2021-03-31, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Ja, nu har flera stora feministkonton delat bilden/filmen och skrivit om det. Bl.a. Helencandela med 53.000 följare så risken finns att folk snappar upp det lilla de ser och bildar sin uppfattning om situationen baserat på det
AAAAH jag får fortsatt PANIK på den här grejen alltså. Älskar Helen, hon har så jävla rätt i typ 98% av allt hon säger, men hon är så JÄVLA problematisk med sin syn på kvinnor som offer i alla situationer också. Inte förstå gången hon drar på högsta växeln på saker som är ett sådant icke-problem i relation till annat. Läste också att folk påstår att han GÅNG PÅ GÅNG försökt TAFSA på Nardos?!?!?!?!? vad i helvete.

Precis som med rasistgrejen mot Nardos - ta det för vad det är och ta det som en chans att diskutera sexistiska småkommentarer, catcalling, vardagssexism osv, men håll det utanför Big Brother och dess deltagare. Det är inte rätt tillvägagångssätt att dreva mot en produktion och ett helt tv-program för en sådan här grej, speciellt när de inte är objektiva för fem jävla öre. Det. Är. Bara. Kontraproduktivt.

GAAAAH okej
jag måste sluta lägga energi på detta men jag blir så jävla provocerad över vad mina ~*feministsystrar*~ pysslar med this is not the right way to go, honeys. MEN DET FÅR MAN VÄL INTE SÄGA I DET HÄR JÄVLA LANDET LÄNGRE för då är man en dålidåli feminist.

HELVETE
aja
hejdå
2021-03-31, 16:47
Medlem
uardozs avatar
Vi röstar väl på dompa to show him some love mitt i blåsvädret?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ingen mening att rösta. BB lär ju ändå redan bestämt vilka som skall på middagen.

MVH/Gnomegirl.
2 idioter. Finns inte mycket att välja på.🤔
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Lilla snigel akta dig,

akta dig, akta dig

lilla singel akta dig

annars tar jag dig! 😂😂😂😂😂

Mmmm Groda snigel mmmmmm
Yummie
2021-03-31, 16:48
Medlem
Den här situationen med Adrian och Madde börjar bli riktigt tragisk nu. Jag har kollat liven typ 24/7 och mitt intryck är att båda har ett genuint intresse för varandra och att båda är otroligt fina människor. Tycker också att dom passar väldigt bra ihop. Nardos har nu lurat Adrian att Madde bara är ute efter röster i relationen med honom. Förmodligen är Nardos avundsjuk eller svartsjuk. Adrian har därför tagit avstånd från Madde i flera dagar. Jag tycker man ser att Madde på riktigt mår skitdåligt över detta. Hon försöker hålla humöret uppe, men på ögon och kroppsspråk ser man smärtan. Hon gråter sig till sömns ute i soffan. Det gör otroligt ont i mig att se detta. Till detta kommer att Victoria sagt till Adrian att han uppfattas som en mes på utsidan.

Det ska vara väldigt extrema fall när produktionen ska gå in och påverka relationerna i huset, men nu när Madde mår så dåligt tycker jag faktiskt det är befogat. Visst, någon av dom borde ha tagit initiativ att prata mellan fyra ögon. Berätta vad dom känner för varandra och prata ut ostört. Men nu när inte det händer och den dåliga relationen bygger på en vidrig lögn så tycker jag att produktionen har ett ansvar att göra något. Kalla in dom i bikten och kanske förklara situationen eller åtminstone få dom att prata med varandra. För Madde ska inte behöva gå runt och må skitdåligt över detta.
Senast redigerad av tisse! 2021-03-31 kl. 16:51.
2021-03-31, 16:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Röstning i appen, jag valde emelie
Hur kan man rösta på denna patetiska människa?
2021-03-31, 16:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jo tack. Men i bb-perspektiv mått mätt=stalker. 🤣🤣🤣
Hahaha.
Juddan stalkar
Alex stalkar
Peddo stalkar
Vickan stalkar

Snygg klubb.
Senast redigerad av kermith 2021-03-31 kl. 17:01.
2021-03-31, 16:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tisse!
Den här situationen med Adrian och Madde börjar bli riktigt tragisk nu. Jag har kollat liven typ 24/7 och mitt intryck är att båda har ett genuint intresse för varandra och att båda är otroligt fina människor. Tycker också att dom passar väldigt bra ihop. Nardos har nu lurat Adrian att Madde bara är ute efter röster i relationen med honom. Förmodligen är Nardos avundsjuk eller svartsjuk. Adrian har därför tagit avstånd från Madde i flera dagar. Jag tycker man ser att Madde på riktigt mår skitdåligt över detta. Hon försöker hålla humöret uppe, men på ögon och kroppsspråk ser man smärtan. Hon gråter sig till sömns ute i soffan. Det gör otroligt ont i mig att se detta. Till detta kommer att Victoria sagt till Adrian att han uppfattas som en mes på utsidan.

Det ska vara väldigt extrema fall när produktionen ska gå in och påverka relationerna i huset, men nu när Madde mår så dåligt tycker jag faktiskt det är befogat. Visst, någon av dom borde ha tagit initiativ att prata mellan fyra ögon. Berätta vad dom känner för varandra och prata ut ostört. Men nu när inte det händer och den dåliga relationen bygger på en vidrig lögn så tycker jag att produktionen har ett ansvar att göra något. Kalla in dom i bikten och kanske förklara situationen eller åtminstone få dom att prata med varandra. För Madde ska inte behöva gå runt att må skitdåligt över detta.
KLOCKREN analys!
Får vi läget på Måndag om Nardos hänger löst så ska hon UT fortare än hon han fatta dem sade hennes namn, Hon och Joel hatar att ngn ska vara lycklig eller kär i deras närhet så länge det inte berör dem!
2021-03-31, 16:51
Medlem
sa simon precis adrian och anksjärt???? om vicky
2021-03-31, 16:51
Medlem
Det som Nardos sa om Madde till Adrian, vilken dag var det? (Innan eller efter måndagsfinalen som var)
2021-03-31, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Judar stalkar
Alex stalkar
Peddo stalkar
Vickan stalkar

Snygg klubb.
HEEELA HUSET STALKAR! 🤣🤣🤣👍👍👍
2021-03-31, 16:52
Medlem
uardozs avatar
Kan någon smälla till instakontot ”bbpolisen” på käften så hon vaknar från sin nardos-trans?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in