2021-03-31, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Söndags (natten innan finalen)

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
jepp det var Lördag el Söndag har jag för mig att detta hände!

Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Innan va på lördags natt vid 1 tiden

Tack för svar!

Jag tror faktiskt inte att Nardos menade något illa men hon brukar tyvärr göra egna tolkningar av situationer
2021-03-31, 16:59
Bannlyst
Varför kallar man det skitsnackarmiddag, ska produktionen bestämma vad dom ska prata om på middagen?
Kul för resten av gänget om det inte händer mer idag.

Om det inte blir en twist och resten av gänget får beskåda och lyssna på skitsnacksrmiddagen på skärmen 👍
2021-03-31, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Jag skulle säga att Adrian också är ett barn, bara med mindre hopp och lek än Lennie. Mentalitet som en 15åring.

Tycker det är kul hur många här på Flashback verkar avsky de grabbar som typ alla tjejer hypear
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tack för svar!

Jag tror faktiskt inte att Nardos menade något illa men hon brukar tyvärr göra egna tolkningar av situationer
Hon gjorde det av egen vinning för hon vill inte sova med ngn annan först sedan hamnade AD där och sedan så får han inte ta sig från den platsen, Allt hon gör är att prinsessan ska vara queen of the house pytt fan heller!
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tack för svar!

Ja det är inte första gången tankar tumlas runt i hennes huvud och kommer ut på andra sätt. Nardos och Madde är nära, så även om jag är besviken över det snacket skulle jag också vara förvånad om hon menade illa. Hon borde vara försiktig, speciellt när det handlar om relationer liksom (oavsett vad för slags relation)
Medlem
uardozs avatar
Den enda som inte fått en enda röst är Tjacklin
Medlem
kommer bli den absolut tråkigaste middagen då emelie 100& kommer välja joel och nardos/madde
2021-03-31, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hur kan man rösta på denna patetiska människa?
"skitsnackarmiddag" emelie är bäst på att snacka skit väntat resultat
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tisse!
Den här situationen med Adrian och Madde börjar bli riktigt tragisk nu. Jag har kollat liven typ 24/7 och mitt intryck är att båda har ett genuint intresse för varandra och att båda är otroligt fina människor. Tycker också att dom passar väldigt bra ihop. Nardos har nu lurat Adrian att Madde bara är ute efter röster i relationen med honom. Förmodligen är Nardos avundsjuk eller svartsjuk. Adrian har därför tagit avstånd från Madde i flera dagar. Jag tycker man ser att Madde på riktigt mår skitdåligt över detta. Hon försöker hålla humöret uppe, men på ögon och kroppsspråk ser man smärtan. Hon gråter sig till sömns ute i soffan. Det gör otroligt ont i mig att se detta. Till detta kommer att Victoria sagt till Adrian att han uppfattas som en mes på utsidan.

Det ska vara väldigt extrema fall när produktionen ska gå in och påverka relationerna i huset, men nu när Madde mår så dåligt tycker jag faktiskt det är befogat. Visst, någon av dom borde ha tagit initiativ att prata mellan fyra ögon. Berätta vad dom känner för varandra och prata ut ostört. Men nu när inte det händer och den dåliga relationen bygger på en vidrig lögn så tycker jag att produktionen har ett ansvar att göra något. Kalla in dom i bikten och kanske förklara situationen eller åtminstone få dom att prata med varandra. För Madde ska inte behöva gå runt och må skitdåligt över detta.

Bra idé. Mycket bra.
Medlem
Nardos gick från 15% till 20% på 10 minuter. Tror inte dessa är riggade för ol de va riggat skulle 100% de satt nardos där så hon får Tv tid. Emelie kmr välja Joel och Madde 100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Avföljt henne idag alltså Vickan är arbetslös och kommer förmodligen få lämna på måndag. Ska försöka inte håna henne mer nu

Röstade Simon i appen, tyckte grinolle förtjänade en liten boost. Orkar egentligen inte höra någon snacka skit just nu, har fortfarande ptsd efter gårdagen.
Hahaha, VV får befodran och löneförhöjning. Jocke blev boostad som SERIÖS arbetsgivare iom publicerade fakturor. Hans number one on the bucketlist!!! 🤣🤣🤣👍👍👍
2021-03-31, 17:02
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
"skitsnackarmiddag" emelie är bäst på att snacka skit väntat resultat
Tänkte inte på det😀👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem