2021-03-31, 19:55
Medlem
Ångrar att jag röstade på Emelie för nu får man ju fan bara höra Maddes tjat om Adrian
2021-03-31, 19:57
Bannlyst
Varför ligger White trash och snyftar i soffan?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lol, sorry har suttit i videokonferens med ett helt gäng Nardostyper så både trumhinnor och hjärna är helt körda.
Själv får jag varken dricka eller dra i mig något annat denna säsong, (kanske är därför jag är extra hatisk mot deltagarna i år ) så jag skålar med dig i kaffe istället.

Jag undrar förresten om hon verkligen fick välja sina middagsgäster själv eller om det var BB som talade om för henne hur hon skulle välja.

MVH/Gnomegirl.

Får se om jag förlåter dig. Om du blir riktigt upprörd senare så är allt glömt! Förstår precis vilka typer du haft att göra med. Hade inte stått ut utan alkohol fast jag får utbrott på folket i huset och har inne på fyllan!

Hon hade säkert fått ett brev innan i smyg. Varför skulle hon annars valt Viktoria? Har de ens pratat med varandra?
Medlem
”Det kommer när det kommer” säg det till Madde som konstant jagar sin ”kärlek”
2021-03-31, 19:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Men för helsike, Madde! Hur kan hon sitta och berätta om vad Adrian sagt till henne för Vickan? Ser hon inte att Vickan har ett eget intresse för Adrian?
2021-03-31, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men herregud, du är ju fasiken som mig i klantighet! 😂😂😂😂 Då gör det inget att Gnomis blandade ihop oss, jag gillar ju dig ändå. Men nu när alkoholen går in så kan jag inte lova att jag är lika positiv, vänta ett par timmar! DET beror helt på hur idiotierna i huset levererar. Mest troligt levererar de alls, då går jag över till kvinnan i hyddan som ska gifta sig med en ung masaj.
Kvinnan i hyddan och masajen är enda anledningen att jag följer den serien... hUR ska det där sluta? Oj oj oj....🤔
2021-03-31, 20:01
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men för helsike, Madde! Hur kan hon sitta och berätta om vad Adrian sagt till henne för Vickan? Ser hon inte att Vickan har ett eget intresse för Adrian?
Hon säger det ju för hon blir svartsjuk när victoria är med adrian.
2021-03-31, 20:02
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Varför har jag en konstig känsla av att Vickan på något sätt känner/är bekant med Adrian på utsidan??
Känns som hänger efter han hela tiden och snackar i koder

Eller är det hennes konstiga sätt att visa intresse?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ursäkta? På riktigt! Vem i helvetet smakar från olika tallrikar?

Är det någon mer än jag som har stora problem med Flashback? Får upp någon ny versionen för jag inte kan bläddra/trycka på något mm.

Nej nej.. hon smakade av Jaqis mat ur grytan. Rörde om med gaffeln, tog en smaktugga. Stoppade sedan ner samma gaffel, rörde om och tog en tugga till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Kvinnan i hyddan och masajen är enda anledningen att jag följer den serien... hUR ska det där sluta? Oj oj oj....🤔
Säg inget, säg inget, säg inget! Har sparat ett par avsnitt! Har även PH att ta igen, kollade lite på det i fredags natt men jag var så full och påverkad så förstod inte ens vad de sa.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
+ en triljard

2021-03-31, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej nej.. hon smakade av Jaqis mat ur grytan. Rörde om med gaffeln, tog en smaktugga. Stoppade sedan ner samma gaffel, rörde om och tog en tugga till.
Usch! Skulle bli sjukligt smal därinne då jag inte velat äta eller peta på någonting i huset som inte sanerats noggrant innan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in