2021-03-31, 17:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja det är inte första gången tankar tumlas runt i hennes huvud och kommer ut på andra sätt. Nardos och Madde är nära, så även om jag är besviken över det snacket skulle jag också vara förvånad om hon menade illa. Hon borde vara försiktig, speciellt när det handlar om relationer liksom (oavsett vad för slags relation)
Nardos och feeling glöm det släpper du in elefanten i rummet så klampar dem omkring utan att ta hänsyn till andra, Ingen i huset vågar plockar ned henne utan tassar på tårna runt om henne hela hela tiden!
2021-03-31, 17:03
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
HEEELA HUSET STALKAR! 🤣🤣🤣👍👍👍
Haha.
Tanja är nog skönast dock.
Medlem
Röstade på nardos utav endast en anledning. Nardos kmr välja emelie och joel pch de kmr ha nogurlunda bra snack. EMELIE KMR välja madde och joel och snacket kmr endast handla om ADRIAN. Så dumt av er att välja Emelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Hahaha, VV får befodran och löneförhöjning. Jocke blev boostad som SERIÖS arbetsgivare iom publicerade fakturor. Hans number one on the bucketlist!!! 🤣🤣🤣👍👍👍
Mission complete!!!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Nardos gick från 15% till 20% på 10 minuter. Tror inte dessa är riggade för ol de va riggat skulle 100% de satt nardos där så hon får Tv tid. Emelie kmr välja Joel och Madde 100%
Tror hon tar AD & Madde dvs Emelie för få ordning på dem två och deras relation, Man börjar se hon är lagom less och inatt kläckte hon ur sig att AD är trög!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vi får hoppas de tar upp samma fråga till både Mergrim och Victoria när de har husmöte
För det lär bli ett husmöte.....det kommer nog gruppen se till, hoppas jag!
De har så jävla fin dynamik i den här gruppen egentligen (för fin för BB, i know) men dessa 2 pers kommer in och förstör precis allt! Varför i helvete gick dem ens in?! 😡😡😡

Där är det där snacket om dynamik igen. Är det verkligen så kul att kolla på ett realityprogram där folk aldrig bråkar?
Det har ju varit syjunta i programmet i en månad nu.
2021-03-31, 17:04
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han har ju utnämt sig själv till Casanovan och BB kanske till och med bett Julia att skapa lite intriger, kanske hon kör en Tess 2 att hon låter honom komma tillräckligt nära för att sen ge honom den fetaste dissen. En av det bästa Aprilskämten isf

Haha precis när dom ligger under täcket och BB ska be om tummen upp så ropar rösten ut "luuuuuurad" och julia skriker april april och springer därifrån.
Minen på Pedo hade troligtvis varit obeskrivlig
Medlem
Ser lovande ut, Alex, Emelie och Vickan hänger löst efter imorgon förhoppningsvis. Vickan får åka hem Fredag eller Lördag och Alex på Måndag. Då mår jag skit bra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha.
Tanja är nog skönast dock.
100%!!! Resten ut...😃
2021-03-31, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men snälla någon. De är båda vuxna människor vad fan. Han har inte varit speciellt på henne innan dess heller, det är hon som svansat efter han. Sen att folk som du, här på utsidan, har bestämt att det ska vara något mellan dem är så jävla löjligt. Ge upp. Skaffa en egen relation istället för att leva på andras obefintliga relation

Precis👍🙏 Sen att vissa får det till att det är Nardos fel att Adrian undviker Madde??? Sorry
han är ointresserad med eller utan Nardos som sängpartner. Dessutom han har inget ansvar gentemot Madde. Hon har eget ansvar för sina känslor och beteende.
Medlem
maddo135s avatar
Oavsett vad en tycker om Mergim tycker jag det är kul att se han och Madde ihop och jag hoppas verkligen att de kommer att bli nära. Jag tror att han kan behöva hennes lugn och hon kan behöva hans fuck it-mentalitet. Om en bortser från Antys dåliga sidor förra året, tror jag att hon hade kunnat bli hans nya Anty. En syskonrelation alltså. Jag hoppas i alla fall på det!
Medlem
rösta simpa nu förfan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in