2021-03-31, 20:50
Medlem
Viccan: ni har inte ens kysst varandra
Madde sjuk upprörd: Jooo, vi har hånglat
V: Va??
M: ja, på ryska posten
V: Jaja, men utanför lek.

Haha, enda gången V sagt något vettigt.
Medlem
Mouchinos avatar
Jag brukar inte hänga i rosa så mycket men den stunden jag har kollat så ser jag redan mönstret hos Adrian! Oklart vad hans motiv är men han verkar ju helt anti till att hålla på med tjejer på det intima sättet men han har nåt slags platoniskt/kärleksförhållande till Nardos för han har listat ut att hon är lojal. Jag bara får de vibbarna när jag ena minuten ser honom ligga och titta beundrande med charmör blicken på Tanja och småretas med henne. Nu är det Nardos han ger sin kärlek. Nej vetefan alltså vad gäller AD!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sorry om du tar illa upp men i min värld får man vara elak. Men ja, det kanske var grovt för de som är känsliga för just det ämnet.

Nja, det är väl inte ett känsligt ämne just personligen för mig med barn, har aldrig själv försökt på ngt vis.
- Men du skrev ju själv att din enda uppfattning av henne kom från "en nyhetssida". Då vill jag, som har en annan, kanske mer personlig uppfattning, få nämna att;
Annica är i mina ögon en stark tjej som lyckades lämna en idiot. Inte bara en idiot, utan en, i mina ögon, psykopat. Inte jätteenkelt tyvärr.

Man eller du, får väl vara hur elak man vill. Ville bara säga min åsikt.

Sedan tycker jag att, precis som att dina föräldrar fick chansen att få dig - och mina mig - att vem som helst (som nu råkar kunna, av rent slumpmässiga skäl) kan, och har rätt, till att få barn.. Känns som en riktigt dålig grej att liksom skriva ngt elakt om. Så tycker jag bara.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej men fy fan.. Toalett trasa i köket, ja det förvånar inte mig heller om de gör. Bara det att de lägger mackor rakt på det där svinäckliga bordet som skapat ett eget ekosystem av alla fothudflagor och bakterier får mig att nästan spy 🤮🤮🤮 Man kan tro att de aldrig tagit hand om ett hushåll själva.
Ja, det är helt sjukt att de inte tar en tallrik till mackorna med tanke på hur äckligt det har det därinne!!!!
2021-03-31, 20:51
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tyckte Vickan sa "jag är uppväxt i en jätteliten bil". Inser att hon förmodligen sa "by" och inte "bil" men whatever. Mer underhållande med bil. Det roligaste under detta samtal är alltså någonting som inte ens sades.

SKÖJ.
Tack för det skrattet!
2021-03-31, 20:52
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Tyckte Vickan sa "jag är uppväxt i en jätteliten bil". Inser att hon förmodligen sa "by" och inte "bil" men whatever. Mer underhållande med bil. Det roligaste under detta samtal är alltså någonting som inte ens sades.

SKÖJ.

Hahaha fan fick upp en rolig bild av Vicky uppväxt i en bil
Medlem
Citat:

Ytterligare en konversation som RACKT AV skulle kunna vara mellan två barn på närmsta förskola.
Medlem
Vänta okej så Madde kände Jackie som ett hot också??? Jag blir fan livrädd för Madde vad håller hon på med??????
2021-03-31, 20:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Hahaha klockrent faktiskt!
2021-03-31, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nja, det är väl inte ett känsligt ämne just personligen för mig med barn, har aldrig själv försökt på ngt vis.
- Men du skrev ju själv att din enda uppfattning av henne kom från "en nyhetssida". Då vill jag, som har en annan, kanske mer personlig uppfattning, få nämna att;
Annica är i mina ögon en stark tjej som lyckades lämna en idiot. Inte bara en idiot, utan en, i mina ögon, psykopat. Inte jätteenkelt tyvärr.

Man eller du, får väl vara hur elak man vill. Ville bara säga min åsikt.

Sedan tycker jag att, precis som att dina föräldrar fick chansen att få dig - och mina mig - att vem som helst (som nu råkar kunna, av rent slumpmässiga skäl) kan, och har rätt, till att få barn.. Känns som en riktigt dålig grej att liksom skriva ngt elakt om. Så tycker jag bara.

Jag har följt henne förr i världen men efter hennes enorma hybris så slutade jag. Tycker snarare hon varit riktigt patetisk. Att jag skämtar på Flashback om något hon själv gått till ut med tror jag inte gör att hon kan eller inte kan få barn mer eller mindre.
2021-03-31, 20:54
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vänta okej så Madde kände Jackie som ett hot också??? Jag blir fan livrädd för Madde vad håller hon på med??????

Det var när Jackie kom in bara, som en reflex-känsla. Jackie och Madde har ju en bra relation nu, så verkar lugnt med det.
2021-03-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ytterligare en konversation som RACKT AV skulle kunna vara mellan två barn på närmsta förskola.
Haha! Eller hur. Men Viccan betoning var ändå lite mer vuxen är Maddes. Typ, jaja... Klappa på huvudet. Som hon alltid hör när hon pratar med andra. Förminskar dem vill säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in