Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Hmm, Johann Binninge har levererat ett tidigt aprilskämt, inget nytt har skickats in till Uppsala Tingsrätt utan han kör favoriter i repris, dvs. hans preliminära bevisuppgifter är de bilagor som redan finns.
Jag förstår nu bättre Katrin Björklunds kommentar från igår, inget nytt har ju inkommit som går att kommentera.
Vad som är nytt då är ju det vittne som har dykt upp men det vittnet förändrar ju inget i sak så enligt mig (observera enligt mig) så är det här rent domstolstrots och borde fan i mig rendera Binninge en åthutning.
Bifogar aktuellt dagboksblad så kan alla intresserade ta del av eländet.
https://docdro.id/MXSso6h
Så är det. Och återigen ser vi hur Binninge fullständigt saknar kompetens att driva ett fall i domstol. Han förstår till exempel inte ens en så grundläggande sak som att han inte behöver inge samma dokument flera gånger. Återigen får rätten agera grundskola åt lågstadieleven Johann som behöver hjälp att lära sig läsa. Pinsamt så det förslår.
Det som kan konstateras är att han presterar till och med ännu sämre än den nivå av extremt låg förväntan som vi hade. Han har verkligen ingenting nytt. Han hänvisar enbart till samma bevisning som tidigare, fast genom att inge bilagorna en gång till, men har slarvat bort diverse sidor. Ja, tänk vad Ebba-hatarna ni måste hata Binninge och Esbjörn också för att de liksom Ebba inte klarade av att skicka in alla sidor i ett dokument, men med den skillnaden att Binninge faktiskt utger sig för att vara en yrkesman i ärendet, vilket inte kan sägas om Ebba som lagfartsansökare. Men i alla fall, Binninge hänvisar enbart till samma bevisning som innan, ingen ny bevisning alls. Det enda han kompletterar med är specificering av vittnen. Men det är ingen ny bevisning i sig. Så, precis som Katrin sa, ingenting nytt, inget alls, inte ett skvatt, nada, noll, zilch. Jag hade ju ändå förväntat mig att han skulle ha hittat på någonting. Men, nej. Binninge klarar ännnu en gång inte av att nå ens i närheten av vad som förväntas av honom, trots extremt lågt ställda förväntningar. Han är körd, lika körd som Esbjörn, och nu har han fattat det själv också. Och ingen vill ta över skiten. Så där sitter han.
Att några gamla malätna kompisar till tjurgubben Esbjörn skulle bräda en professor, en neuropsykiatriker och en psykolog i domstol, är inte bara skrattretande, det är asgarv