inte är han borde han gå ut på Facebook och dementera?

Inte så lätt att gå ut och dementera om man sitter häktad,,,
Citera
2021-03-31, 21:00
Medlem
Kan han ha hållit henne, hon var ju borta från senast sedd kl 07:20 i går tisdag morse till i dag?

och han greps i dag
Citera
2021-03-31, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Ännu ett tröttsamt sossetroll.

När det för en gångs skull är en svensk GM så hoppar sossarnas trollfabrik in direkt

OnT:

Jag tror att han redan har erkänt allt. Det intressanta är hur det hela gick till. Var det ett våldtäktsförsök som gick överstyr eller fick han bara för sig att fimpa henne?

Jag skulle inte bli förvånad om BOs kropp hittades hyfsat söndertrasad. Ju mer man tittar på hans Facebook desto tydligare blir det att han troligtvis var väldigt impulsstyrd.

Att han greps så snabbt kan tyda på att han har lämnat väldigt mycket spår efter sig.

Han framstår inte direkt som något geni så folk kanske har sett honom yra runt med blodiga kläder.

Borde finnas övertygande bevisning. Kanske ett erkännande? Kroppen hittades snabbt.

Man undra ju om det fanns andra i huset under daten. Övertolkning från GM, gjorde slut på det, vem vill hjälpa våra dårar nu?
Citera
Medlem
Någon har kommenterat på P.Gs Facebook att denne är säker på att P.G är MGM på grund av hans humör samt syn på kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Borde finnas övertygande bevisning. Kanske ett erkännande? Kroppen hittades snabbt.

Man undra ju om det fanns andra i huset under daten. Övertolkning från GM, gjorde slut på det, vem vill hjälpa våra dårar nu?

Den hittades inte jättesnabbt, 24 timmar
Citera
2021-03-31, 21:06
Medlem
elidahmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgrego
Jag känner ju till hans föräldrar och syskon, dem är märkliga allihop. Huset och tomten ser ut som ett skrotupplag mitt i en villaidyll. När vi va 10-11 bast i mitten av 90 talet brukade Philips storebrorsa vilja vara med och cykla och bygga kojor och skit.. han va då 18-19. Med vetskapen om hans familj blir det svårt att inte döma även Philip på förhand. Dock tycker jag att han gett ett vänligt intryck. Drog med honom på en efterfest en gång för att jag tyckte synd om honom där han stod på puben själv. Han visade inga tendenser till att vara annorlunda då. Blyg och ganska tyst.. å andra sidan va jag bra jävla full så min bedömning av den kvällen är inte helt 100

En person på fejjan skriver att han antagligen delade efterlysningen för att få uppmärksamhet, samt att denne är säker på att han är GM pga kvinnosyn och humör. Nu skriver du att han var blyg och tyst, men har du uppfattat på något vis att någon annan i familjen skulle ha dålig kvinnosyn eller hetsigt humör?
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Ja, det håller jag förstås med om. Du har också rätt i att man skall vara lite försiktig innan man drar slutsatsen att polisen måste ha fått tag i rätt gärningsman i denne PG. Man skall alltså gärna hålla sig med sin egen privata "oskuldspresumtion". Det har hänt att personer anhållits på ganska svaga grunder och sedan släppts för att det visat sig handla om olycka eller självmord eller att någon dödat brottsoffret.

Det skulle fortfande kunna vara så att PG anhållits i princip endast för att han var den sista som såg mordoffret och uppträtt misstänkt i polisens ögon. Statistiskt är han nog rätt person men ibland går verkligheten på tvärs med statistiken.

Tecknikernas tält är uppsatt två meter bakom PG,s husbil. Så ja, här finns det nog goda skäl att hata slumpen.
Senast redigerad av LeeVan 2021-03-31 kl. 21:14.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Du är väldigt fördomsfull. Men mord händer då och då i hela Sverige av varierande anledningar. Dock är mord över lag väldigt ovanligt.
Vad motivet var till detta mord vet vi inget om.

Mord är rätt vanligt i Sverige. Defragmenterar informationen.

Tror inte att det finns någon planering bakom mordet så motivet är nog flyktigt och direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in